HOMEWORK. -KIJK DE TED TALK VAN DEB ROY: THE BIRTH OF A WORD.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Music start on the next dia
Advertisements

F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Zodra treedt u binnen in de wereld van de magie... van de magie...
Provocatief te werk in een assertiviteitstraining.
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
WELKOM !! 4 maart 2014 Alleen ga je sneller, Samen kom je verder!
Scaling up testing and counselling as it looks from treatment data monitoring perspectives: The applied research outcomes and the policy implications it.
PRESENTATIES. PRESENTATIES ONTWERP EEN MANIER OM MISBRUIK TE MAKEN VAN EEN BIAS PRESENTATIES ONTWERP EEN MANIER OM MISBRUIK TE MAKEN VAN EEN BIAS.
U treedt nu binnen in de wereld van Magic. U bent getuige van het ongelooflijke.
Schijn en Werkelijkheid
U gaat nu een magische wereld binnen....
Autisme en het verwerken van sociale informatie
Cognitieve neurowetenschappen Neurale basis van cognitieve functies Theoretische integratie van bevindingen uit -Gedragsonderzoek -Neuraal onderzoek (fMRI,
Test van het werkgeheugen: limited capacity assumption
Media en creativiteit module 2 Identiteit
Ik zou je graag enkele dingen willen zeggen…
Over enkele seconden kom je in een wereld vol magie...
U gaat nu een magische wereld binnen.... in één enkel ogenblik...
U gaat nu een magische wereld binnen..... in één enkel ogenblik....
HOMEWORK. HOMEWORK TEST JE ILLUSIE OP MENSEN HOMEWORK BEDENK EEN ILLUSIE GA MET JE GROEPJE OP PAD TEST JE ILLUSIE OP MENSEN BEELDMATERIAAL.
Welkom in de wereld op zijn kop Deel 3
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Bezoekje aan de bibliotheek op dinsdag 2 maart 2010 Groep 1a.
Test je geheugen
In een ogenblik zult u de wereld van de magie betreden...
Geestelijk leiding geven in de praktijk
CanDo Coaching.
Blue ocean. Rood versus blauw In rode oceanen vecht je tot bloedens toe om de gunst van de klant. In blauwe oceanen vloeit geen bloed, want daar zijn.
OFC28 mediawijsheid les 4.
Vraag de leerlingen om tijdens de lessen aantekeningen te maken.
Joep Lobée 31 oktober 2013 De 7 principes en mijn ervaring.
Wat zijn helpfuncties? Deze vraag beantwoord je samen met je groepje. Je moet deze vraag in één zin beantwoorden.
De schaapherder We doen mee met Woordvoerders van de Natuur. We geen een hele dag de natuur in en daarna gaan we in de klas daar iets mee doen. We gaan.
Hoe leert de ruiter NHB DEURNE.
Fenna van Kesteren Communication and Multimedia Design Afstudeerprofiel Informatie en Interactie Voorstellen.
OPMERKING: To change the image on this slide, select the picture and delete it. Klik vervolgens in de tijdelijke aanduiding op het pictogram Afbeeldingen.
Welkom ik maak me sterk.
Cognitief trainen: gamen? arend de kloet orthopedagoog, gz-psycholoog Sophia Revalidatie lector Revalidatie De Haagse Hogeschool.
Talentgebieden – Interesses –Leervoorkeuren
Training Papegaaien. Inhoud Verwachtingen t.a.v. de training Inzicht + handelen Beelden bekijken Oefenen en ervaren Aansluiten WVTTK Vragen?
Talent in Ontwikkeling
Leven in het koninkrijk van God Je ziet het lijden van deze wereld.
HEARTFUL LEVEN MINDFUL DENKEN Lore Theunis 1 BaSWa
Komt u op woensdag 1 maart om 19
Executieve functies Marije Ruben.
Eelco Bakker Immo Dijkma
MO302B Noud, Ralf, Sanne en Lotte
Houd het oog gericht op Jezus, de Leidsman en Voleinder van het geloof
Talent in Ontwikkeling
De grondwet Paragraaf 4 politiek.
humor in reclame, werkt dat ?
Houd je aandacht erbij! Trainers: Jan de Groot Henk Torreman.
U gaat nu binnen in een magische wereld.
3L week 16: ‘Wij kijken naar de natuur op tv’ © JL
Aanvaarding.
Thema Zintuigen.
We zijn in het bureau van Mr. Moking.
Marketing Week 1, les 2 (dinsdag 12 september 2017)
We zijn in het bureau van Mr. Moking.
We zijn in het bureau van Mr. Moking.
Design Thinking Immo Dijkma
Design Thinking Immo Dijkma
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
<naam bedrijf> & <naam school>
We zijn in het bureau van Mr. Moking.
Presentatievormen.
TMAP Teststrategie.
Music start on the next dia
Halen we buiten binnen? Of gaan we toch naar buiten?
Blijf niet zitten in je luie stoel, blijf niet slenteren zonder doel,
Transcript van de presentatie:

