CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Creëer buitengewone klantbeleving
Management Informatie en Business Intelligence voor uw kantoor
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
Van, voor én door het onderwijs.
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Blik op LRG, de gemiddelde kijk Help People Living Better and Longer Lives - Healthcare Live, Learn and Grow Together - Education ? – Government.
ENGAGE 4 RESULTS CAFE 23 JANUARI 2014 MEDIAHUIS. ICT NEEDS BUSINESS ■ BELANGRIJK OM VOELING TE HEBBEN MET BUSINESS ☐ ‘Start with the end in mind’ ■ SUCCESS.
Verslag Engage 4 Results Café Data Quality. Welk type data (klantendata / productdata / transactionele data / …) heeft binnen uw bedrijf een kwaliteitsprobleem?
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
Hoofdstuk 5 Sportsponsoring en direct marketing
Web Copywriting Geo, Indra, Jens en Stefan 1. Wat?  Waarom lezen jongens binnen Cross Media Management zo weinig blogs?
De kracht van GAC Business Solutions
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Jeroen Meurs 3 BO.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met geïntegeerde.
De kracht van Abecon Abecon implementeert sinds 1979 standaardsoftware voor specifieke nichemarkten. Met Microsoft Dynamics als krachtig platform, realiseren.
Wat is Customer Relationship Management?
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Een dialoog met klanten opbouwen
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven
Petra Dewilde Annelies Duerinckx
Social Media Door Dyonne en Yanthe
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
T AAK 5 B : HET LANDSCHAP VAN ( S ) CRM SOFTWARE Sarah Vanoverbeke 3MAS.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Commercieel beleid en recht
IMAGI Door Jens Van den Driessche & Ruben Junius.
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
Meer grip op uw verkoop Crisis=verkopen Afwachten=> actie
Het nut van Business Planning
OutSite en Succesvolle online marketing van A tot Z
Webdesign & (Digital) Marketing Portfolio Stage
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3.
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Major DesignThis! Daniel Eusebio Roque CMD 4A Internal Branding.
Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management.
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing.
ESF-project Kwaliteitsmanagement in de Sociale Economie Slotevent ESF-projecten Sociale Economie 22/09/2015.
Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen.
Ontwerpen & ontwikkelen
Business en IT Consulting
Informatie management HC2
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Eindpresentatie Klusmaatje Sophie Breeman Marc Dreu Lennard Lanting Jasper Mors.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
CiviCRM vrijdag 29 mei 2009 Bram Wiercx. Page  2 civiCRM  CiviCRM is –een web-based relationship management systeem –open-source, geen licentiekosten.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Openbaar Lichaam Bonaire
ZOOM IN OP DE TYPISCHE PlanetPress-GEBRUIKER.
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Voorbeeld presentatie
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius

Inhoudsopgave Wat is CRM? Waarom CRM gebruiken? Waar CRM gebruiken? Hoe CRM gebruiken?

Wat is CRM? Customer Relationship Management Optimaliseren van contacten Er zijn ook nog andere types (XRM) E-CRM Social CRM

Waarom CRM gebruiken? V OORDELEN Inzicht over klantenbeheer Cross-selling Relaties met de klanten worden versterkt Change management Automatisatie van taken

Wie CRM gebruikt? Sales team Marketing Alle bedrijven die hun efficiëntie willen verhogen

Bedrijven die CRM gebruiken

CRM vs ERP, BI en CM

Succesfactoren voor CRM De klant en zijn eisen Extra investeringen Interne analyse Positief resultaat

CRM startscherm

Account aanmaken

Contactpersonen aanmaken

Taken aanmaken

Workflow aanmaken

Concurrent aanmaken

D ANK U VOOR UW AANDACHT