Voorbereiden en gebruiken: Het verleden Het heden De toekomst

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Programma Informatiebijeenkomst
Advertisements

Handelingsgericht werken en de IB
Door goede gesprekken groeien
Bij de bijeenkomst over Functionerings- & Beoordelingsgesprekken
Universiteitscollege TU/e 2011
Communiceren kan je leren Zondag 15 april :15 – 16:30 Edgar Kaasschieter.
Competentie 04 Het informatieve gesprek
Lectoraat Interactie en taalbeleid 1 Ouderbijeenkomst 2 Gesprekken thuis: hoe doe je het als ouders (nog) beter!
Sollicitatiegesprek.
Kennis maken met Opbrengstgericht werken
NA SCHOOLS BREDE SCHOOL IK BEN OKÉ.
Sportiviteit & Respect HC Twente 26 maart 2014
Hogescholen in Dialoog
Collectief portfolio groep 3
Deze voorstelling is speciaal voor jou! GENIET!!
Het is spannend en dat mag
Appreciative Inquiry & Leiderschap
LAATSTE SCRIPTIESEMINARIE
CAF: praktijkcase Silvie Maes Gemeente Beveren
Functioneringsgesprekken: de nachtmerrie van elke manager1 Doelstellingen Omgaan met lastig gedrag: Stilzwijgen Niet houden aan bespreking van eigen prestaties.
Videodossier ICLON,I.Steen. Opbouw -Introductie -Vraaggesprek -Resultaat.
Functioneringsgesprek nieuwe stijl
“In zelfsturende teams samenwerken met vrijwilligers”
Performance management Retailmanagement hoofdstuk 7, paragraaf beoordeeld worden.
Reflectie.
Presentatie 9 juni 2011 Excellente onderwijsprogrammering Bijeenkomst van sectievertegenwoordigers in het kader van de PSG-Expeditie donderdag 9 juni 2011.
Praktijkonderwijs sterk naar de toekomst ‘Werken aan een pro-plan’ 18 april 2013.
Pilot Kies Actief Studiekeuzecentrum
SLC periode 2 Week 1 Evaluatie
Tessa Blom Kinder- en jeugdpsycholoog, hockeytrainer
Hoe krijg ik ze mee Leerlingen, ouders, team Programma Michel Boer Muiswerk, waarom heb ik daar voor gekozen? Opdracht: kansen en bedreigingen Hoe heb.
Zo creëren we samen met u een win-win situatie
2014 EVALUATIES N+1.
Workshop ‘visieversneller’
Leidinggeven H7 Formele gesprekken Filiaalmanager.
Training digitale didactiek Effectieve inzet laptop.
Solidariteit op onze school Enkele suggesties voor gesprek.
Ambassadeurs 31 juli 2014 Agenda
1 Voorbereiding ‘DIN-dag’ Bert Timmerman: 31 januari 2013.
CLINIC AANDACHT EN BEGELEIDEN VOOR FUNCTIONEREN Lucas Onderwijs 14 mei 2013.
Opvoedstijlen en interculturele communicatie les 4
Coach Academy Opbouw 2. Doel Leren hoe je op een trainingsplan komt met de punten van jeugdplan hoe maak je een individuele trainingsplan? Ervarigen met.
Altijd in de buurt!. Even voorstellen: Meindert Baptist Administrateur / Financial Controller (v.h. Manager bedrijfsbureau)
FAALANGST DE BAAS.  Mijn naam:Annet Nelisse-Verlare  Werkzaam: O.b.s. OllieBBommel  Opleiding:Training “Faalangst de Baas” via Ortho Consult.
Ik wens u veel personeel Personeel in de Praktijk Tips en Tools Melanie Andriessen, Auto Voskuilen Marleen van Reeden, BOVAG.
Leven in Verbondenheid Gemeente- project Leven in Verbondenheid.
Sociale vaardigheden leren door buitensport. 1. Inleiding 2. Buitensportactiviteiten 3. Theoretische achtergrond 4. Inschrijvingsprocedure 5. Trainingsbijeenkomsten.
Het opleidingsgesprek
09/11/2009 Interactie met studenten Workshop opleiding Psychologie 9 november 2009.
VAN HRM NAAR PERSONEELSZORG 7 JUNI 2016SECTORDAG FNV OVERHEID.
Naar een professionele communicatie cultuur en profilering van de school.
Personeelsmanagement Hoofdstuk 3 Functionerings- en beoordelingsgesprekken.
Leidinggeven Hoofdstuk 10 Functionerings- en beoordelingsgesprekken.
Netwerk SW Brugge – 19 november 2014.
Taal- en Interactievaardigheden in de Kinderopvang
Personeelstraining Typ hier uw thema.
De scriptie Sommige studenten schrijven het in 2 tot 3 maanden, anderen doen er een jaar of meer over… Factoren: Motivatie Plan van aanpak Begeleiding.
Professionele ontwikkeling
* Personeelstraining Typ hier uw thema *.
Reflecteren even pas op de plaats
BVMBO: Aan de slag met collegiaal leren!”
Presentatie bedrijfsplan
EEN PLAATJE VAN Het wat, hoe en waarom van je les als startpunt voor het onderzoeken van je eigen lespraktijk 31 jan ROSA Conferentie Hanna Westbroek.
Coachtraining DOEN?! Dag 3
“There is as much living as in a moment of joy” (Strosahl, 1994)
Stappenplan werkwoordspelling
Personeelsmanagement
* Personeelstraining Typ hier uw thema *.
Waarderende benadering
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Transcript van de presentatie:

Voorbereiden en gebruiken: Het verleden Het heden De toekomst Doelstellingen Voorbereiden en gebruiken: Het verleden Het heden De toekomst Functioneringsgesprekken: de droom van elke medewerker

Uitleg door de trainer (kort!) Discussie Video Werken in groepjes De aanpak Uitleg door de trainer (kort!) Discussie Video Werken in groepjes Oefeningen Functioneringsgesprekken: de droom van elke medewerker

Opzet van de training Sessie 1: Inleiding Sessie 2: Prestaties uit het verleden gebruiken Sessie 3: Praten over het heden Sessie 4: Naar de toekomst kijken Sessie 5: Actieplan Functioneringsgesprekken: de droom van elke medewerker

Effectieve functioneringsgesprekken: voorbereiding over… Verleden Heden Toekomst Functioneringsgesprekken: de droom van elke medewerker

Prestaties uit het verleden gebruiken Kijk terug naar het vorige gesprek Noem positieve resultaten Bespreek manieren om fouten recht te zetten Functioneringsgesprekken: de droom van elke medewerker

Wees eerlijk over uw zwakke punten Benadruk uw sterke punten Praten over het heden Wees eerlijk over uw zwakke punten Benadruk uw sterke punten Bespreek actuele problemen Functioneringsgesprekken: de droom van elke medewerker

Naar de toekomst kijken Uw competenties verbeteren Meer ervaring opdoen Lange-termijnplanning Functioneringsgesprekken: de droom van elke medewerker

De voorbereiding van de medewerker Het verleden Kijk terug naar het vorige gesprek Noem positieve resultaten Bespreek manieren om fouten recht te zetten Het heden Wees eerlijk over uw zwakke punten Benadruk uw sterke punten Bespreek actuele problemen De toekomst Uw competenties verbeteren Meer ervaring opdoen Lange-termijnplanning Bevestig actiepunten en maak een afspraak voor evaluatie Functioneringsgesprekken: de droom van elke medewerker