De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Hoe organiseer je e-factureren in je gemeente? 27-03-2014.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hoe organiseer je e-factureren in je gemeente? 27-03-2014."— Transcript van de presentatie:

1 Hoe organiseer je e-factureren in je gemeente? 27-03-2014

2 Even voorstellen… Harry van der Aar, gemeente Purmerend Henk Nijhuis, gemeente Enschede Rudolf Roeleven, KING Welkom

3 • Gemeente Purmerend, Harry van der Aar (15 minuten) • Gemeente Enschede, Henk Nijhuis (15 minuten) • Discussie (10 minuten) Agenda

4 • Waarom e-factureren? • Aanpak • Doorlooptijd om over te gaan op e-factureren • Wat levert het op? • Hoe ga je om met decentralisaties • Lessons learned • Advies Werksessie

5 • Met komst simpler invoicing verwachten we meer volume te krijgen in e-facturen; • Markt is volwassener aan het worden, meer aanbieders van oplossingen; • Iedereen verwerkt thuis ook al rekeningen electronisch (finbox); • Europese richtlijn 2018; • Helpt ondernemers in eigen gemeente (veel gemeenten kopen in in eigen gemeente); • Decentralisaties zorgen voor extra volume dat met e-factureren makkelijk opgevangen kan worden; • Bespaart kosten. Huidige status e-factureren

6 • Herijking Impactanalyse, meedoen? • Welke acties moeten nog worden opgepakt om van e- factureren een succes te maken? • Wat is uw advies aan KING/VNG en EZ? Vervolg


Download ppt "Hoe organiseer je e-factureren in je gemeente? 27-03-2014."

Verwante presentaties


Ads door Google