Klik op de berichtenbalk op Bewerken inschakelen,

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het maken van presentaties voor op de computer.
Advertisements

Inleiding tot inhoudsopgaven j Druk dan op F5 of klik op Diavoorstelling> Vanaf begin om de cursus te starten. Klik op de berichtenbalk op Bewerken inschakelen.
Word 2003 Tips en trucs Door Johan Lammers.
Klik op de berichtenbalk op Bewerken inschakelen
Beginnen met PowerPoint Ga nu naar dia 2.
Klik in de berichtenbalk op Bewerken inschakelen,
Klik in de berichtenbalk op Bewerken inschakelen,
Training voor Microsoft® Lync™ 2010 voor gemachtigden
Profiel- en privacy-instellingen bijwerken j en druk daarna op F5 of klik op Diavoorstelling > Vanaf begin om de cursus te starten. Klik op de berichtenbalk.
Overstappen naar Lync 2013 Klik op de berichtenbalk op Bewerken inschakelen Als de video's in deze cursus niet worden afgespeeld, moet u mogelijk QuickTime.
POWERPOINT Een tabel invoegen Les 3.
Base: bewerkingen 2 soorten - Oplopend- Aflopend.
WordPress les 3.
om deze presentatie uit te voeren
Wat kun je er allemaal mee? Hoe werkt het?
Klik in de berichtenbalk op Bewerken inschakelen,
Wat kun je er allemaal mee? Hoe werkt het?
Deze presentatie mag noch geheel, noch gedeeltelijk worden gebruikt of gekopieerd zonder de schriftelijke toestemming van Seniornet Vlaanderen VZW Voorjaar.
Werken met een adressenbestand
Een presentatie maken Les 2
Snelzoekgids voor video Een videogesprek starten 1.Plaats de aanwijzer op de foto van een contactpersoon en klik op de cameraknop. 2.De contactpersoon.
Snelzoekgids voor audiogesprekken
© b-boom.nl Meld aan op de website door in het aanmeldformulier uw gegevens in te voeren.
Hoe maak ik een PowerPoint-presentatie?
1.Klik in het hoofdvenster van Lync op het tabblad Chatruimten. 2.Typ in het zoekvak de naam van een ruimte of een of meer trefwoorden. De overeenkomende.
Aan de slag met de Lync Windows Store-app
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Een contactpersoon toevoegen Via uw lijst met contactpersonen kunt u gemakkelijker communiceren.
Snelzoekgids voor Lync 2013 VERTROUWELIJK. Alleen verspreiden aan partners die een geheimhoudingsverklaring hebben ondertekend. Microsoft verleent geen.
Lync-vergaderingen Deelnemen aan een Lync-vergadering
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Een Lync-vergadering plannen Als u Outlook gebruikt, kunt u een Lync-vergadering plannen met de.
Snelle naslag Lync 2013 voor Office 365 © 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Met Lync kunt u beginnen met samenwerken zonder dat u.
Snelle naslag voor © 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Lync Web App Deelnemen aan een Lync-vergadering met computeraudio Als u niet.
Snelzoekgids voor © 2013 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Het startscherm van Lync In het startscherm van Lync bevinden zich in de hub.
Opmaat Jurisprudentie (Rechtspraak.nl) Zoekresultaten bewaren (mailen, afdrukken, opslaan) Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
1. Starten Zet de telefoon aan en voer je pin code in Als dit scherm verschijnt klik dan vervolgens op de Boordcomputer Icoon 2.1 Inloggen Log in door.
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
Hallo Aanmelden. Opslaan. Delen. Bij Office draait het om werken zonder beperkingen. U werk gaat overal met u mee naartoe en is automatisch beschikbaar.
Office 2010 Word 2010 Algemeen. Het lint: tabbladen, groepen en opdrachten 1. Tabbladen. Langs de bovenkant bevinden zich acht basistabbladen. Elk tabblad.
WebDoc Beknopte uitleg voor eindgebruikers Versie 13/12/2013.
1.Account aanmaken 2.Eerste stappen van je profiel 3.Profielgegevens beheren 4.Vrienden zoeken en toevoegen 5.Pagina's en groepen toevoegen 6.Je startpagina.
Opmerking: Deze brochure is ontworpen om te worden afgedrukt. Maak eerst een afdruk op gewoon papier om na te gaan of het document op de juiste positie.
Gegevens exporteren Handleiding
Microsoft® Office Excel® 2007-cursus
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007-training
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007-cursus
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007-cursus
Microsoft® Office Outlook® 2007-cursus
Microsoft® Office Access 2007-cursus
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007 Training
Microsoft® Office Outlook® 2007-cursus
Microsoft® Office Visio® 2007-cursus
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007-cursus
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007-training
Microsoft® Office Word 2007-cursus
Microsoft® Office SharePoint® Server cursus
5 tips om eenvoudiger te werken
Microsoft® Office SharePoint® 2007-training
Gemakkelijk en probleemloos mooie presentaties ontwerpen en geven.
Lees er meer over Microsoft SharePoint News
Voeg een diatitel toe - 1.
Het aanpassen van Microsoft SharePoint Onlinewebsite
Voeg een diatitel toe - 1.
Makkelijk en probleemloos mooie presentaties ontwerpen en geven.
Handleiding ABAX app rittenregistratie-systeem
Voeg een diatitel toe - 1.
Video Snelle naslag Lync 2013 voor Office 365 De lay-out kiezen
Voeg een diatitel toe - 1.
Welkom bij de nieuwe versie van PowerPoint
te laten werken Vijf manieren om Outlook voor u Stijlvol ondertekenen
Sjabloon voor socialemedia-afbeelding
Transcript van de presentatie:

