Concept Air Blades. Premisse Precisie Snelheid Efficiëntie Vrijheid.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Kom verder. Saxion. Aantrekkelijk werk voor jongeren in de technische sector. Gezocht: duidelijkheid, structuur en ontwikkeling.
Advertisements

De Wonderlijke Wereld van het LICHT
Samen op weg naar je eigen toekomst. Open voor talent Kleinschalig en gedegen Op maat en interessant Aanspreekbaar en betrokken Sociaal emotioneel dichtbij.
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
Gemaakt door Marlon Groep 8.
Inleiding: De bepaalde integraal
Uitdagingen voor de cliëntenparticipatie Alliantiedagen 2011 CliP.
Snelheid.
Feetback Inc.. 1. Voorstelling Feetback Inc. 2. Productgroepen 3. Productievestigingen 4. Project Team.
Communicatie: Presenteren
S T R A T E G I E Contentvoorstel Zet de conclusies van je onderzoek kort en krachtig in het midden van je papier (usp’s, met welke redenen/motieven en.
Hoe krijg ik de business mee? 11 februari 2009 Paul Ruijgrok Partner ECM en het Nieuwe Werken KBenP.
Chantal Kenens, Anneke Risselada, Merel Schutten
November 2012 Ja, gezellig. Wat een Wat een samenwerking hè … Niet in slaap vallen Jo ! Anders kan je ze onder je schoenen spijkeren.
3T Nask1 Hoofdstuk 4 Bewegen
Open Jongerencentrum Aarle-Rixtel  Maikel Kuijpers  Eveline Aarts.
“In opdracht van Oranjewoud B.V.” 1.  Welkom!  Samenwerking tussen E, W, IPO, IM  School of E&D of Applied Sciences 2.
Tussen techniek en gedrag. Wie zijn wij Pioniers van het autodelen Nu al in 100 Nederlandse en Duitse steden Rotterdams bedrijf dat tot de top-3 wereldwijd.
Ouder worden met een verstandelijke beperking, volgens mensen zelf en hun familie (Mieke Cardol en Tineke Meulenkamp) Ine Mestdach 1BaO b2.2.
Ouderen reizen 202e Seger Abels Maartje van Randwijk
De Droom van de Eerste Keizer
Dienst Wijken Wijkdialoog Leidsche Rijn In gesprek met bewoners en professionals over de wijkambities tot 2014.
+- 50 jongeren Deelname aan workshops. Zelf gestemd welke 5 ‘outputs’ van de workshops het meest interessant/boeiend/relevant/… zijn.
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Onderzoek naar een slimme energiesysteem Proeftuin Stad van de Zon - Heerhugowaard.
NAJAARSVERGADERING NOVEMBER KNSB en haar leden.
Strategisch belang van de internaten en opvangcentra GO!
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
Presentatie Leerplan ‘Pop- en cultuurpodium Het Kasteel’ November 2004.
V1 Kern Technologie & Innovatie Werkcollege 5:
Definitief concept GG. Doelgroep 1 Singles Mannen en vrouwen Opzoek naar een serieuze relatie Tussen de 25 en de 35 jaar oud Weten wat ze willen Staan.
Wat willen wij over onze gezondheid weten. NPV –lezing 2015 prof. dr
Regie over eigen leven..
Wat we beleven in groep 7!. Een goede start gemaakt! Een meester Sfeer Duidelijk Respect Relatie.
Stappenplan Aanpak BWI lokalen Voor scholen die zelfstandig een begin willen maken met het upgraden van hun school is dit bestand bedoeld waarin.
Sociologie Cultuur en Context J /3 college 1: vrijheid 18/3 college 2: gemeenschap 25/4 college 3: ‘back to the sixties’? Sociologie.
Stimuleer het OV voor de ontwikkeling van Lelystad Airport, OMALA en Warande Airport HOV van de toekomst Bestuursovereenkomst infrastructuur Lelystad,
Antwerpen Europese Sporthoofdstad 2013 Presentatie eindejaarsactie.
 A-94 A-94.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
Word man/vrouw van de wereld 6 tips voor een geslaagde jongerencampagne.
Geestkracht Verbondenheid Gegroeid vanuit geestkracht samen met het CAW, SOMA, CAD, CGG Groei Uitbreiding naar andere organisaties toe zoals het OCMW…
J1K4 Depth of the Surface Door: Paul Basten Luke van der Palen Erwin Retel Roy van Eeuwijk Docent: Karlijn Muller.
De post-kritische geloofsschaal Een nieuwe manier van omgaan met geloof…?
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Herhalingsoefeningen Variabelen - voorwaarden. Flying banner  Toon een tekst op positie x: -2.0 en y: 0 (dat is links buiten het beeldscherm)  Laat.
Fases in het radicaliseringsproces
Stichting Veteranen Actief Veteranen met een missie 2.0 augustus 2011 GEWAAGD DOEL Waarheen gaan wij? HOGER DOEL Waarom bestaan wij? KERNKWALITEITEN.
Kwetsbare jeugd -Straatbendes, drugs, moord en geweld horen bij de orde van de dag in Guatemala -Veel jongeren komen uit gebroken, arme gezinnen en een.
Futurisme ( ). Futuristische Manifest, februari 1909, het Franse dagblad Le Figaro. ‘Wij willen de musea, de bibliotheken en de academies op elk.
De toekomst voorspellen? Uitdagingen voor sociale zekerheid 2040 Bernard ter Haar Woensdag 8 juni 2016.
Multimediale technieken Banners en Buttons Elize Diepeveen, Annika Timmer en Kim Ellerman.
Pitch: Tessa den Hartog Sollicitatie stage-vacature: Externe Communicatie CASA Klinieken.
Vervoermiddelen - Met de/het … /// Op de/het … - Te … Met/Op de fiets fietsen 1) Wat is dit? 2) Hoe spel je dat? 3) Hoe kom je naar de universiteit? 4)
COMPOSITIE Wat is compositie?.
Wat we beleven in groep 7!.
Omgeving Daar geef je om.
Ouderbetrokkenheid op de LEA
Mogen. Willen. Kunnen. Durven. Doen
GEMAAKT DOOR: RISKE, NONA, MARISKA, MEREL, AUKJE
thijmen hendriks – kevin stevens – ilse franken – jolijn holthuysen
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
GEMAAKT DOOR: RISKE, NONA, MARISKA, MEREL, AUKJE
Hoofdstuk 7: Handelsrekenen
Omgeving Daar geef je om.
Sportplatform De ontwikkeling van HARDERWIJK ACTIEF
<naam bedrijf> & <naam school>
Aanbod jongvolwassenen
“smart” POWER Lenteborrel
“smart” POWER zomerborrel
Transcript van de presentatie:

Concept Air Blades

Premisse Precisie Snelheid Efficiëntie Vrijheid

Inhoud Futuristisch beeld skates tonen Interessant alternatief voor auto en OV Vraag naar goede wegen verminderen

Context Toekomst waarin technologie en actief zijn gelijk staan aan elkaar

Beleving Eerste doelgroep is de actieve jongere, de liefhebber van extreme sports en inline-skating Als het meer mainstream wordt, een grotere doelgroep van gadget/technologie-liefhebbers die actief willen zijn

Visualisatie Power-pack Flexibele zonne-cel op buitenkant power-pack Slangen Jets aan zij- en onderkant skates Horloge-achtig panel om arm Carbon-fiber Neon kleur-accenten