Team Quatsj Drakeneiland
Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl Summary
team Quatsj 6 leden 1 doel Joep Aben Rian Franssen Sherida Halatoe Tim Hengeveld Arthur Koopmans Jasper Saaltink Spel voor Drakeneiland
Fun Systemen van Drakeneiland Web-based Replayable
Drakeneiland 10 wetten Kind vs. Kind Problemen oplossen Economisch systeem Rode draad
CONCEPTEN Tot welke concepten zijn we gekomen, wat zijn hierbij de voor- en nadelen.
Parlevinker Politiek Single player online Drakeneiland politiek Rol van Parlevinker Oplossen van klachten en problemen Keuzes hebben consequenties Kind vs. Kind
Parlevinker Politiek Storyboard voor een probleem
Parlevinker politiek Tech demo
Parlevinker Politiek VoordelenNadelen Single player web-game Machts positie Geen sociale interactie met medespelers
Weg van Drakeneiland Kind wil weg van Drakeneiland Ontsnap van het eiland Single player webgame Actiegericht rondom sociale interactie Makkelijke of moeilijke weg 4 Minigames
Weg van Drakeneiland Storyboard – verschillende minigames sluipenbalancerenvis vangenpizza’s bezorgenkeuze moment
Weg van Drakeneiland Flowchart
Weg van Drakeneiland VoordelenNadelen Ander uitgangspunt Korte spel momenten Skill progressie Replayability Minder samenhang met boeken Heel veel productie
Rollenspel Kaartspel voor 5 personen Sociale interactie Rolverdeling Ruilen van kaarten Iedere speler eigen winconditie
Rollenspel Stijl ontwerp
Rollenspel Screenshot – tech demo
Rollenspel VoordelenNadelen Sociale interactie Je hebt 5 spelers nodig Veel regels
VISUELE STIJL Hoe gaat alles eruit zien en hoe zijn we daartoe gekomen.
Karakters
Omgeving
Interface
Summary Doel Rode draad 3 concepten Parlevinker politiek Weg van Drakeneiland Rollenspel Visuele stijl Kees de Boer ## Disney
VRAGEN De gelegenheid om onbeantwoorde vragen te stellen