Made by: Jana Esther & Annemiek VF2/3 A

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
flying surveillance (vliegende bewaking)
Advertisements

Wisselen van rol – Wisselen van groep In elke groep is één leider en zijn er drie uitvoerenden. Degene die aan de beurt is om leider te zijn, schuift soms.
Van uitleggen leer je het meest
•Start op 3 september a.s. •Je kiest een activiteit voor 4 weken •Je kunt uit verschillende activiteiten kiezen. Je moet er in ieder geval 4 doen. •Op.
Programma Introductie Casusbespreking Tips Afsluiting.
Energiebesparing in het huishouden
Portfolio Website Tim Klijn Klas: MBI m1 Datum: 21 november 2007
toolbox deco-procedure
St. Trudoschool Vindplaats techniek.
HGW en gesprekken met leerlingen
Sociale media Gemaakt door: Jord, Ravi, Joep en Jurroen (onze ondernemer).
Powerpoint in de klas Michiel D. Jansen o.b.s. De Draaimolen.
Simpel transport van snoeiafval.
IKL project door: Kiki Pappers
Waar letten we op tijdens de het maken van de presentaties?
Brainstorm sociale media in het onderwijs
Hoe en waarom brengt de burger zijn snoeihout snel naar de biomassa verbrander? Van consument tot biomassaleverancier.
Hoe maak je van snoeihout een nuttige brandbare energiebron?
Werken met beelden Fontys lerarenopleiding Tilburg
In deze presentatie kijk je naar een aantal filmpjes.
Lesplanning Binnenkomst Intro Vragen huiswerk Uitleg docent Zelfstandig werken, met radio?? Afsluiting van de les. Lokaal verlaten.
V2G2 techniek: breien.
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
Een man komt bij een apotheek …
KWF Valentino&andriyan.
Pass’t Montessorionderwijs ?
H3. Communicatie Gesprekstechnieken.
CanDo Coaching.
KROKETTEN Voorzitter; Senem Ontwerper; Devin Notulist; Dianne Materiaal; Fabian.
L’ami Dit is ons online tijdschriftje. Uitleg O Telkens als er iets nieuws is zult u waarschijnlijk een online tijdschriftje van ons ontvangen. O We willen.
Stage: Basisschool de Klingerberg
De ondernemende student Hoofdstuk 8Leiding nemen, geven en ontvangen.
INTERVIEW Spreken/kijken/luisteren h1. Het interview Een goede manier om ergens achter te komen is: vragen stellen! In een interview stelt iemand vragen.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Wat is geschiedenis en wat heb je eraan?
Bouw de hoogste toren Door Stef en Feline. inhoud Hoe hebben wij het gebouwd Wat vonden wij leuk hier aan Wat vonden wij hier moeilijk aan Wat voor materialen.
Flip de Proef Hoofdstuk 4 maar dan anders…. Wat is dat? Hoofdstuk 4 gaat over handig tellen. Dat gaan we proberen 's op een andere manier te doen. Ik.
GEMEENTEMUSEUM: WONDERKAMERS Door: Manon, Julia, Iris Klas: 4H2.
Welkom! 1300korte kennismaking 1315korte inleiding Social Work 1330aan de slag met een concrete beroepssituatie 1530presentatie a.d.v. een postersessie.
Pemwjk3. Programma tafeltjesronde over ruimte en materiaal Bespreek de inzichten die naar aanleiding van de tafeltjesronde over ruimte en materialen hebt.
Alternatieve speeltuin
Hoe maak je een werkstuk? Begin op tijd!!. Kies een leuk onderwerp  Denk aan een hobby, sport, beroep, stad of onderwerp uit een van de lesboeken van.
Door Ricardo. Uitleg Deze presentatie gaat over het bouwen van een brug. Het vereist de volgende eisen: 1 Goed teamwerk 2 Een stille hand 3 Een goede.
DE ZONNE /AQUA ENERGIE COLLECTOR Sondervick College AT2B VELDHOVEN Bart Gerritsen Melissa Schmidt Rowin Gabriëlse Chloë Strauss Wouter van Vlerken.
Toelichting op het ontwikkelen van digitale content.
Milieu & Ruimte Artcadia By: Britney, Lynn, Aida, Pien & Ilonka Het licht gaat branden (‘s avonds) omdat ook overdag de windmolentjes draaien. De windmolen.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Milieu en Ruimte 2G4 Fleur de Goeij, Yentl Ronde, Mike Lambert, Matthijs Beckers, Eltaf Rasoli en Thijmen Roos. Waarom milieu en ruimte? Ons idee… Hoe.
Les 1. Wat voor les krijgen we nu? Tijdens de lessen over hoofdstuk 9, 10 en 11 krijg je op een andere manier les. Het doel is om je zelfstandigheid te.
Project: Romy Bhoelai Furkan Öncü Datum: Klas: 4KB Eindproject
Meubelzaak. 1. De meubels 2. Materialen 3. De oprichting 4. Wat doe het bedrijf zelf? 5. Filmpjes 6. Slot/Bedankjes Inhoudsopgave.
Les 2 – Hfst 1 – wat zijn drugs en hoe werken ze?
Thema 1. Inleiding in de biologie.
Hoezo creatief? Workshop Door: Maaike Zeilstra (De Werveling Soest),
Leguit En Roos.
Pinksteren 4 juni 2017.
Wie wij zijn Het idee Hoe het werkt Filmpje Wat het oplevert
Eisen aan de uitleg De uitleg mag niet langer duren dan zeven minuten
Made by : Levi, Ruben, Bram, Morris
De waterwisselkoepel Door Maartje, Floortje, Joik en Sophie.
School made by Fardau, Mare, Sudarnangai , Jiske
3L week 16: ‘Wij kijken naar de natuur op tv’ © JL
startkaart wat? waarom? hoe? tips!
Slim tellen.
Slim tellen.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 5.
Eens / oneens IK DENK NA VOORDAT IK BEGIN
Finish profiles.
Materiaal en methode Welke materialen en methode worden er gebruikt?
<Geef de titel van het probleem op>
Transcript van de presentatie:

Made by: Jana Esther & Annemiek VF2/3 A Biomassa Stroomlijn Made by: Jana Esther & Annemiek VF2/3 A

Inhoud Inleiding Het probleem De mogelijkheden Uitvoering Resultaat

Inleiding Met onze klas hebben we een uitstapje gehad naar Biomassa Stroomlijn. Daar hebben we uitleg gehad over hoe zo iets in zijn werk gaat. Ons is gevraagd of wij een manier kunnen bedenken om het snoeihout naar Biomassa Stroomlijn te transporteren en het daarna om te zetten in energie.

Het probleem Van gansewinkel vroeg ons niet voor niks. Het probleem is: “Hoe krijgen we het snoeihout bij Biomassa Stroomlijn?” en “Hoe kunnen we het snoeihout als houtsnippers gebruiken voor energie?” Deze oplossing moet voor meer materialen geschikt zijn.

De mogelijkheden: Wagen met ingebouwde versnipperaar  Je gooit het hout in de versnipperaar en het hout word versnipperd. Versnipperaar die werkt op de uitlaatgassen van de vuilniswagen. Een soort stofzuiger (iets groter dan normaal, kan er meer in) waarmee je de takjes opzuigt. Binnenin worden ze versnipperd.

De uitvoering We stellen de mogelijkheden voor aan Biomassa Stroomlijn en dan kijken we of ze er iets mee doen.

Het resultaat