Uitbreiding Lelystad Airport Voortgang 3 december 2008
Inhoud I.Inleiding II.Referentievoorbeeld III.Systeemgrenzen per deelvraag I.Werkgelegenheid II.Voorzieningen III.Gegevens zakelijke luchtvaart IV.Veiligheid V.Effecten op het milieu VI.Infrastructuur IV.Slot
Inleiding I.Conceptdatabase II.Analyse
Referentievoorbeeld Londen City Airport Capaciteit Zakelijke luchtvaart Rotterdam Airport / Eindhoven Airport
Systeemgrenzen per deelvraag I.Werkgelegenheid Aanname: Een bedrijf in de buurt van Lelystad Airport zal voor evenveel werkgelegenheid zorgen als een bedrijf in de buurt van een andere luchthaven bij gelijke omzet. II.Voorzieningen Uitgangspunt: De terminal zal uitgebreid moeten worden.
Systeemgrenzen per deelvraag (2) III.Gegevens zakelijke luchtvaart Uitgangspunt: Als uitgangspunt voor Lelystad Airport gaan wij ervan uit dat Lelystad Airport als homebase zal dienen. IV.Veiligheid en calamiteiten Uitgangspunt: Er moet een ruimte komen voor eerste hulp.
Systeemgrenzen per deelvraag (3) V.Effecten op het milieu Systeemgrens: Het gaat er om dat de aanvliegroutes naar Lelystad Airport zo liggen dat er zo min mogelijk geluidshinder is voor omwonenden en dat bestaande routes niet onveilig gekruist worden. Hoe de routes verder liggen doet er niet zo toe. VI.Infrastructuur I.Binnen het vliegveld II.Buiten het vliegveld (OV) III.Buiten het vliegveld (Wegen)
Slot I.Ontwikkelingen zijn te volgen via de wiki: II.Oliebollen presentatie 10 december 2008 III.Einde.