Door Frederik, Kristof, Jens & Ewout. POSITIEFNEGATIEF  Zeer overzichtelijk  Leerlingen moeten actief zoeken naar de antwoorden  Alle nodige informatie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het schrijven van een practicum verslag
Advertisements

Datagestuurd werken op de Ambelt Oosterenk
Handelingsplanning PROCES HP 15 HP A&BD HP A&OD HP 1 HP 16 B HP C
Beeld  -> woord 4 lessen beam van waardenberg beeld  -> woord 4 lessen beam van waardenberg.
Eindwerk zesde jaar.
Algemene Basis Computergebruik Informatiebijeenkomst.
PCB Willem de Zwijger Groep 7 Welkom op de informatieavond van:
Project Roemenië via ThinkQuest.
Thema RFR kw1 Plan van Aanpak (PvA) Afstudeerscriptie
Zorgroute basisschool Dijkerhoek.
Wie is aan zet ? - 1 jaar BYOD op het Liemers. Stand van zaken: – Devices mógen: iedereen weet dat – Regels hanteren ? – Neemt het aantal devices toe.
Moderne wetenschappen voor het tweede jaar van de eerste graad
Mos-oefening voor PowerPoint
Van idee tot digitaal materiaal
Cursussjabloon Hands on.
De onderzoeksresultaten Opstellen en presenteren
Nieuw raamplan ICT A-stroom 2 juni 2009.
Pers & Publiciteit Sjaak Koolen Waalwijk, 12 mei 2009.
VUB-IDLO studiedag 4 mei 2011 Luc Vernaillen pedagogisch adviseur GO!
Goede afspraken maken goede vrienden!!!
RPI projectendatabase Start in 1997 door Niek de Wit Doel: – Het verwerven, invoeren, rangschikken en publiceren van projectgegevens van Rotary- clubs.
Na overleg met de verschillende leerkrachten en directie
Inhoudsopgave. Inhoudsopgave Online op s_klas/inhoudsopgave_basis_klas.html Offline op Externe.
Kop- en voetteksten, regelnummers
Verdraagzaamheid & diversiteit + wordcloud (voor, in, met, en, …)
A Datum: Namen Titel: (kort en bondig) Onderzoeksvraag: Hypothese:
Welkom Een middag powerpoint.
De inleiding van de les Functie? Aanpak?.
Werkwijze bestelling Ga naar de foto’s door te klikken op galerij.
Welkom in de Bouwafdeling.. Werken met projecten.
Bezoekersgerichte teksten
Het maken van een spreekbeurt
Zorgstructuur op basisschool Pius X
Programma Voorstellen: Noordhoff Uitgevers
MM2 webcommunicatie Mijn gegevens:
C LUSTER ICT Efficiënter werken door gebruik van ICT.
De basis Les 21 Sterke openingen De 2♣-opening DEEL 1 LES 21 versie
Briant College Cursus formuleren h1 Correct formuleren.
Efficiënt samenstellen Document. Bestand: Overzicht.muziekinstrumenten Verander naam Elk nieuw instrumentensoort: op ander blad Met enter?
Leraareffectiviteit – wat weten we (niet)? Daniel Muijs, University of Southampton.
De basis Les 23 Herhaling meebieden Herhaling 2-openingen en hoger DEEL 1 LES 23 versie
Richtlijnen PowerPoint Presentatie Maastricht november 2012.
De actualiteit TypeWorld maakt leren typen leuk en makkelijk!
Hoe zet je leerlingen aan het werk?
Opdracht Nederlands Je doet in een groepje van vijf personen een klein literatuuronderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek beschrijf je in een verslag.
Ons zonnestelsel QUIZ.
DE WERELD VAN DE CHAUFFEUR
Elke Dag Samen een Beetje Beter.
Zoom in.
Leerlingenoverleg Gent
Les 23 Herhaling van volgbod, doublet, 2-openingen en 3-openingen
Les 4 De Docent: Voorbereiden op de les.
96% PDF van de documenten op websites van overheden is
Bedrijvigheid in de lessen economie!
Digi(bord)boek project <titel project>
Techniek op school Julie Sijmens Elke De Jonge.
Verzin een korte opvallende titel
Hoofdstuk 4 Oefeningen Sjablonen en hoofddia’s Thema’s Hoofddia
Welke rol speelt de EU bij de vrijmaking van de internationale handel?
Stellingen Het VMBO-examen verandert m.i.v. examen 2018
De onderzoeksresultaten Opstellen en presenteren
Project Algemene Vakken
is heel gezond: zonnebloemolie lijnzaadolie koolzaadolie
Hoe laat ik leerlingen in de les leren?
Les 19 Het informatiedoublet
Les 20 Sterke openingen: de 2SA-opening
Zoom in.
Hoe laat ik leerlingen in de les leren?
Les 15 Semi-forcing handen
Transcript van de presentatie:

Door Frederik, Kristof, Jens & Ewout

POSITIEFNEGATIEF  Zeer overzichtelijk  Leerlingen moeten actief zoeken naar de antwoorden  Alle nodige informatie wordt gegeven  De inhoud is stapsgewijs  Geen verwijzing naar handboek

POSITIEFNEGATIEF  Laat de leerlingen individueel werken  Afwisseling van materiaal door oefeningen met foto’s  Speelt in op actualiteit  Zelf opgestelde werkblaadjes  Beter dan een handboek; kort & bondig, kernwoorden

POSITIEFNEGATIEF  Koppen, kop en voettekst volgens BIN-normen  Zinvolle afbeeldingen  Duidelijk lettertype  Grijswaarde toegepast  Correct gebruik van stippellijnen  Marges niet volgens BIN- normen  Geen inhoudstabel

POSITIEFNEGATIEF  School  Lesonderwerp  Paginanummer  Naam leerkracht  Naam leerling  Datum  Hoofdstuk  Sjabloon