Idee Generatie Wit Papier, Warcraft 3, Thrall, Hoofdpijn, denken, rare les, Karel aan het ijsberen, Schrijven, Opdracht, Schaken, Stappen, Oplichten, Vooruit.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
STUUR DIT AAN EEN SLIMME VROUW... EN AAN ALLE MANNEN... DIE ER TEGEN KUNNEN !!! Na 5000 jaar moppen over vrouwen... uiteindelijk moppen over mannen.
Advertisements

SPELREGELS IN DE ZAAL MHC De Warande.
Aanvullende uitleg zaalregels - clubarbitrage
Begeleiden van 8 tal wedstrijden
Informatiebijeenkomst zaalhockey Seizoen 2007 / 2008.
Spelbegeleiding Zaalhockey Jongste Jeugd
Aantal spelers. : keeper. Datum. : Teamfunctie
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Nieuwe regels 3-,6- en 8-tallen
door: Roderick Juffermans
Atari ! Ik speel KO, als je niets doet heb je nog maar één oog. Amai ! Ik ben dood. Ik gooi deze steen dan maar in dat kost je een hele groep Ik splits.
Koningsspelen groep 5-8.
Basis van het Flag Football
uitleg (nieuwe) regels 2 december 2010
Aanvullende uitleg zaalregels - clubarbitrage
Spelregelwijzigingen Instructies Spelregelwijzigingen: Gebruik gele vlag bij de jurytafel Een speler die tijdens de serie wordt uitgesloten,
Informatieavond Spelleiders
Het leven.
Spelbegeleiding Jongste Jeugd
Ik hou van Holland spel!.
Ik hou van Holland spel!.
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Weetjes over mannen..
Mario party is een spellen reeks, er komen steeds nieuwe. Mario party is een soort monopoly met spellen. Je speelt het met 2 of 4 spelers. Het doel van.
ADP tussenopdracht Naam: Pieter Hoekstra Klas: GDD1A Datum: 20 maart, 2010 Module: D&R, Action Design Principles Docent: Karel Millenaar Planet game.
Tussenopdracht ADP.
ADP Tussenopdracht: Horseman Student: Kaj Metz Richting: GAR Module: Design & Research Vak: Action Design Principles Docent: Karel Millenaar Datum:
Tussenopdracht Medical Kevin van Nes – Game Design & Development 1-B
Gemaakt door Mila en Luuk
Klik ergens op het witte deel van deze pagina om verder te gaan
MET DANK AAN COLLEGA’S IN DEN LANDE ! vee 2012
Zaalhockey: een vak apart! “een ander spelletje met andere regels”
Coach momenten Balbezit tegenstander (verdedigen) Balbezit (aanvallen)
Coach cursus Jongste Jeugd
Spreekbeurt van Ole, dinsdag 4 maart 2014
Zaalhockeyregels Spelen van de bal Speelveld / duur van de wedstrijd
Onderwerp: Lopen met de bal
Doelstelling: Naam Ad Dubbelman opdracht 2.1
Coach cursus Jongste Jeugd
Zaalhockey M.H.C. Roden 2013/2014 Basisformatie Aanvallende tactieken
Scheidsrechterscafé Heet de aanwezigen welkom (op de club en) bij het arbitragecafé.
Stappenplan Samenvatten
Visie & Strategie.
Onderwerp: Zaal intro C B A symbolen Training van de week. Training 2
Volksuniversiteit Zwolle
Onze doelen en visie in beeld
LST-RulesGame A B C G H I D E F START Finish.
Handbal voor F & E-jeugd
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Jongste jeugd Spelregels
4 2 3 K 5 1 Vastzetten opbouw - press X X X X X
1ste jaars E - pupillen Training 1.
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
Training : 9 Teamfunctie : Verdedigen Doelstelling technisch
# Training : 11 Teamfunctie : Aanvallen Doelstelling technisch
A B C Training : 8 Teamfunctie : Verdedigen Doelstelling technisch
A B C Datum : Teamfunctie : Verdedigen
Datum : Teamfunctie : Verdedigen Doelstelling technisch
Wij zijn FLEX Finn Megan Anouk Nina
# Datum : Teamfunctie : Aanvallen Doelstelling technisch
Spelbegeleiding Zaalhockey Jongste Jeugd
Quiz Zaalhockey VHC.
MHC Roden - zaalseizoen
Coach bijeenkomst Zaalhockey!.
Zaalhockey voor beginners
Spelbegeleiding Zaalhockey Jongste Jeugd
Spelbegeleiding Zaalhockey Jongste Jeugd
Atari ! Amai ! Ik ben dood. Ik gooi deze steen in, dat kost je zo een
Nieuwe regels 3-,6- en 8-tallen
Transcript van de presentatie:

Idee Generatie Wit Papier, Warcraft 3, Thrall, Hoofdpijn, denken, rare les, Karel aan het ijsberen, Schrijven, Opdracht, Schaken, Stappen, Oplichten, Vooruit Denken, Simpel, Pijn in vingers, Meer Bedenken, Ideeën, Onoverzichtelijk, schrijven, genereren, eten vanavond, plannen, stappenplan, oude concepten, Masters of Battle, uitwerken, regels, oorlog, oplichten, tijdslimiet.

Boodschap Denk Goed na voordat je iets doet Speler Mensen met een strategisch inzicht en geen waarde hechten aan mooie graphics. Ervaring Tijdens het spelen zal er Machteloosheid en Verwarring zijn, maar uiteindelijk komt de speler eruit met Voldoening en lol. Acties Enkel Commando ' s doorgeven en Luisteren naar de feedback Mechanics Aanvallen, Lopen, vluchten, Torens, Bossen.

Prototype Op papier is er een grid uitgetekend met cijfers en letters om de vakken aan te geven, vergelijkbaar met een schaakbord. Op het grid staan een paar afwijkende vakken met bossen en torens. Soldaten worden aangegeven met papieren vierkantjes met een nummer er op. Een afzetting zorgt ervoor dat de spelers het veld niet kunnen zien. De spelers schrijven hun commando ' s elk op een eigen blaadje en geven die aan de spelleider. Wanneer beide spelers hun blaadje hebben gegeven verschuift de spelleider de soldaten en schrijft dan op de blaadjes wat er is gebeurt. Als er een gevecht is gooien beide spelers een dobbelsteen, het geworpen getal zijn de aantal doden in de tegenstanders unit.

Playtest Deze playtest moet voor duidelijkheid zorgen of de spelers wel overzicht kunnen houden. Als ze commando ' s hebben doorgegeven en hun antwoord terug krijgen denken ze dan nog te weten waar hun units staan, etc. Daarnaast wil ik het effect van torens en bossen op het spel uittesten. Het overzicht is duidelijk, de spelers zouden zelfs meer variatie willen zien. Ik ga een nieuw type soldaten toevoegen. De bossen zorgen ervoor dat de tegenstander je niet kan zien als je er in of achter staat dit levert een strategisch voordeel en wordt ook zeker gebruikt door de spelers. De torens worden alleen gebruikt wanneer deze een strategisch punt op het veld hebben, dit is dus een kwestie van goed level design. Als een speler een toren aanvalt mag de tegenstander 1 keer aanvallen voordat het echte gevecht begint.

Boodschap Denk Goed na voordat je iets doet Speler Mensen met een strategisch inzicht en geen waarde hechten aan graphics. Ervaring Tijdens het spelen zal er Machteloosheid en Verwarring zijn, maar uiteindelijk komt de speler eruit met Voldoening en lol. Acties Enkel Commando ' s doorgeven en Luisteren naar de feedback Mechanics Aanvallen, Lopen, vluchten, Torens, Bossen, Schieten, Heuvels.

