Naam van de Auteur 7 januari 2008 Kennis van Waarde Maken met Vier in Balans Alfons ten Brummelhuis Hoofd onderzoek Kennisnet 6 februari 2008
Inleiding op programma a.Aanleiding b.Onderzoeksprogramma Kennis van Waarde Maken c.Vlootschouw d.Reflectie
Computergebruik onderwijs ambities en gerealiseerde situatie in voortgezet onderwijs
Conceptueel kader voor bijdragen van Kennisnet onderzoek Uitvoering Ambities Resultaat verbeteren
Verhelderen van ambities Uitvoering Ambities Resultaat verbeteren tools Visie naar doelen Assessmenttool ICT-boom Didactiek in Balans
Ambities van onderwijs vertrekpunt
Inzicht in randvoorwaarden voor uitvoering Uitvoering Ambities Resultaat verbeteren Vier in Balans
Vier in Balans Samenhang in randvoorwaarden (2001)
Hier komt de titel van de presentatie 27 januari 2007 Vier in Balans: update 2004
Raamwerk rendementsonderzoek Uitvoering Ambities Resultaat percepties gemeten verbeteren meta-analyse
Door wie en hoe is bij te dragen aan onderzoeksprogramma Kennisnet? Uitvoering Ambities Resultaat verbeteren Stimuleringsregeling Educatief Onderzoek 2007 Startdocument Convenant hgl, uhd, lectoren Kennis van Waarde Maken Afstudeerders
Na 1 jaar: tijd voor vlootschouw Korte presentatie van afgeronde projecten Idem lopende projecten (status november 2007) Meer informatie: onderzoek.kennisnet.nl Kennisnet onderzoeksreeks
Kennisnet Onderzoeksreeks
Na 1 jaar: tijd voor reflectie Realiseert het onderzoeksprogramma: 1.Meerwaarde met praktijkbetekenis 2.Reductie van onzekerheid over mogelijkheden, uitvoering en opbrengsten van ict voor leren 3.Wetenschappelijke kwaliteit ?
Vlootschouw en reflectie onder leiding van Prof. dr. Martin Valcke Universiteit Gent