Klik op de berichtenbalk op Bewerken inschakelen, Uw eerste Access 2013-database maken en druk op F5 of klik op Diavoorstellingen > Vanaf begin om de cursus te starten. Klik op de berichtenbalk op Bewerken inschakelen, Als de video's in deze cursus niet worden afgespeeld, moet u mogelijk QuickTime downloaden. Een nog betere oplossing is overstappen op PowerPoint 2013. j

Uw eerste Access 2013-database maken Ondertiteling U kunt een paar video's bekijken of op koppelingen klikken voor meer informatie. Vanaf dat punt voert u gegevens in. Met de Tab-toets, de pijltoetsen of de muis gaat u naar het volgende veld. Wanneer u naar een ander veld gaat, worden de gegevens opgeslagen. U hoeft de gegevens nooit zelf op te slaan. Sommige sjablonen helpen u op weg. Klik bij het openen van de sjabloon op Inhoud inschakelen. Geef een naam voor de database op, selecteer desgewenst een locatie en klik op Maken. Dat is alles. Kennis van het ontwerpen van databases is niet Hierdoor kunnen alle functies ervan voor de database worden gebruikt. U hoeft dit maar één keer te doen. nodig en u hoeft ook niets te wijzigen, maar dat mag natuurlijk wel. Dit type database wordt een bureaubladdatabase genoemd en kan alleen op uw computer worden uitgevoerd. Als u een database nodig hebt die op internet wordt uitgevoerd, maakt u een Access-app. Dit wordt in de volgende video behandeld. Geef de gewenste tekst op, klik op OK en u beschikt opeens over logische categorieën. cel. Klik vervolgens met de rechtermuisknop en selecteer Lijstitems bewerken. Zo voldoet deze lijst waarschijnlijk niet aan de behoeften. De tekst is nogal algemeen. Als u dit wilt wijzigen, klikt u in een cel. Niet in de kop, maar in een echte Als u bijvoorbeeld vaste activa wilt beheren, klikt u op de sjabloon Activaregistratie. Of als Access al wordt uitgevoerd, klikt u op Bestand en vervolgens op Nieuw. Als Access nieuw voor u is en u niet weet hoe u een database ontwerpt of samenstelt, Selecteer de sjabloon die geschikt is voor de gegevens die u wilt opslaan. kunt u gebruikmaken van een sjabloon. Als u Access start, worden de sjablonen automatisch weergegeven. Druk op F5 om te beginnen, druk op Esc om te stoppen 1/2 video's 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Bureaublad Cloud-app Samenvatting Feedback Help

Uw eerste Access 2013-database maken Ondertiteling De database wordt in de browser geopend en u kunt gegevens invoeren. Als u met een app werkt, moet u op Opslaan klikken om de gegevens op te slaan. Een ander kenmerk van apps is dat u deze in de browser gebruikt, Access wordt gedownload en de sjabloon wordt geopend. Klik op App openen om aan de slag te gaan. Klik op de gewenste sjabloon, geef een naam op, selecteer een server in deze lijst of geef een servernaam op. U herkent een app-sjabloon aan het pictogram van een wereldbol. maar in Access maakt en wijzigt. Klik hiervoor in Access op Dit is alleen mogelijk voor SharePoint 2013-servers of als u over Office 365 beschikt. Aanpassen en klik op Openen. Het bestand wordt vervolgens in Access geopend. Dat is alles: twee databases binnen een paar minuten, zonder dat u iets hoeft te wijzigen tenzij u dat wilt. Tot slot vindt u in de samenvatting van de cursus koppelingen naar meer informatie over het gebruik en het aanpassen van sjablonen. Klik op Opslaan om de wijzigingen naar de server te publiceren. Klik vervolgens op Start en op App openen. Druk op Ctrl, klik op de labels, wijzig de kleur ervan en lijn deze rechts uit. Zoals u ziet, is het lint kleiner dan gebruikelijk. Het bevat alleen de functies die u nodig hebt om apps te bewerken. Open dit formulier om het te bewerken (dit wordt de Indelingsweergave genoemd) en breng een kleine wijziging aan. kiest een sjabloon wanneer u Access start of op Bestand, Nieuw klikt. Het gebruik van een sjabloon is de gemakkelijkste manier. U Iedereen die verbinding heeft met internet of het bedrijfsnetwerk kan de database gebruiken. Als de database door verschillende mensen tegelijk moet worden gebruikt, stelt u een Access-app samen. Access-apps zijn webdatabases in de cloud, die in de meeste browsers kunnen worden uitgevoerd. Druk op F5 om te beginnen, druk op Esc om te stoppen 2/2 video's 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Bureaublad Cloud-app Samenvatting Feedback Help

