21st century skills
19e en 20e eeuws onderwijs & massaproductie
De school moet zichzelf niet langer beschouwen als een graansilo en het kind als een passerende vrachtauto die gevuld moet worden. De school moet het kind als een raket zien en zichzelf als lanceerinstallatie. De school helpt de ontsteking te vinden. Ken Robinson
Create tomorrow Kennissamenleving De grootste creatieve denktank ter wereld, waarin studenten van de UTwente werken aan cases van bedrijven Create tomorrow
Netwerksamenleving
de vaardigheden van de 21e eeuw
ronde 1: In 2017 zijn de vaardigheden van de 21e eeuw een geaccepteerd en toegepast begrip op mijn school!* Wat voor concrete acties ga ik daarvoor op mijn school organiseren? * Concept Strategisch Beleids Plan 2013-2017
Ronde 2: Ieder kind het meest optimale onderwijs, inclusief ICT ondersteuning, gericht op de integrale ontwikkeling van het kind(passend onderwijs)* Wat voor concrete acties ga ik daarvoor op mijn school organiseren? * Concept Strategisch Beleids Plan 2013-2017
Ronde 3: Samenwerking Meerwaarde ICT Ronde 3: Samenwerking Meerwaarde ICT. Wat heeft de samenwerking tussen ICT-er, IB’er en Directie tot nu toe opgeleverd en welke mogelijkheden zijn er in de toekomst? Wat voor concrete acties ga ik daarvoor op mijn school organiseren?