 Werving en selectie  Verloning  Wakker houden  Rapportering  Overleg  CRM  Motivatie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe beleef je toetsen? HANovatie Themadag 6 november 2009 Saskia Weijzen.
Advertisements

Presentatie Samen voor de jongeren
Welkom bij de 4e workshop over:
SEEN “Sponsor Eens Een Notebook”. Wat? Notebook Probleem: voor studenten moeilijk te bekostigen Oplossing: verkoop van de vrije oppervlakte van de achterkant.
Voorlichting stage.
Werkoverleg Leidinggeven Blz. 95.
Sales Management 7. Werving en Selectie.
Werving Niveau 4 Kerntaak 1 PM Blz. 23.
Universiteit Leiden. Bij ons leer je de wereld kennen. Sterker aan de Start Marcel Vooijs6 februari 2014.
Het stellen van kwaliteitseisen aan mentoringprojecten.
SBC blok 3 TDI 2011.
Nederlands en vakleer samen in de BPV
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Strategie en Indelingsprincipes
Naam: Tim Klijn Klas: MBI M1 Datum:
Belangenbehartiging door de VELON
Onthaal op evenementen Organisatie van evenementen OPR studiedag Antwerpen, 21 februari 2005.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Jeanette Kok Meeuwsen Ten Hoopen
Introductie.
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
Welkom bij de 4e workshop over:
Introductie van Duurzaamheid in HBO onderwijs Visie vanuit bedrijfsleven Drs. J.A. van der Schroeff Directeur Kennis en Kwaliteit Grontmij NV BZW werkgroep.
De perfecte dienst Bart Bockaert – Kristof Dekens – Claude Gallo – David Moens – Franky Van den dries – Pieter Verbestel.
Welkom Project ‘Introductie’ Workshop vergaderen Opleiding Vastgoed en Makelaardij 1 of 8 oktober 2007 M. Daemen.
DE NIEUWE BEROEPSNIVEAU PROFIELEN
Schriftelijk communiceren voor teamleiders Blok 1
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Imagi Ayoub Boufous & Joachim Alvarez-Rodriguez. Index Situatie Operationele Impact High level Scope Details soft-hardware Schermen van de app Rollen/Respons.
Evenementenorganisatie
Veranderen: 2 verschillende benaderingen
Helpen met huiswerk..
WELKOM.
Rechten en plichten & Testrondes.
Portal Solution. IVS Portal solution 100 % developed by IVS Created in Microsoft.Net environment Based on SQL back-end server Single Sign-on to multiple.
1 Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering Vrijdag 3 oktober 2008 c.k.v. Avanti.
Leren Solliciteren Zelfverkenning Arbeidsmarktverkenning Het CV
Leydi Johana Breuls “In hoeverre speelt de sociale samenstelling van een sportclub een rol in de beslissing van leden om te stoppen?“ 01 Waarom?
Multi Media Management 2 Marcel Jansens 20 April 2011.
Veel werkwoorden hebben een vast voorzetsel
Ouderavond klas 1 Hartelijk welkom 1 Ouderavond klas 1 14 september 2015.
UVW LinkedIn Presentatie
Samenwerk maken van je Opleiding Wij zijn de Deelnemersraad!
Fixatie-arm beleid: Team- of ziekenhuisdoelstelling Isa Michiels
Welkom! Ouderavond TK2+ project Donderdag 26 november 2015.
Wat is belangrijk? Dat we Gods goedheid beleven Dat we dagelijks veranderen Dat we op weg zijn naar heerlijkheid Dat we leren zien met Gods ogen.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Algemene ledenvergadering februari Agenda 1.Opening en mededelingen 2.Verslag van de algemene ledenvergadering op 11 februari Jaarverslagen:
Naar een leerlijn ‘onderzoekende houding’ ECENT conferentie, 5 juni 2009 Ton van der Valk, Universiteit Utrecht FIsme; Junior College Utrecht.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Cost engineering en Project management. Wat kan je bereiken? Voor wie bedoeld? Wat leer je? Opbouw? LEERLIJNEN: Technische vaardigheden.
WijWijs Ouderbetrokkenheid Portaal “First Impression”
De genetwerkte docent Bieke Schreurs, Monique Korenhof & Maarten de Laat.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Transparantie Banenafspraak Astrid Hendriks Renate Westdijk.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
WELKOM in de 3 e graad!. Samen en apart ? samen -Nederlands luisteren, spreken, creatief schrijven, lezen -WO -muzische vorming: knutselen, muziek, drama,
Basispresentatie Aan in je baan (en Sterk in je werk, Teams in flow, etc.)
Presentatie doelstellingen ForAmbition 2016
Uitzendbureau IJsselmonde A professional with personality
Welkom bij GO MEI 2016.
SCHRIJF JE SOLLICITATIEBRIEF EN CV
Schrijven 4.3 Formuleren en stijl 1.1
Dienstverlening Krikke Consult
Social media voor statenleden/politici
Jongerenonderzoek Fairtrade Gemeente campagne
Kostprijs/ de keten.
Zichtbaarheid Creëren
Welkom!.
Transcript van de presentatie:

 Werving en selectie  Verloning  Wakker houden  Rapportering  Overleg  CRM  Motivatie

 Vooraf profiel  Media in functie van profiel  Eerste indruk  Bij twijfel  Laag verwachtingspatroon creëren

 Te stellen vragen Welk loon Referenties Ploegspeler? CV uitpluizen Privé ( stabiel) Motieven en ambities “ wat moet een verkoper allemaal doen bij ons, en omschrijf dat in werkwoorden”.  Rollenspel?

 Carrièreplan  Gradaties  Kunnen terugvallen  Loon in functie van bedrijfsdoelstelling  Koppelen aan CRM

 Vast loon…  Variabel met vast gedeelte  Puur variabel

 Salarissysteem  Altijd concurrentie  Cijfers altijd zichtbaar  CRM pakket  Dagelijks contact  Vooraf agenda bekijken ( routing)  Feed back vragen over agenda ( nadien)

 Via CRM  Parameters  Kilometers  Dagelijks, en (zelf ook dagelijks lezen.)

 1 op 1  Groep in salesmeeting ◦ Vaste agenda ◦ Alleen feiten ◦ Vaste duur ◦ Met verslag ◦ Publieke complimenten ( neg. Onder 4 ogen) ◦ Rapporten op bord, plannen op bord ◦ Eindigen met rondvraag

 Statistieken op klant niveau  Statistieken per verkoper  Statistieken per periode  Statistieken per …  Altijd terugkoppelen

 Erkenning  Opleiding  Het voorbeeld geven  Resultaatsverbintenis  “neen” zeggen  Verwachtingen kennen en de jouwe uitspreken  Mee de baan op  Schouderklopjes  Hen als voorbeeld gebruiken