VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 16 november 2011.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
 Vzw Maspoe werd op 1 maart 2010 opgericht.  Maspoe staat voor Managing Sports and Events.  Met onze vzw streven wij ernaar enkele organisaties.
Advertisements

Kmo-portefeuille Afhandeling steunaanvraag in 3 stappen
Besturen van de eredienst: wijzigingen in de regelgeving.
14 juni 2011 Infomoment georganiseerd door het Toelichting bij het aanvragen en afrekenen van creatie- en spreidingsdossiers door Machteld De Smedt (Vlaamse.
2 Wat was toen het grootste het grootste probleem van de van de FOD?
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
Virtuele arbeid Hfst 15 Hans Welleman.
‘Groot ICT project’ Een leerlijn mediawijsheid.
Een gratis website voor uw appartement - waarom?
Economic Operators Registration and Identification
BGDA – VDAB koppeling Start : midden januari 2004.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Seizoen Resultaten Leiden – Vlaanderen 68 – 3 Vlaanderen – Dukes8 – 34 Amsterdam – Vlaanderen44 – 15 Vlaanderen – Hilversum8 – 36 Vlaanderen.
Een kind inschrijven in een kleuterschool of lagere school in Antwerpen Het centraal aanmeldingsregister.
1 eGov binnen Beleidsdomein RWO Toekomstvisie. 2 Overzicht Informatief – Passief – Actief Toepassing geoloketten Toepassing URBAIN-2 / Digitale bouwaanvraag.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep ICT/Facilities 24 oktober 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Facilities 02/03/2012.
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
Capelo Carrière publique électronique - Elektronische Loopbaan Overheid November 2009.
& STAGEREGISTRATIE INFOSESSIE STAGE
IJspakketten Annette Ficker Tim Oosterwijk
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Projectstuurgroep 31 augustus 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 02 maart 2012.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Facilities 17/1/2012 Aanwezigheidslijst:
VAC Brugge - Stuurgroep 09 maart 2010
Werkgroep verhuis VAC Brugge Rode Poort Brugge 16/03/2011
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 1 december 2011.
VAC Brugge Werkgroep ICT Dinsdag 13 september 2011.
E-loket Landbouw en Visserij
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 17 januari 2012 Aanwezigheidslijst:
Infodagen: Toekomst AgendaWeb Kristof Brams 20-29/10/2010 VERA Autonoom Provinciebedrijf.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Beschermde planten en dieren binnen omgevingsvergunning
Informatiebad sociaal infopunt Demo portaalsite. Lokaal Sociaal Beleidsplan – sociaal infopunt 2 Demo portaalsite Je vindt de portaalsite door te surfen.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG Facilities / Stuurgroep 15 december 2011 Aanwezigheidslijst:
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 15 december 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 1 december 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 15 december 2011 Aanwezigheidslijst:
2009 Tevredenheidsenquête Resultaten Opleidingsinstellingen.
8 november 2007 Studie- en informatienamiddag. W&O-Vlaanderen Brab_Ant Kempen_Limburg SoE-projecten.
Dia 1 Productencatalogus: technische sessie Samen beter informeren.
1 Project “volkstuinen” bij VLM 2010 Behoeftebepaling buiten de steden 2010 Handleiding voor gemeenten 2011 Prefinanciering grondaankoop 2012 Projectsubsidies.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
1 Afschakelplan. 2 Een stroomtekort? Hoe kan dat? Verbruik > productie Strenge winters Slechts 4 kernreactoren Evenwicht herstellen Energiezuinig Solidair.
RSW 2008 Infoavond 29/11/2007.
Doelstellingenmanagement Ronde tafel - 23 oktober 2014.
Welkom!.
ontdek wat jij kunt bereiken
27/11/2014 Algemene Statutaire vergadering. Goedkeuring van het verslag van de Algemene Vergadering van
Startmoment Master Politieke Communicatie 24 september 2007.
OPTIMALISATIE VAC Brugge Jacob Van Maerlantgebouw, Koning Albert 1-laan 1-2, 8200 Brugge Werkgroep Facilities –
Huurdersportaal Wonen Limburg Dinsdag 21 oktober 2014 Algemene Ledenvergadering Huurdersvereniging Noord-Limburg.
Vlaamse Reguleringsinstantie voor de Elektriciteits- en Gasmarkt Werkgroep netbeheer en decentrale productie Werkvergadering 13 december 2010.
Het Nieuwe Werken in VAC Brugge maandag 29 september verslag
OPTIMALISATIE VAC Brugge Jacob Van Maerlantgebouw, Koning Albert 1-laan 1-2, 8200 Brugge Werkgroep Facilities –
Intverantwoordelijke 28 April 2015 INFOSESSIE. BEDANKT Voor de verdeling van geschenken en waardebonnen WELKOM Aan de Sintverantwoordelijken van.
Bestuurlijke aanbesteding dagbesteding Walcheren 1 21 oktober 2015.
Omgevingsvergunning: betere dienstverlening door integratie en digitalisering vergunningsverlening? Durven met dienstverlening 15 oktober 2015 Ranja Van.
Vergaderen tijdens een project
Wijkoverleg Gemeenschapsinfrastructuur Achterstraat CC bethaniënhuis 30 maart 2010 Bart Sebreghts.
Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap1 Simulatie D&I in West-Vlaanderen Brugge 30 september 2011.
Wijkoverleg Bloemenwijk Gemeenschapsinfrastructuur Achterstraat CC bethaniënhuis 24 juni 2009 Bart Sebreghts.
Stand van zaken bestuurlijke aanbestedingen
Het Nieuwe Werken en ééngemaakte communicatie
Het Nieuwe Werken en ééngemaakte communicatie
Transcript van de presentatie:

VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 16 november 2011

Page 2 Slide 2 Terugkoppeling werkgroep verhuis 6 oktober  Wat is er aanwezig op de werkplek? Bureautafel – bureaustoel Trolley (voor 17 ich laptop) Persoonlijke kast waar de troley in past Vestiaire – kapstokken: niet std. voorzien; aFM doet nabestelling. DECT telefoons  Dus NIET aanwezig: Vuilbakjes Fax-toestellen  Wat is het formaat voor de hangmappen? De as-afstand is 33 cm De legborden zijn multifunctionele legborden d.w.z. dat onderaan deze legborden een hangmap kan opgehangen worden >> Deze hangmappen noemen we visie-laterale hangmappen - het leesvenster zit vooraan (verticaal zicht) De uittrekbare hangmappenframes bestaan uit 2 verstelbare dubbelzijdige dwarsprofielen zodat 3 rijen DIN A4 hangmappen naast elkaar kunnen opgehangen worden.Het leesvenster zit bovenaan (horizontaal zicht)

Page 3 Slide 3 Terugkoppeling werkgroep verhuis 6 oktober  Ophangsysteem Te verkrijgen bij siteverantwoordelijke Max 7 kg per haak Uitgangspunt : er wordt NIET geboord (overleg hierover is mogelijk)

Page 4 Slide 4 Aanvragen nieuwe badges  VDAB en Syntra reeds in aanvraag/OK  Door te sturen gegevens naar mailbox Van Maerlant Naam en voornaam Volledige benaming van de organisatie Naam van de verantwoordelijke voor de verdere interne verdeling

Page 5 Slide 5 Vergaderzalen  Vergaderzalen NIET in het reservatiesysteem  Geen signalisatie  In beheer bij de dienst zelf  Tafels en stoelen voor inhuizing in orde  Vergaderzalen WEL in het reservatiesysteem  Publieke zalen én enkele toegewezen (na rondvraag)  17 in totaal  Signalisatie in het gebouw  Quercus is de grootste: 65 zitplaatsen zonder tafels  Satelietwerkplekken en gesprekslokalen ook in reservatiesysteem  Wordt gecommuniceerd zodra dit alles online staat

Page 6 Slide 6 Verdeling kelderruimtes

Page 7 Slide 7 Verdeling kelderruimtes

Page 8 Slide 8 Fysieke bewaking  Afspraken: 5u tot 8u 17u tot 21u Twee nachtelijke rondes Vier rondes tijdens feestdagen en weekends  Wie wenst gebruik te maken van gebouw buiten deze uren: Milieuinspectie, Milieuvergunningen Wegen en Verkeer  Procedure Voorziene momenten = afspreken met siteverantwoordelijke Noodgevallen = bellen met bewakingsfirma (1 contactpersoon per entiteit >> naam vooraf doorgeven op Van Maerlant mailadres) Meerkost ten laste van aanvragende entiteit Inspectie WSE en Jongerenwelzijn VLABEL

Page 9 Slide 9 Oplijsting IF gevalideerde plaatsen parking  Niet alle diensten hebben parkeerplaatsen laten valideren  124 plaatsen gevalideerd door IF  Vlaamse Regering heeft toegekend

Page 10 Slide 10 Bezoekersdagen  Planning Voorlopig eerste 29 nov en laatste 19 dec 12 bezoekmomenten gepland  Bezoekersdag verhuisverantwoordelijken 1 december 2011 om 9u30 Vooraf aanwezigheid doorgeven via Van Maerlant

Page 11 Slide 11 Leveringen  Tafels en bureau’s Firma Ahrend Laatste leveringsdag 19 december  Kasten Firma Pami Laatste leverdag 16 december  Stoelen en lockers Firma Bene – laatste levering 2011 op 19 dec Nog 4 leveringen in januari De leveringen blijven de inhuizing voor

Page 12 Slide 12 Parking en Signalisatie  Parking Afspraken vorige vergadering blijven van kracht Wachten op levering uitleesmodule badges Badges moeten uitgelezen worden => niet mogelijk via mail door te geven  Signalisatie Lijst is compleet Start werken 21 november

Page 13 Slide 13 Postbusnummers  DEFINITIEVE VERSIE

Page 14 Slide 14 WG-Facilities – Varia: Acties n.a.v. werkgroep:  Parking:  [Rob] Opvragen prijslijst betalende klanten  [Rob] Kan dit systeem worden aangepast om contant te betalen?  Kasten:  [Rob] Pami kan wél lopers leveren – Rob bekijkt de hoeveelheden  Trolleys:  [Rob] Nagaan wat er in een trolley kan  GSM-ontvangst:  [Rob] opvolging v.h. dossier met FAC en B-Parking Volgende WG-Facilities: do. 01-dec-2011 om 14h30