Hoe kom je er achter hoe gezond een product écht is?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De Profile Selector 2 april 2017.
Advertisements

Studiekeuze123 Jouw studie. Jouw Keuze. Studiekeuze123.
Kenmerken van Keurmerken
Onderwerpen Bijdrage aan beter milieu
Ren je Rot Voedingsspel!?.
“Een reis naar Licht”.
Over consumenten, gedrag en marketing
Gezonde voeding.
Uitleg toets [Artikel]  In deze presentatie wordt kort uitgelegd wat je met de toets [Artikel] in WinPOS kunt doen.  Door op de linker muisknop te klikken,
Zo eenvoudig is het. Kies uw product Controleer uw bestelling.
Hoofdstuk 10 Onderzoeken met SPSS en MS Excel
niet God dienen: niet voorspoedig niet voorspoedig God dienen: voorspoedig.
MVO en marketing College 3.
Keuzeondersteunend model voor inbouwpakketten bij herbestemmingsprojecten Eindcolloquium Wiebrand Bunt.
Door Ramòn Janssen, Tim Helwegen en Niels Killaars. Home Interaction System RJTHNK.
Zelfcontrole bij consumenten
Zijn mensen vrij of is dat een illusie?
Voorbeeld uitwerkingen SPBS 2.0
Nieuwe VZW Wetgeving 16 november Nieuwe VZW wetgeving n Vorige wet dateert van 27 juni 1921 n Nieuwe wet van 2 mei 2002 werd van toepassing op 1.
Voeding en bewegen!.
Meten bij marktonderzoek
PSALM 73 JA, GOD IS GOED VOOR ISRAËL VOOR WIE ZUIVER ZIJN VAN HART!
Leven in Verbondenheid
Handhaving bestaande bouw Afwegingen en argumenten voor een ‘hoger niveau’ Hans van Gurchom 25 juni 2009.
INDEPENDER De gebruikswaarde van de CQ-index voor Independer 24 april 2007.
Relationele Databases Hoofdstuk 10 Deel 2 Blz.: 90 t/m 95.
Petra Boolman Marjan Hurkmans. Hoe tot stand gekomen? Regionale bijeenkomsten met mensen met NAH en bijeenkomsten met mantelzorgers Klankbordgroep.
Voorstel voor een VERORDENING VAN HET EUROPEES PARLEMENT EN DE RAAD betreffende de verstrekking van voedselinformatie aan de consumenten (2008) Stand van.
Tussen Peking en Londen…
Voor de arbeidsongeschiktheidsverzekering vergelijken met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan.
20 juni 2007drs. Kerst Zwart, BPV&W1 Regie in re-integratie: de mogelijkheden van een IRO Onderzoek BPV&W: najaar 2006 – 15 juli 2007 Centrale vragen:
Een entingsprotocol in Veterin stap voor stap. Doelstelling gebruiker interactief een combinatie-enting laten samenstellen logische en eenduidige prijsstelling.
Hoeveel levensgevaarlijke fratsen haalt deze jongen bij het verkeerslicht uit? Geen Een Twee.
Voedingscentrum Bachelor’s Award
L’ami Seizoenstijdschriftje valentijn. Valentijn Wilt zeggen: Nieuwe acties! Nieuwe producten Nieuwe aanpassingen Zeker de moeite om een kijkje te nemen.
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
Welkom Profielvoorlichting 2015
Landelijke Handhaving Strategie
Gezond eten Koolhydraten plm. 55% Vetten maximaal 35%
Welkom bij de ‘Weet wat je eet en beweegt ’ quiz!
Unfold your potential Excellente Excel-tips Februari 2015.
KRW-doelafleiding SGBP Wensen voor een werkwijze.
Filmpje HvU.
10-maart-2011Qquest, Gastcollege PDRE aan HRO 1 Requirement Van pizza's moet de voedings- waarde te zien zijn. Nr 1 Kenmerk 27 Versie 0.1 Kenmerk 28 Proces.
De landelijke handhavingstrategie
Eenvoudige website Weebly Simon Hardy & Emre birinci.
LAM Forum LAM Forum : presentatie. LAM Nederland website Laatste keus in het menu „LAM Forum“ opent een nieuw tabblad met het LAM Forum.
Welkom en korte introductie aanwezigen
Alliantie Stop kindermarketing ongezonde voeding
Intelligent Consumer Systems
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Meer stille autobanden
Stichting van de Arbeid
Wat is uw kleur?.
KEUZE OPDRACHT Kies een van de afbeeldingen uit en teken ze volgens de opdrachten op het werkblad die je van de docent hebt gekregen.
Communicatie Christel
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Welke wiskunde moet ik kiezen? Klas 3V
over verbouw en nieuwbouw
Een “gezonde kijk” op je werkomgeving
Film op recept? Ton Oomen, (RIVM-CIb-LCI)
Etaleren/Presenteren
Alliantie Stop kindermarketing ongezonde voeding
Marketing Week 2 Les 2 (maandag 4 december 2017)
Hoofdstuk 10 Onderzoeken met SPSS en MS Excel
Ik kies bewust Films Les 1 Groep 3-4. Ik kies bewust Films Les 1 Groep 3-4.
Staat dit in de Schijf?. Lessenserie: Voeding – mbo 2 Vak: burgerschap 2 Lesuren: Eetmeter Eetgedrag Staat dit in de Schijf?
Persona’s maken, hoe doe je dat?
Gesloten settings in de zorg
Kwaliteit in de zorgverlening
Transcript van de presentatie:

Hoe kom je er achter hoe gezond een product écht is?

2 Kunt u beslissen? Welk product is de gezondere keuze?

3

4

5 Hoe bewust kiest u?

6  Geen misleidende portiegroottes: criteria per 100 gram!  In één oogopslag snelle en eenvoudige vergelijking mogelijk;  Zélf kiezen op basis van objectieve informatie: Ik Kies ECHT Bewust;  Onafhankelijk consumentenonderzoek toont aan dat consumenten kleurcodering met verkeerslichten begrijpen en kunnen toepassen;  Criteria dienen op onafhankelijke wijze te worden vastgesteld. STEM OP 16 JUNI VÓÓR KLEURCODERING Ja, wij vinden kleurcodering ook duidelijker en eerlijker