Figuur 4.1 Hoe productattributen het beoordelingsgemak kunnen beïnvloeden
Figuur 4.2 Het molecuulmodel van Shostack: het vervoer van vliegtuigpassagiers
Figuur 4.3 Het dienstenaanbod bij een hotelovernachting
Figuur 4.4 Het uitgebreide hotelproduct met het oog op de tijd
Figuur 4.5 De dienstverleningsbloem: het kernproduct omringd door clusters van aanvullende diensten
Tabel 4.1 Voorbeelden en elementen van bestellingen opnemen
Tabel 4.2 Voorbeelden en elementen van facturering
Tabel 4.3 Voorbeelden en elementen van advies
Tabel 4.4 Voorbeelden van gastvrijheidselementen
Tabel 4.5 Voorbeelden en elementen van extra zorg
Tabel 4.6 Voorbeelden en elementen van uitzonderingsgevallen
Figuur 4.6 Diensten als substituut voor het verkrijgen en/of gebruiken van goederen
Figuur 4.7 Dienstencyclus