Een bureaubladsjabloon gebruiken Help Samenvatting: Uw eerste Access 2013-database maken Samenvatting Een bureaubladsjabloon gebruiken Start Access en klik op een bureaubladsjabloon (een sjabloon zonder pictogram van een wereldbol). Als u Access al hebt geopend, klikt u op Bestand > Nieuw. Geef een naam op, selecteer desgewenst een andere locatie voor de database en klik op Maken. Klik op de gele berichtenbalk op Inhoud inschakelen. Als de sjabloon video's bevat, kunt u deze bekijken of dat venster sluiten. Voer gegevens in. Druk op de Tab-toets of de pijltoetsen of gebruik de muis om naar een ander veld te gaan. Bij het verplaatsen worden de gegevens opgeslagen. Een sjabloon wijzigen Als u een vervolgkeuzelijst wilt wijzigen, klikt u met de rechtermuisknop op een veld in de lijst (niet de kop), klikt u op Lijstitems bewerken, geeft u de nieuwe items op en klikt u op OK. Een app-sjabloon van Access gebruiken Start Access en klik op een app-sjabloon (een sjabloon met het pictogram van een wereldbol). Als u Access al hebt geopend, klikt u op Bestand > Nieuw. Geef een naam op, selecteer een server in de lijst of geef een servernaam op en klik op Maken. Klik op Start > App openen. De app wordt in de browser geopend. Geef gegevens op en klik op Opslaan zodra u klaar bent. Een Access-app wijzigen Klik in SharePoint 2013 of Office 365 op Instellingen > Aanpassen in Access > Openen. De database wordt in Access geopend. Het lint bevat alleen de functies die u nodig hebt. Wijzig de database en sla de wijzigingen op. Hierdoor worden deze naar de server gepubliceerd. Klik op Start > App starten om verder te werken met de database. Zie ook Een Access-database maken op basis van een sjabloon Basistaken voor een Access 2013-bureaubladdatabase Een Access-app maken op basis van een sjabloon Basistaken voor een Access-app Een Access-app wijzigen Meer cursussen Office-compatibiliteitspakket Druk op F5 om te beginnen, druk op Esc om te stoppen 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Bureaublad Cloud-app Samenvatting Feedback Help

Dank u voor het bekijken van deze cursus. Beoordeling en opmerkingen Help Samenvatting Wat vindt u van de cursus? We willen graag weten wat u ervan vindt Dank u voor het bekijken van deze cursus. Meer cursussen Druk op F5 om te beginnen, druk op Esc om te stoppen 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Bureaublad Cloud-app Samenvatting Feedback Help

Help Help Videobesturingselementen van PowerPoint Een cursus stoppen Samenvatting Videobesturingselementen van PowerPoint Houd de muisaanwijzer boven de onderrand van een video om de video af te spelen, te stoppen, te onderbreken of terug te spoelen. U spoelt terug door te slepen. Een cursus stoppen Als u de cursus online bekijkt, klikt u op de knop Terug van de browser. Als u de cursus offline bekijkt, drukt u op Esc. Als u een video bekijkt, drukt u één keer op Esc om de video te stoppen en drukt u opnieuw op Esc om de cursus te stoppen. Navigeren U kunt naar een bepaald gedeelte van de cursus gaan door op de (lichte of gearceerde) miniaturen onder de video te klikken. U kunt ook op de pijlen Volgende en Vorige klikken of op Page Up of Page Down drukken. De video's in een gedownloade cursus kunnen niet worden afgespeeld Klik op Bewerken inschakelen als u deze knop ziet. Als dat niet werkt, gebruikt u mogelijk PowerPoint 2007 of een eerdere versie. In dat geval kunt u PowerPoint Viewer downloaden. Als u werkt met PowerPoint 2010, hebt u de mediaspeler QuickTime nodig. U kunt natuurlijk ook upgraden naar PowerPoint 2013. Druk op F5 om te beginnen, druk op Esc om te stoppen 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Bureaublad Cloud-app Samenvatting Feedback Help