Toerisme en ondernemen Studiedag Stadhuis Sint-Niklaas 6 november 2008
Toerisme en ondernemen zTerrasjesdagen te Sint-Niklaas (I) zdoor Lucien Bats, ondervoorzitter Toerisme Waasland en voorzitter stedelijke commissie ter bevordering van het toerisme van Sint-Niklaas
Toerisme en ondernemen zTerrasjesdagen: wat? zVoorbeeld van samenwerking tussen toerisme en ondernemerschap zEen concept met potentieel
Toerisme en ondernemen zDe Terrasjesdagen te Sint-Niklaas (II) zdoor Geert De Bock, diensthoofd en deskundige toerisme
Toerisme en ondernemen zTerrasjesdagen als brug zintrinsieke kenmerken zfundament van strategische doelstellingen
Toerisme en ondernemen zTerrasjesdagen als invulling en implementatie van actiepunten uit het stadspromotieplan
Toerisme en ondernemen zSWOT-analyse: sterkten en zwakten vanuit ondernemersoogpunt
Toerisme en ondernemen zWat zijn de kansen voor Sint-Niklaas? zNaar een visie rond stadspromotie
Toerisme en ondernemen zTot welke doelgroepen willen wij ons richten?
Toerisme en ondernemen zWat wil Sint-Niklaas voor deze doelgroepen betekenen?
Toerisme en ondernemen zWelke strategische projecten moeten de stadsprofilering ondersteunen? zKritische succesfactoren zCitymarketingplan zAfgeronde prioritaire acties
Toerisme en ondernemen zFonds voor stadspromotie zwaaier van initiatieven