Prototype Op papier is er een grid uitgetekend met cijfers en letters om de vakken aan te geven, vergelijkbaar met een schaakbord. Op het grid staan een paar afwijkende vakken met bossen en torens. Soldaten worden aangegeven met papieren vierkantjes met een nummer er op. Een afzetting zorgt ervoor dat de spelers het veld niet kunnen zien. De spelers schrijven hun commando ' s elk op een eigen blaadje en geven die aan de spelleider. Wanneer beide spelers hun blaadje hebben gegeven verschuift de spelleider de soldaten en schrijft dan op de blaadjes wat er is gebeurt. Als er een gevecht is gooien beide spelers een dobbelsteen, het geworpen getal zijn de aantal doden in de tegenstanders unit.

Playtest Op basis van de vorige playtest archers toegevoegd, en heuvels om de archers wat meer te supporten in het spel. Het testen van de nieuwe archers is nu dus heel belangrijk, ook wil ik erachter komen of het vluchten goed werkt. Ik denk dat er nu sowieso meer gevlucht gaat worden vanwege de archers die het spel strategischer maken. De archers hebben zeker een nieuw aspect toegevoegd en alleen maar positieve reacties over gehad. De heuvels zijn echter niet gebruikt en zal ik daarom ook weer uit het spel halen, in plaats van de heuvels kunnen er extra torens neergezet worden die wel uitbundig gebruikt worden. De speler die in close combat de meeste mannen afmaakt mag kiezen in welk vak hij komt te staan ( zo kan een aanvaller zijn verdediger terug dringen ). Iemand mag er altijd voor kiezen om een vak te bewegen zelfs vanuit combat.

Boodschap Denk Goed na voordat je iets doet Speler Mensen met een strategisch inzicht en geen waarde hechten aan graphics. Ervaring Tijdens het spelen zal er Machteloosheid en Verwarring zijn, maar uiteindelijk komt de speler eruit met Voldoening en lol. Acties Enkel Commando ' s doorgeven en Luisteren naar de feedback Mechanics Aanvallen, Lopen, vluchten, Torens, Bossen, Schieten, Kasteel.

Prototype Op papier is er een grid uitgetekend met cijfers en letters om de vakken aan te geven, vergelijkbaar met een schaakbord. Op het grid staan een paar afwijkende vakken met bossen en torens. Soldaten worden aangegeven met papieren vierkantjes met een nummer er op. Een afzetting zorgt ervoor dat de spelers het veld niet kunnen zien. De spelers schrijven hun commando ' s elk op een eigen blaadje en geven die aan de spelleider. Wanneer beide spelers hun blaadje hebben gegeven verschuift de spelleider de soldaten en schrijft dan op de blaadjes wat er is gebeurt. Als er een gevecht is gooien beide spelers een dobbelsteen, het geworpen getal zijn de aantal doden in de tegenstanders unit. Er is 1 aanvallend team en 1 verdedigend team. De aanvaller wint wanneer hij het kasteel heeft, de verdediger wanneer de aanvaller dood is.

Playtest Wat er miste was een uitdaging, daarom wil ik nu proberen om een aanvallende en een verdedigende partij toe te voegen zodat er meer strategisch gespeeld moet worden in plaats van een grote clash in het midden. Het kasteel als toren werkt goed, dit geeft de nodige voorsprong aan de verdediger tegenover de aanvaller. De verdediger moet iets minder man krijgen als de aanvaller anders heeft de aanvaller geen kans omdat de verdediger in de torens kan blijven wachten.

Boodschap Denk Goed na voordat je iets doet Speler Mensen met een strategisch inzicht en geen waarde hechten aan graphics. Ervaring Tijdens het spelen zal er Machteloosheid en Verwarring zijn, maar uiteindelijk komt de speler eruit met Voldoening en lol. Acties Enkel Commando ' s doorgeven en Luisteren naar de feedback, rollen van dobbelstenen voor elke gemaakte aanval. Mechanics Aanvallen, Lopen, vluchten, Torens, Bossen, Schieten, Kasteel.