Intro Pussy Galore INMIDDELS IN 15 BOSCOPEN IN BINNEN- EN BUITENLAND.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

Lex Kouwenberg Remy van der Have 29 jan Verschillende hardware Dezelfde software.
In opdracht van … De provinciaalse Sportdienst Brugge Regio West-Vlaanderen.
Narrow Casting / Digital Signage Informatie publiceren op een LCD.
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Symbaloo is de leukste en makkelijkste start op internet
20 maart 2008© 2008 kiesBeter.nl1 CQ gegevens op kiesBeter.nl Jeanne van Loon projectleider kiesBeter.nl 20 maart 2008.
Apps.... clubmiddag 15 oktober 2013 Ruud Vloeimans
K!X is een project van. Wat is K!X? K!X is een project waarin je op een leuke, boeiende en actieve manier met een groep jongeren een promoteam vormt om.
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Bibliotheek.nl Mobiele App Bibliotheek.nl Jan-Pieter Laauwen 23 maart 2010.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Workshop ‘kennis’. Moderne media •Computer •Video •DVD •Mobiele telefoon •iPod •internet •Radio •TV •Satelietontvangst •HDTV •Enz….. •Enz……….
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Internettoepassingen waarmee we niet (zo) bekend zijn
29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.
Het grootste wereldwijde sociale netwerk Marleen, Jens, Anouk, Steven Suzanne, Leo, Nathan.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Green Presents Workshop 2 Innovatieve trends Deel B.
Studio-opname ‘Weet ik veel’. Opdracht Benoem 3 trends die je ziet.
Versterk het rendement van je onderwijs met T-PACK
- - - Social Media.
19 november 2007 Hanneke Vos Gedeelde smart is halve smart? Het wie, wat, waar en waarom van Hyves.
de ouderbetrokkenheid vergroten
V1 Kern Technologie & Innovatie Hoorcollege 6: Trends in technologie.
1 realtime & social: blogs & tweets Jeroen Bosman VOGIN, Wageningen, 16 mei 2013.
 Themadag Onderzoek 2010 Mark JulsingMark Julsing 28/7/14  Ben Baarda 1 Workshop Mark Julsing Themadag Onderzoek 18 november 2010, Amsterdam.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Forumdiscussie met uitgevers van biologiemethoden
Lezing door Kick de Wolff
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2009 Waardecreatie en Co-creatie Experience Economy Ayman van Bregt.
Introductie Social Software Pierre Gorissen SURF SiX / Fontys Hogescholen 15 november 2005.
Bibliotheek vredespaleis digitale bibliotheek
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
Facebook Skype Instagram Google+ Twitter Whatsapp Snapchat Messenger
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Online Media Plan LOHC Nieuwe media commissie
3 terugkomende trends en hoe worden deze toegepast?
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
AGORA is méér dan een gebouw. Het is een concept: “een sociaal kruispunt van informatie, technologie en dienstverlening.” Dienstverlening Ruime openingstijden.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Les 3 – Zullen we delen?.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Ayman van Bregt.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
OFC28 mediawijsheid les 5 samenwerken
Sociale media in je les
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Lesbrief Jongerenprogramma Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het.
Social media.
+21st Century Skills +Jenaplanonderwijs +Samenwerken
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
Flipping the Classroom Principe: Studenten doen het huiswerk op school en volgen de colleges thuis Doel workshop: Ervaren hoe Flipping the Classroom werkt.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Pag. 1 Opnemen van hoorcolleges en lezingen Afdeling Onderwijstechnologie Cel Multimedia DICT.
Veilig Online. Wat als Facebook een dag niet werkte?
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Tentoonstellingscatalogus of digital exhibition report?
Fairtradegemeente Schijndel
Lessen in social media Voorbeeld 1
Eventmanager: Gerdine Teerhuis
Coachtraining DOEN?! DAG 2
Vernieuwde webkaart Programma welkom en inleiding presentatie
Chromecast Door Google.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Transcript van de presentatie:

Intro Pussy Galore

INMIDDELS IN 15 BOSCOPEN IN BINNEN- EN BUITENLAND

THEMA’S

Homemade Remakes

Video Gastronomique

Death On The Web

SFX

BESTe VIRALS van: 2008/2009/2010

Canon van youtube: ssba

Video: canon van Youtube

Tweede scherm

FEATURES 2E SCHERM NVDKF Meer achtergrond info over de video’s + extra video’s (o.a making-off’s) Mogelijkheid video als favoriet te markeren en later te bekijken Video delen op sociale netwerken (Facebook, Twitter, Hyves) Twittter feed Lokatiebepaling Meedoen met polls/ beantwoorden van vragen op TV Mogelijkheid zelf video’s aan te vragen door link naar redactie te sturen. Mogelijikheid via Skype auditie te doen, waarna je kans had live in de uitzending te komen.

OPDRACHT

CONCEPT 2E SCHERM TV FORMAT Ontwikkel een tweede scherm concept dat niet alleen aansluit op het TV-format dat nu in ontwikkeling is, maar alles haalt uit de combinatie TV, webvideo en tablet. Daarbij gaat het om zowel de individuele beleving als ook om een optimale, sociale beleving. Uitgangspunten van het TV-prograrmma zijn: Talkshow met video’s. Duur: 25’ Selectie van video’s rondom bepaald (actueel) thema De favorieten van: bekende Nederlanders + onbekende experts De favorieten van het publiek (links inzenden tijdens de uitzending Skype gesprekken met makers of sterren achter trending video’s Skype talent: talent krijgt kans zich via skype te presenteren. Naast deze ingrediënten, staat het de studenten vrij additionele ideeën te bedenken.