Voortgangspresentatie Jonatan Bruggeman

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
ICT op school.
Advertisements

School Coach Student Docent/ Professional Lerende Persoon.
Evaluatie van mentorprojecten
HANDELINGSPLAN IN SCHOOL Margie van de Kerkhof, begeleider passend onderwijs
De ontwikkeling van de 7 competenties
Medezeggenschap en de Benchmark
Portfolio Website Tim Klijn Klas: MBI m1 Datum: 21 november 2007
Keuze projecten. • Inzetbaarheid keuze projecten • Op de site Integrale Archimedes ProjectenIntegrale Archimedes Projecten • Vakoverstijgend:
Digitaal Presenteren Publiek boeien Aandacht vasthouden s.
‘Groot ICT project’ Een leerlijn mediawijsheid.
Wat moet de internetgeneratie met een schoolboek? Geeske Steeneken “ Vanuit de school de wijk in”
Schoolpartnerschappen in Europa
Kandinsky College Malderburchtstraat
Welzijn Eindhoven, PeuterPlaza, Dynamo, Speelpark de Splinter, Adviespunt Discriminatie Zuidoost Brabant, Vrijwilligerspunt en DommelRegio zijn onderdeel.
Logical Framework Approach
SAMEN AAN ZET Opbrengstgericht werken voor docenten.
‘t Schrijverke Unit 1 Teamonderwijs Op Maat “ Het scheppen van beelden ” Informatieavond woensdag 16 oktober 2013.
SAMEN AAN ZET Workshop voor leidinggevenden én docenten.
Gedragscode Koninklijke Landmacht
Leerling Ik ben … jaar en woon in ….
Presentation Of Learning
Presentation Of Learning
Groot ICT-project Visie Daniëlle de Winter.
Portfoliogesprek Dani Theuninck.
21st century skills.
Naam: Tim Klijn Klas: MBI M1 Datum:
Ontwerpprojecten Ofwel hoe combineren we drie stromen? Steven Nijhuis.
Ofwel hoe combineren we drie stromen? Steven Nijhuis
Afkijken, nadoen, EGEMwijs E-government Hoeksche Waard november2004.
Rekenbeleid Wie gaat wat doen? wiskunde of schoolbreed
SAMEN AAN ZET Gedeeld leiderschap.
Efficiënt organiseren van competentiegericht beoordelen Workshop 4 Het Groene Leertraject Karin Elferink
17 september 2014 Workshop Visie en doelen.
Digitale Didactiek Onderwijs anders organiseren, anders onderwijzen: andere kwaliteiten voor medewerkers 1digitale didactiek.
Het werken met portfolio
Beoordelen en kwalificeren in het vmbo
ICT-er als coach. Stelling "De rol van ICT-coördinator bestaat uit het plannen en begeleiden van een veranderingsproces dat onderwijzend personeel (en.
SKIMDOC Week 7. Video Vortex Verwachtingen Praktijk Wie is er naar de conferentie geweest?
Afvinken of aanvonken.
Ontwikkelwerkplaats Jeugdzorg en Passend Onderwijs
Stagecoördinatie op De Rank
Kwesties rond ict verbonden
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
Ken je kracht…Deel je kracht…
Workshop ‘visieversneller’
Zorgtoewijzing Passend Onderwijs. Nieuwe aanpak zorgtoewijzing Deze power point geeft een korte impressie van de nieuwe ontwikkelingen van Passend onderwijs.
Handelingsgericht werken en de rol van de zorgcoördinator
De educatieve SPEELplaats
. Reacties tot nu toe………………………….. Veenlab. . Waaruit bestaat de pilot? Veenlabproject: Veenlab kennisrotondeproject. Veenlabmethode: de methode waarmee.
Middelen voor je buurtproject 28 maart Sessie 2.
WO les 1 Het sedcunair onderwijs. Op stap naar het SO Wat staat er op de voorkant? Op stap naar het secundair onderwijs. Waarover denk je dat dit zal.
Talent 1 Ik heb talent, ik heb talent Ja dat is algemeen bekend
Slc Week 2. Bespreken van vragen, uitwisselen van ervaringen Kiezen van de jaarraad Eerder verworven competenties/opdrachten Samenstelling POP- groepen.
1.1 competentie G 1.1 competentie H 2.1 competentie A
Project 3 Week 3.  Mededelingen  Vragen opstellen voor opdrachtgever  Oriëntatie op opdracht (volgende week feedback in de les)  Wijkanalyse  Geen.
Hulpvragen voor het formuleren van je eigen kernwaarden
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Onderzoek doen Een complexe (maar uitdagende) klus!
Noord-Zuidsamenwerking Deinze De GROS vandaag en morgen Oost-Vlaanderen, een solidaire provincie We maken er samen werk van ! Februari 2014.
Werk maken van Diversiteit in Rotterdam Woonstad Rotterdam.
De andere impact-factor: geïmplementeerde kennis Henk Nies Bijzonder hoogleraar Organisatie en beleid van zorg, VU Raad van bestuur Vilans, Utrecht Postersessie.
Wat vinden jongeren belangrijk? Cliëntenraad GGZ Kinderen en Jeugd.
Partnerbijeenkomst EIZT Methodieken van CliëntenParticipatie (MCP)
Regie op je eigen loopbaan: workshops ter inspiratie
Informatieve ouderavond Inrichting schoolorganisatie Th.J.Rijkenschool
Bevraging mediawijsheid Overzicht reacties. Lager onderwijs.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
Netwerkbijeenkomst ronde 3
In gesprek over werkdruk
Methodisch handelen Week 1. Methodisch handelen Week 1.
Transcript van de presentatie:

Voortgangspresentatie Jonatan Bruggeman Groot ict-project Voortgangspresentatie Jonatan Bruggeman

Wat ben ik van plan te doen? En waarom? Visie en beleid uitwerken Hoe organiseer ik het gebruik van ict in mijn dagprogramma? Structuur aanbieden en inzicht verwerven in de ict middelen die ter beschikking staan.

Wie? uitkomsten van de 4-in balans tool bespreken met het team Wat de roosters betreft zal er meer overleg plaatsvinden met de directie. Het uitzoeken van de software is een punt voor mijzelf. overdracht naar mijn collega’s.

Wanneer? Ben bezig en ga verder….(niet heel smart) Ik wil na de vakantie zo snel mogelijk concrete stappen te presenteren aan het team, zodat zij dit in het begin van het jaar al bijvoorbeeld kunnen doorvoeren in het rooster. Zicht op het moment van afronding heb ik op dit moment niet.

Waarmee? Alle beschikbare software op school. Roosters van de verschillende jaargroepen. WMKPO.nl

Waar? Ik ben volgend jaar zelf werkzaam op de dependance van de school. Ik zal voor de verschillende onderdelen van het project wisselend aanwezig zijn op de hoofdlocatie of dependance. Ook i.v.m. de medewerking van de verschillende collega’s.

Wijze? Afhankelijk van nog niet bekende uitkomsten in besprekingen met het team zal het project nog bijgewerkt moeten / kunnen worden. Ik hoop aan het eind o.a. voorbeelden te hebben van roosters waar ict zichtbaar een plek heeft gekregen. En uiteraard zal er ander bewijsmateriaal komen om aan te tonen wat de voortgang is van het project.

Resultaat? Een team waarbinnen ict een vertrouwde plek heeft gekregen. Waar collega’s goed bekend zijn met de aanwezige materialen en het structureel kunnen inzetten in hun onderwijs.