Een nieuw rapport ….

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Handelingsplanning PROCES HP 15 HP A&BD HP A&OD HP 1 HP 16 B HP C
Advertisements

Voorlichting stage.
GROEIDOCUMENT.
DE LAURENTIUS PRAKTIJKSCHOOL IN DELFT
Infoavond september. Uurverdeling  maandag: juf Gemma 1u l.o.  dinsdag: juf Isabelle 1u levensbeschouwelijke vakken  woensdag: juf Isabelle 25 min.
Ik hou van Holland spel!.
Ik hou van Holland spel!.
startopdracht Schrijf met Structograaf een PSD waarmee
Webkwesties webquest.
Informatieavond profielkeuze havo 3
Gemaakt door Mila en Luuk
Aardrijkskunde 1.6 Ontdek Nederland met de atlas.
INTEGRALE OPDRACHTEN STW
Hoofdlijn Communicatie VHL Rijnsburg
Informatieavond Groep Programma ( uur) Even voorstellen…. Procesbeschrijving tot start groep 2 Coöperatief leren: welke leerstof.
Portfoliogesprek.
Communicatieve vaardigheden SAMENWERKEN
Arnaud schoenmaker 4BHZb
Inhoud bespreking 1.Voorstelling 2.Sectorspecifiek cijfermateriaal – Belang van de cijfers – Aanpak en inventarisatie – Presentatie cijfers.
Voorrangsborden.
Het leven is een taart Ons leven bestaat uit de invulling van taartpunten. Het zijn levensterreinen die voor mensen vaak belangrijk zijn. Deze opdracht.
WELKOM.
Informatiebijeenkomst Groep 2
Het Voortgezet Onderwijs. Schooltypes V.O. VWO HAVO VMBO Praktijkonderwijs.
Communicatieve vaardigheden SAMENWERKEN
R&D 17:10 – 18:00 GEZAMENLIJKE OPSTART 18:00 – 18:30 ETEN 18:30 – 19:20 SPLITSEN 1 E EN 2 E JAARS 19:20 GEZAMENLIJKE AFSLUITING Trainingsbijeenkomst.
Woordenschat groep 5, thema 6, les 5
Dinsdag 24 maart 2015 Voorlichtingsavond 3M
Gemiddelde Gewogen en Ongewogen
1.6 Ontdek Nederland met de atlas Posteropdracht
Ouderavond leerjaar 1 en 2
Gespreksvaardigheden Gelukkig nieuwjaar!!!. urele_gespreksvoering.html?id=HjQ9lxA4Qm MC&redir_esc=y
Informatieavond PO - VO. Wat kunt u deze avond verwachten?  uurUitleg advisering PO - VO  uurEerste ronde: scholen uit het VO.
1.Wat houdt het in.. 2.Kenmerken 3.Toelating 4.Toelating vervolg 5.Leerjaar 1: vakken 6.Leerjaar 1: indeling 7.Doorstroom INHOUD Brugklas T/T- excellent.
Opbouw van de enquête 1. Tevredenheid over bureau extern en het raadplegen van de website van bureau extern 2. De start van het werkplekleren op de school.
Informatieavond vakkenpakketten Welkom In gesprek met de leerling Weet je al wat je na het VMBO wil gaan doen? Wat spreekt je hierin aan? Wat zijn je.
* 1F = BASISSCHOOL * 2F = VMBO * 3F = HAVO & MBO.
Van basisschool naar voortgezet onderwijs
Ouderavond 2016 keuze voor het tweede leerjaar. Doel avond: informatie hulp bij het maken van de keuze voor het tweede leerjaar.
PARCIVAL COLLEGE vrijeschool OPEN DAG Zaterdag 4 februari 2012 Aanvang tot vmbo-tl havo vwo worden wie je bent.
Samenwerking leerling, school, ouders. Programma uurWelkom; terugkoppeling opbrengsten vorige ouderavond; presentatie over het cultuurprofiel.
 Hoe ga je op een pedagogische manier om met leerlingen die ongevraagd reageren op jouw als leerkracht tijdens een les?  Toelichting.
POVO groep 7 en 8 Obs de Klim. Veilig overstappen  Juiste schoolkeuze  Voorkomen uitval of switchen.
ISPO Jaarcongres 2014 richtlijnen ISPO jaarcongres 2014.
Spel Politiek Nederland
keuze voor het tweede leerjaar
Informatieavond vakkenpakketten Welkom. Informatieavond vakkenpakketten Welkom.
Informatie avond Leerjaar – 2018.
De Buut voortgezet onderwijs groep 8
Toetsweken Toetsweek voor leerlingen met Pro en LWOO advies : maandag 12 t/m vrijdag 16 december 2016 Toetsweek overige adviezen M8 woensdag.
Informatie avond Leerjaar – 2018.
Studieloopbaanbegeleiding
Presentatie Ouderavond
Training voor gevorderde werkplekbegeleiders
Dit ben ik, in ontwikkeling
Opdracht Landschappen
LOB Presenteer je stagebedrijf
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Onderwerp en hoofdgedachte
Klas: Mentor:.
Interview verslag schrijven
Bijeenkomsten vakdidactiek
Studiekeuzes van uw kind
Honours programma: voor wie
Schooljaar [voeg jaar in] [Naam van school] Naam leerkracht Klas
Doubleren.
Jongens en meisjes …verschillende rollen
Doubleren.
Denken en doen.
Les 3 Hoe onderzoek je de samenleving?
Transcript van de presentatie:

Een nieuw rapport …

Een rapport dat …… meer vertelt over de leerling duidelijker is voor de ouders

We hebben de “procenten” vervangen door een cijfer van 1 tot en met 4. Elk cijfer heeft een betekenis.

Met een letter beoordelen we het gedrag en de inzet (werkhouding). Elke letter heeft een betekenis.

ASV op het rapport …

BGV op het rapport …

Informatie over de eventuele extra ondersteuning :

STERKE PUNTEN VAN DE LEERLING Samenvatting – evolutie.   Samenvatting – evolutie. Onderaan maken we een samenvatting van de sterke punten, de werkpunten en wat we verwachten van de leerling (ASV EN BGV) Je kan taakgericht werken. Je hebt veel aandacht voor afwerking. Span je ook in voor vakken en opdrachten die je minder goed kan of die je minder interessant vindt.