Team Quatsj Drakeneiland. Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl Summary.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Dyslexie de baas! Ouderavond 1
Advertisements

Begeleiden van 8 tal wedstrijden
Hoofdstuk 5 Sociale verbanden.
Samenvatting Book of lenses

Samen opvoeden; ouders en pedagogisch medewerkers
Samen leren werken in de cloud
Project VOCATIO Camille Delbecque Communicatie en contact laureaten
CUT TO THE CHASE, NO BULLSHIT End Year Assessment Jonathan Barbosa Dijkstra GDD1A.
A road with hiccups team Quatsj. Inhoud Wie zijn team Quatsj Playreal Process Concepten Het einde Drakeneiland Process Concepten Te verwachten.
Sportiviteit & Respect Just do it!
Identiteit is geen kwestie van kiezen, maar van delen. SOPOW, 31 oktober 2012 Vereniging Openbaar Onderwijs.
 Kwalitatieve jeugdopleiding waarin sportieve kansen worden gegeven aan alle jeugdspelers op hun eigen niveau  Van alle jeugdspelers betere voetballers.
Sportiviteit & Respect HC Twente 26 maart 2014
‘Een Spraakmakend Project’
onderwijsstromingen Ontwikkelingsgericht onderwijs
Organisatiediagnose verlamming vermijden en verantwoordelijkheid bevorderen.
Geven en laten geven. geven uit gulheid en gemeenschapszin.
ZXCVBNZXCVBN. HCI Human Computer Interaction HCI = Designing products people love to use.
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Medmec 1 herfst Les 4.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Team Quatsj Drakeneiland. Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl.
Inleiding Afgelopen weken Art Conceptualiseren 3 concepten.
The art of game design Hoofdstuk 20 en 21.
Functioneel Ontwerp.
Inspirerend Coachen - praktijkervaring - het G®ROW kader
Stromingen en partijen
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Lagoonia.
Koffieochtend Woensdag 19 december Doel van koffieochtend Praten met ouders over pesten, zodat we met elkaar ervoor kunnen zorgen dat PCBS De Kring.
Interpreteren van data
Concept 1: SafeEnergy Game Doelgroep: Kinderen tot +/- 12 jaar Omgeving: de woning van het kind Probleem: het energie verbruik binnenshuis van het kind.
Loopbaan&burgerschap. WAT HEB JE NODIG ?  KENNIS ( THEORIE)  INZICHT (VERSCHILLENDE INVALSHOEKEN)  VAARDIGHEDEN.
Belangrijkste resultaten van de transversale benadering Prof. em. J.-J.Detraux Onderzoeks- en opleidingscentrum rond het buitengewoon onderwijs Université.
3 Live or Die Succes- en faalfactoren van Checkpoint? Verbeteringen Verwachtingen P.
Communicatie met ouders
Tenniskids Jeugdtennis verslavend leuk maken!
Vergaderen.
Stap 2: de basistekst Titel boek: Twitter op je werk~ social media voor interne communicatie Titel hoofdstuk: Nettiquette, codes en gezond verstand Auteur:
Samenwerken.
JONGEREN Pagina 24 t/m 50.
Hogeschool Rotterdam Communication & Multimedia Design ABV Mondeling Presenteren / jaar 1 lente ABV zomer Samenwerken Les 3: Teamspirit / Teambelang /
WAT IK VAN JULLIE VRAAG… 10 minuten aandacht Als een stakeholder: Ja of Nee? Als een ‘critical friend’ Evaluatie achteraf invullen WAT je krijgt Inspiratie.
MEE maakt meedoen mogelijk
Presentatie Nick Visser, Steve Zonneveld, Jeffrey Beckers, Desirée van den Berk & Christel Wortman.
Presentatie module 2 Door: Romy Bongers, Claire Lambriex en Sanne Theeuwen.
BOMBERBOT Programmeerlessen in het PO
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
Deel B, les 2 Agenda  Aan- en afwezigen  Actualiteit  Sociaal kapitaal  Pedagogische civil society  Huiswerk en de wijk in.
SPH voltijd Sociologie deeltijd jaar 1 Werkcollege 1 kwartaal 3 Corstin Dieterich L
50.
Rekendag 19 januari 2016.
ABV 03 Samenwerken Bijeenkomst 3 Teamspirit Teambelang Assertiviteit.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Leesplezier in de schoolbibliotheek Training voor ouders en andere vrijwilligers in de schoolbibliotheek Bijeenkomst 2.
Rotterdamse Nieuwe / conceptpresentatie Team 1. Concept Maak een visualisatie waar in een oogopslag te zien is wat alle verbindingen zijn. Platform Het.
Beleidsplan ZTC Waarom een beleidsplan?  Blik houden op de toekomst  Voorkomen van verrassingen  Aanjagen van vernieuwing  Hulpmiddel.
DAPPR Samenspel 1. DAPPR Samenspel: doelen & resultaten > Doelen  Vergroten inzicht in eigen rol  Vergroten inzicht in elkaars rol en handelingsmogelijkheden.
Speel in uw sterkste opstelling Een inspirerend bedrijfsplan opstellen in drie uur tijd.
6 jaar web 2.0 zorg | welzijn bert mulder | lector informatie, technologie en samenleving | haagse hogeschool.
Duurzaamheidbalans Oisterwijk Wat waren we van plan? 2006: Resultaten meten van deze coalitieperiode: beginstand en eindstand.
Jaarvergadering Verder Limburg, Beter Brein 18 juni 2016.
1 GAMIFICATION BANKIEREN & SPELEN? 10 SEPTEMBER. 2 WIE BEN IK?
Als één team 1 Korintiërs 12:12-13 Opdracht:
Het 24 spel.
Consumenten-gedrag Sociologische blik
NETWERKWEEK De opdracht voor de NWW is om materiaal te maken rondom een concept van een game, applicatie, artbook of een ander productie dat in *lijn.
Visie Team VZ Onderwijs op maat.
PROJECT INTERFACE.
Transcript van de presentatie:

