Brainfloating + Infiltratie Docent: Robert Crain Jaar: 2008/2009 Week 5 Klas: V2.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Advertisements

De vos spreekbeurt juf Olga.
Hoogbegaafdheid: Een Uitdaging!
1. Spreek de woorden ritmisch uit op de muziek.
Het nieuwe spelen is oud
BattleBots The school battle.
Docent: Robert Crain Jaar: 2008/2009 Week 1 Klas: V2
C I C A project. C I C A Studiejaar , tweede semester “Laat duizend bloemen bloeien”
Lorenzo Coene 1BaSW C. Auteurs  Laura Dorland  Jacomine de Lange.
Les 2 blok 3 Tijdvak ) Nakijken les 1
BRAND DESIGN MERKIDENTITEIT IN WOORD EN BEELD.
Bestrijd een vooroordeel
Het alcohol en drugsgebruik in de klas 2C Dit verslag gaat over de enquête die we hebben gehouden op 19 september 2008 op het Scheepvaart en Transport.
Morphological matrix, De zes denkhoeden
Osborn’s checklist Docent: Robert Crain Jaar: 2008/2009 Week 4 Klas: V2.
Jaar 1 les 7 Het creatieve proces
Huiswerk voor vandaag les 4
Huiswerk voor vandaag Boek: hoofdstuk 2 creatief denken rode gedeelte: oefen je 5 basisvaardigheden voor creatief denken, maak uit elke categorie 1 opdracht.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER
Presentatie Ruud van Dijk: “Het puberende brein” van Eveline Crone
Hallo, lieve vrienden! Het is iets wat je niet kunt zien!
Experimenten! Rosemarijn en Mandy H2D. Waarop moet je letten? Voorbereiding- Heb je alles? Staat alles veilig? Uitvoering- Alleen letten op je eigen proef.
Proeven doen natuurkunde.
Natuurkunde Proeven doen 2.1 en 2.2
Klik om verder te gaan.
CanDo Coaching.
“Wat staat in de dikke van Dalen”
Visie & Strategie.
Presenteren en communiceren
Motivatie & differentiatie
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
STUDIELOOPBAAN COACHING Kwartaal 1 Bijeenkomst 2 Leerstijlen en effectief studeren Martine Bink 1.
Module ‘Kijken naar Kinderen’ AD opleiding ‘Pedagogisch educatief medewerker’ Week 2 Pascal van Schajik.
Madeleine Meurs Med.hr.nl/meurm Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek 1.
Les natuur en techniek, maandag en dinsdag groep 5 en 6
Wjk.
Welkom! 1300korte kennismaking 1315korte inleiding Social Work 1330aan de slag met een concrete beroepssituatie 1530presentatie a.d.v. een postersessie.
Project 3 Week 6 Plan van aanpak af! * Wegens ziekte van Irene zijn workshops verplaatst naar week 7.
Waarnemen en Regeling  Expert groepen opdracht..
Weblog Een venster tussen klas en omgeving. Wat is een weblog? Een weblog is een digitaal dagboek. Je kan, wat in de klas gebeurt, delen met de omgeving.
Doe jij ook mee? WNF-Rangerclub en NPO Zapp presenteren: Operatie Olifant.
Bijeenkomst 4.  Toepassen van Directe Instructie in een deelles.  Toepassen van het ABCD-model in het logboek.  Digitale interactie in de praktijk.
Actie-onderzoek Verkenning van het onderwerp van het actie-onderzoek in thema 3.
Observeren Les 3.
Xperimenta 12 oktober zintuigen.
Opdracht samenvatting
Het oor.
What will you do to change the
Direct les 8 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
BVMBO: Aan de slag met collegiaal leren!”
Les 1: Introductie Marketing
Insecten.
Thema Zintuigen.
Wat is Biologie? Basisstof 5: Groei
PAR-dag, , De Sensatie van een Goed Leven Workshop ‘Zonder gelijkwaardigheid geen communicatie’
Doel van de excursie Onderwerp Stedelijke gebieden laten aansluiten op de belevingswereld Lesstof visualiseren Kennis van de begrippen verankeren Van.
Autisme in de klas Kijken naar gedrag 12/26/2018.
Toolbox Communicatie Samen doen we het beter!.
Transport middel van de toekomst
Methodieken Les 4 “methodiek voor wijkgericht werken en crisisinterventies” Thema 10.3 en 10.4.
BOM-model PV 25/03/2014.
Observeren Les 2.
ontwikkelingspsychologie
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 2.
Autisme BelevingsCircuit Autisme ervaren en leren kennen.
Prikkelverwerking bij autisme
Observeren Les 2.
Opdracht PowerPoint Maak een PowerPoint over jezelf.
Training Observeren Kijken naar kinderen en leerkrachten
Transcript van de presentatie:

Brainfloating + Infiltratie Docent: Robert Crain Jaar: 2008/2009 Week 5 Klas: V2

Opdracht Via weblog progressie bijhouden. Wat laat je zien: Opdrachtbeschrijving (met datum) Resultaat Evaluatie op je proces Ik neem geen losse JPG’s aan. Opdrachten worden binnen de week beoordeeld, (O,V,RV,G,U, overnieuw) bepalen je ‘eindcijfer’.

Alternatieve reclametechnieken Huiswerkopdracht voor week 5: De luchtvervuiling in de grote steden is zo ernstig geworden, dat kinderen en volwassen buiten een mondkapje moeten dragen tijdens spitsuren. Mondkapjes zijn niet cool, dus… Hoe ga je dat communiceren?

Brainfloating Welke emoties zou deze sportschoen oproepen…

Brainfloating …als het een tijger zou zijn

Brainfloating Doel brainfloating: Onderwerp tastbaar maken doormiddel van de 5 zintuigen.

Brainfloating 1.Zien 2.Horen 3.Voelen 4.Ruiken 5.Proeven

Brainfloating Concepttool werkt goed bij tastbare produkten.

Brainfloating 1.Zien 2.Horen 3.Voelen 4.Ruiken 5.Proeven Concrete afgeleide + abstracte afgeleide }

Brainfloating Zien ConcreetAbstract

Brainfloating Uitleg bij ‘zien’: De kernbegrippen in dit voorbeeld zijn: snelheid, dynamiek, beweging

Brainfloating Welke emoties zou deze sportschoen oproepen

Brainfloating Als het een een voet zou zijn

Brainfloating Tip: Beperk je niet tot 1 vergelijking.

Alternatieve reclametechnieken Infiltratie

Alternatieve reclametechnieken Infiltratie Binnendringen van een gebied. Mensen zijn dragers van een boodschap

Brainfloating Klassiek Promotieteam Sandwichman Figuur in pak

Alternatieve reclametechnieken

Observeren graag Contact Nieuwsgierig Mensen zijn sociale wezens

Alternatieve reclametechnieken Mensen zijn een natuurlijke bron van aandacht.

Alternatieve reclametechnieken

Huiswerkopdracht voor week 5: De luchtvervuiling in de grote steden is zo ernstig geworden, dat kinderen en volwassen buiten een mondkapje moeten dragen tijdens spitsuren. Mondkapjes zijn niet cool, dus… Hoe ga je dat communiceren?

Alternatieve reclametechnieken Tip: koop een mondkapje! (maar dat waren jullie toch al van plan)

Proces: Brainfloating Minimaal 4 ideeën Kies 1 idee Zes denkhoeden Infiltratietechniek toepassen Alternatieve reclametechnieken