HOMEWORK

-KIJK DE TED TALK VAN DEB ROY: THE BIRTH OF A WORD

HOMEWORK -WAAROM ANTHROPOMORPHISEREN WIJ DINGEN?

HOMEWORK -WAAROM ANTHROPOMORPHISEREN WIJ DINGEN? -HOE KUN JE DEZE NEIGING GEBRUIKEN IN DESIGN?

EEN VRAAG

HOE KUN JE JE WERKGEHEUGENCAPACITEIT TRAINEN?

BELAST DE EXECUTIEVE PROCESSEN VAN HET WERKGEHEUGEN MET TAKEN WAARVOOR JE GEEN OF MOEILIJK STRATEGIEËN VOOR KUNT ONTWIKKELEN

G&I PSYCH 1 – NAMING THE BEAST AND BIAS 2 – ATTENTION AND MEMORY 3 – NAIVE REALISM 4 – EMPATHY 5 – SOCIETAL EFFECTS ON THE PERCEPTION OF TALENT AND HEROES - EAST vs WEST

G&I PSYCH 1 – NAMING THE BEAST AND BIAS 2 – ATTENTION AND MEMORY 3 – NAIVE REALISM 4 – EMPATHY 5 – SOCIETAL EFFECTS ON THE PERCEPTION OF TALENT AND HEROES - EAST vs WEST

NAIVE REALISM

NAIVE REALISM (AND ATTENTION)

NAIVE REALISM

NAIVE REALISM REALITEIT STAAT GELIJK AAN WAARNEMING

NAIVE REALISM DE WERELD IS DAADWERKELIJK HOE IK HET ERVAAR

IS DIT WAAR?

NAIVE REALISM SUBJECTIVE IDEALISM

SUBJECTIVE IDEALISM

SUBJECTIVE IDEALISM

SUBJECTIVE IDEALISM DE WERELD IS IN ZIJN GEHEEL EEN PRODUCT VAN DE GEDACHTEN

IS DIT WAAR?

SUBJECTIVE IDEALISM DE WERELD IS IN ZIJN GEHEEL EEN PRODUCT VAN DE GEDACHTEN SOLIPSISM

SUBJECTIVE IDEALISM SOLIPSISM WAARHEID ?

ATTENTION

CHANGE BLINDNESS

ZICHT REUK SMAAKGEHOOR TAST

HOMEWORK BEDENK EEN ILLUSIE

HOMEWORK GA MET JE GROEPJE OP PAD BEDENK EEN ILLUSIE

HOMEWORK GA MET JE GROEPJE OP PAD BEDENK EEN ILLUSIE TEST JE ILLUSIE OP MENSEN

HOMEWORK GA MET JE GROEPJE OP PAD BEDENK EEN ILLUSIE TEST JE ILLUSIE OP MENSEN BEELDMATERIAAL

HOMEWORK GA MET JE GROEPJE OP PAD BEDENK EEN ILLUSIE TEST JE ILLUSIE OP MENSEN BEELDMATERIAAL