Team Quatsj Drakeneiland

Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl Summary

team Quatsj 6 leden 1 doel Joep Aben Rian Franssen Sherida Halatoe Tim Hengeveld Arthur Koopmans Jasper Saaltink Spel voor Drakeneiland

Fun Systemen van Drakeneiland Web-based Replayable

Drakeneiland 10 wetten Kind vs. Kind Problemen oplossen Economisch systeem Rode draad

CONCEPTEN Tot welke concepten zijn we gekomen, wat zijn hierbij de voor- en nadelen.

Parlevinker Politiek Single player online Drakeneiland politiek Rol van Parlevinker Oplossen van klachten en problemen Keuzes hebben consequenties Kind vs. Kind

Parlevinker Politiek Storyboard voor een probleem

Parlevinker politiek Tech demo

Parlevinker Politiek VoordelenNadelen Single player web-game Machts positie Geen sociale interactie met medespelers

Weg van Drakeneiland Kind wil weg van Drakeneiland Ontsnap van het eiland Single player webgame Actiegericht rondom sociale interactie Makkelijke of moeilijke weg 4 Minigames

Weg van Drakeneiland Storyboard – verschillende minigames sluipenbalancerenvis vangenpizza’s bezorgenkeuze moment

Weg van Drakeneiland Flowchart

Weg van Drakeneiland VoordelenNadelen Ander uitgangspunt Korte spel momenten Skill progressie Replayability Minder samenhang met boeken Heel veel productie

Rollenspel Kaartspel voor 5 personen Sociale interactie Rolverdeling Ruilen van kaarten Iedere speler eigen winconditie

Rollenspel Stijl ontwerp

Rollenspel Screenshot – tech demo

Rollenspel VoordelenNadelen Sociale interactie Je hebt 5 spelers nodig Veel regels

VISUELE STIJL Hoe gaat alles eruit zien en hoe zijn we daartoe gekomen.

Karakters

Omgeving

Interface

Summary Doel Rode draad 3 concepten Parlevinker politiek Weg van Drakeneiland Rollenspel Visuele stijl Kees de Boer ## Disney

VRAGEN De gelegenheid om onbeantwoorde vragen te stellen