VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 16 november 2011
Page 2 Slide 2 Terugkoppeling werkgroep verhuis 6 oktober Wat is er aanwezig op de werkplek? Bureautafel – bureaustoel Trolley (voor 17 ich laptop) Persoonlijke kast waar de troley in past Vestiaire – kapstokken: niet std. voorzien; aFM doet nabestelling. DECT telefoons Dus NIET aanwezig: Vuilbakjes Fax-toestellen Wat is het formaat voor de hangmappen? De as-afstand is 33 cm De legborden zijn multifunctionele legborden d.w.z. dat onderaan deze legborden een hangmap kan opgehangen worden >> Deze hangmappen noemen we visie-laterale hangmappen - het leesvenster zit vooraan (verticaal zicht) De uittrekbare hangmappenframes bestaan uit 2 verstelbare dubbelzijdige dwarsprofielen zodat 3 rijen DIN A4 hangmappen naast elkaar kunnen opgehangen worden.Het leesvenster zit bovenaan (horizontaal zicht)
Page 3 Slide 3 Terugkoppeling werkgroep verhuis 6 oktober Ophangsysteem Te verkrijgen bij siteverantwoordelijke Max 7 kg per haak Uitgangspunt : er wordt NIET geboord (overleg hierover is mogelijk)
Page 4 Slide 4 Aanvragen nieuwe badges VDAB en Syntra reeds in aanvraag/OK Door te sturen gegevens naar mailbox Van Maerlant Naam en voornaam Volledige benaming van de organisatie Naam van de verantwoordelijke voor de verdere interne verdeling
Page 5 Slide 5 Vergaderzalen Vergaderzalen NIET in het reservatiesysteem Geen signalisatie In beheer bij de dienst zelf Tafels en stoelen voor inhuizing in orde Vergaderzalen WEL in het reservatiesysteem Publieke zalen én enkele toegewezen (na rondvraag) 17 in totaal Signalisatie in het gebouw Quercus is de grootste: 65 zitplaatsen zonder tafels Satelietwerkplekken en gesprekslokalen ook in reservatiesysteem Wordt gecommuniceerd zodra dit alles online staat
Page 6 Slide 6 Verdeling kelderruimtes
Page 7 Slide 7 Verdeling kelderruimtes
Page 8 Slide 8 Fysieke bewaking Afspraken: 5u tot 8u 17u tot 21u Twee nachtelijke rondes Vier rondes tijdens feestdagen en weekends Wie wenst gebruik te maken van gebouw buiten deze uren: Milieuinspectie, Milieuvergunningen Wegen en Verkeer Procedure Voorziene momenten = afspreken met siteverantwoordelijke Noodgevallen = bellen met bewakingsfirma (1 contactpersoon per entiteit >> naam vooraf doorgeven op Van Maerlant mailadres) Meerkost ten laste van aanvragende entiteit Inspectie WSE en Jongerenwelzijn VLABEL
Page 9 Slide 9 Oplijsting IF gevalideerde plaatsen parking Niet alle diensten hebben parkeerplaatsen laten valideren 124 plaatsen gevalideerd door IF Vlaamse Regering heeft toegekend
Page 10 Slide 10 Bezoekersdagen Planning Voorlopig eerste 29 nov en laatste 19 dec 12 bezoekmomenten gepland Bezoekersdag verhuisverantwoordelijken 1 december 2011 om 9u30 Vooraf aanwezigheid doorgeven via Van Maerlant
Page 11 Slide 11 Leveringen Tafels en bureau’s Firma Ahrend Laatste leveringsdag 19 december Kasten Firma Pami Laatste leverdag 16 december Stoelen en lockers Firma Bene – laatste levering 2011 op 19 dec Nog 4 leveringen in januari De leveringen blijven de inhuizing voor
Page 12 Slide 12 Parking en Signalisatie Parking Afspraken vorige vergadering blijven van kracht Wachten op levering uitleesmodule badges Badges moeten uitgelezen worden => niet mogelijk via mail door te geven Signalisatie Lijst is compleet Start werken 21 november
Page 13 Slide 13 Postbusnummers DEFINITIEVE VERSIE
Page 14 Slide 14 WG-Facilities – Varia: Acties n.a.v. werkgroep: Parking: [Rob] Opvragen prijslijst betalende klanten [Rob] Kan dit systeem worden aangepast om contant te betalen? Kasten: [Rob] Pami kan wél lopers leveren – Rob bekijkt de hoeveelheden Trolleys: [Rob] Nagaan wat er in een trolley kan GSM-ontvangst: [Rob] opvolging v.h. dossier met FAC en B-Parking Volgende WG-Facilities: do. 01-dec-2011 om 14h30