Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Herwers en ZE Jos Herwers.
Advertisements

Vertaling van Miriam Zweverink Project No Presentatie 2009 Tool 4 en 5 Vaardigheden Check (Aannemer) (Machinist)
De volgende stap in BIM René van der Sluis, Ben Spreen, Jeroen Leeuw.
9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
Weten wat je verkoopt Niveau 2 Kerntaak 2.
Duurzaam schoonmaken.  Doet u al aan duurzaam schoonmaken?  Doet u al aan “MVO” vriendelijk schoonmaken? of.
Kostprijzen PLATO – 5 mei 2009.
Welkom bij Het Kassa HuisHet Hét adres voor Sharp kassa’s.
Deze week: inkoop en verkoop
Vraaggericht werken.
Systems Engineering 24 april 2007.
BLUE GREEN Peter Reyneveld
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Kosten duurzame productiemiddelen
Marketing presentatie
Hans-Peter Hioolen.
Projecten realiseren projectleiding projectengineering in bedrijf stellen onderhoud.
Marketing 1 Marketing is te belangrijk om aan een Marketing afdeling te geven!
VSDV Studiedag Workshop Vileda: Opleiding en opvolging in de schoonmaak Essene, 1 maart 2011.
Waarom de Campagne Energieke Scholen?  Energiebesparing en verbetering binnenklimaat  Verbetering leerprestatie  Vermindering ziekteverzuim  Besparing.
Marketingoriëntatie Hoofdstuk 3 Markt en vraag
Duurzaamheid van projectresultaten Michiel van Geloven, januari 2008.
Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans
Functie-eisen / Competenties Afgeronde werktuigbouwkundige opleiding op HBO of academisch niveau; Minimaal vijf jaar ervaring in technische organisaties;
Leveranciersbeoordeling Overeenstemming tussen bestelling en levering Nakomen levertermijnen Flexibiliteit, prijs, service Vestiging in de buurt Commerciële.
Goederenverwerking H25 Relaties Manager Handel.
Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester.
Marketing 5 havo.
Making Simpler and more Profitable
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
Bestek MRMP-I/S Nr. 14IS0XX
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Deze week: inkoop en verkoop Probeer de focus te verleggen van het intypen van de voorgeschreven instructies naar de grote lijn.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
OUTSOURCING HOSTING & TECHNISCH BEHEER SESSION November 2015.
Les: Inkoop & Productmanag ement Keuzevak Marketing Groen Ondernemen Coen van Wetering NazorgSpecificerenSelecterenContracterenBestellenBewaken.
Kostprijs & verkoopprijs
Hoofdstuk 1 Wat is marketing? § 1.1De betekenis van marketing § 1.2Commerciële economie of marketing? § 1.3Het marketingconcept § 1.4 De rol van marketing.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
4.8 Kosten van duurzame productiemiddelen (1) Duurzaam productiemiddel (DPM):  productiemiddel > 1productieproces  voorraad prestaties of voorraad werkeenheden.
Welkom bij Engineering! Rudie van den Heuvel. Engineering Elektrotechniek Embedded Systems Engineering Industrieel Product Ontwerpen Technische Bedrijfskunde.
In- en uitkuilmanagement. dé specialist voor land- en tuinbouw Uitgangspunten berekening Uitgangspunten: Kg melk per koe8500 kg melk % vet4,30% % eiwit3,50%
Constante kosten / variabele kosten. Ondernemer zijn Waarom ben je ondernemer? Om geld te kunnen verdienen. Voordat je kunt beginnen: Ga je:
EV-BOX Elektrisch laden makkelijk en transparant maken! Lukas Knol.
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Figuur 4.1 Krachten die het internettijdperk vormgeven
Richtinggevend Sturend Uitvoerend Organization cycle management
Aanbesteding Converged computing, networking en storage
Voeg hier een foto van het product in
Examenopgave Havo M&O opgave 1
Europcar.
Van grafiek naar formule
Beste havo 4..
Beste ath 4..
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Zandloper LOGO! Daniël en Martijn 1.
Rekening courant krediet Crediteuren €
Het GBKN-bestelloket Ervaringen en ontwikkelingen
Winstcoëfficiënt.
Blackboard Testproces
Financieel 1.
WAT KOST DE KAPPER? Ondernemend gedrag - Haarverzorging.
Checklist for Savings & Added Value
Hoofdstuk 4 Inkopen en bestellen
Productnaam.
Voeg hier een foto van het product in
BIM | perspectief vanuit de fabrikant
Hoofdstuk 2 Indeling van het magazijn
Hoofdstuk 4 Inkopen en bestellen
Transcript van de presentatie:

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Criterium Weging Cijfer A Score A Cijfer B Score B Cijfer C Score C Cijfer D Score D Cijfer E Score E Prijs per stuk Installatiekosten Opleverdatum Service en onderhoud Storingsdienst Helpdesk Duurzaamheid Technische specificaties Inpasbaarheid Training Reputatie leverancier Ervaring leverancier Continuïteit leveringen Totaal Tabel 2.7 Voorbeeld vendorrating

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink

Marketing: modellen en berekeningen Ton Borchert & Loes Vink