NAAR DE VAKANTIEBEURS Communicatie rondom de Vakantiebeurs.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Is een kwartier genoeg? Communicatie, zo doe je dat!
Advertisements

Sterk door lokale samenwerking!. Onze ambitie is: • behoud van een aantrekkelijk winkelcentrum • effectief functioneren van het centrum • versterken van.
Workshop 3 deel 1: Marketing
verenigings- communicatie
Maak een tentoonstelling
Opbrengstgericht werken, communicatie en besluitvorming Masterclass 1 april 2011 Monique Rosens Consultancy 1.
Sponsoring Sponsoring Welkom bij de workshop Astrid en Miek Meldpunt Vrijwilligerswerk.
H9: Communicatie.
ROEIDAG 2012 Sponsoring uit eigen identiteit 1.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Relatiegeschenken Maaike Hanoulle 6 OP 11.
Een gratis website voor uw appartement - waarom?
Hoofdstuk 15 Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie
Inleiding G!DS Z-O-U-T en CultuurUtrecht. Wat is G!DS?  Sociale en culturele kaart van de bibliotheken  Informatie op het sociale en culturele vlak.
Meer rendement uit advies Hoe kom ik van A naar Beter? Matthias Meijer.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Motivatie van de professional Willy Limpens
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Verenigingsdag 2013, 28 augustus
Marketing Werkgroep 6.
Cross Media.
Marketing presentatie
Marketing presentatie
Comtell B.V. Welkom Inleiding
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Wie is waar goed in? Ellen Mogendorff 1.
Identiteit en imago openbaar onderwijs
Business Marketing Management
het onderwijs van, voor én door Leermiddelen Marketing medewerker
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Welkom bij deze mini-beurstraining.
Studentencongres Reclame en PR.
Online Song Pitching Presentatie M. La Grouw. Online Song Pitching ? Het via online initiatieven onder de aandacht brengen van de door jou gemaakte compositie.
Het nieuwe solliciteren:
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Projectwijzer 8/9 H4 Promotieactiviteiten Middenkader Engineering.
MARKETINGMIX.
De Kringwinkel Marketing Communicatie Pers Partnerschappen.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Ondernemen moet je doen
Relatie tussen het PI en bedrijven Anne van Opijnen (2015)
Informatieavond We moeten het met elkaar doen.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Experiment 2: Museumbezoek in schoolverband. Vooraf Dit receptenboek is bedoeld voor musea die de resultaten van de experimenten willen toepassen in de.
Project 3 Week 3.  Mededelingen  Vragen opstellen voor opdrachtgever  Oriëntatie op opdracht (volgende week feedback in de les)  Wijkanalyse  Geen.
Presentatie “OnS”. “OnS” staat voor “Ontmoet in Slochteren”
Off the Road Wheelsystems
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Inleiding Communicatiekunde Hoorcollege 4 Corporate Communication.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
Divergeren Deze powerpoint ga je aan de slag met verschillende divergerende technieken. Hierbij bedenk je zoveel mogelijk ideeën. Bij een brainstormsessie.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Een goed product maken is niet genoeg …
Met Walking Dinner Party voor nog meer persoonlijk contact!
Communicatie(beleids)plan Prot. Gemeente Badhoevedorp-Lijnden
Gendo Workshop Promotie Open Source en Open Standaarden in het MKB
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
Creativiteits- sessie
Creativiteits- sessie
Direct aftrap C-propedeuse, studiejaar , blok 2
Direct aftrap C-propedeuse, studiejaar , blok 3
Doel: De leerling kan, aan het einde van de les, benoemen hoe blootstelling en interpretatie van invloed zijn op het koopproces van de consument. Ook kan.
Creativiteits- sessie
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Stand van zaken Per 21 maart 2019
Transcript van de presentatie:

NAAR DE VAKANTIEBEURS Communicatie rondom de Vakantiebeurs

DE PR - COMMISSIE A

DE VOORBEREIDING -Zelf doen / uitbesteden -Wie zijn wij? / wat is ons product? / Wat is onze doelgroep -De situatie / locatie -Check de concurrentie -Het beursconcept / actieplan -Uitnodiging / promotie -Persoonlijke presentatie / de bemensing -Follow-up B

DE CONCURRENTIE - Deze collegabedrijven staan ook op de beurs C

NAAR DE VAKANTIEBEURS - Brief aan de vakantiebeurs D

DE VOORBEREIDING Communicatie VOORAF

WAT DOEN WIJ ZELF -Het bedenken van een actieplan -Actielogo (’beeld’) ontwerpen -Grafische promotie -Standontwerp -Audio/visuele presentatie op de vakantiebeurs -Voorlichting aan directie en promotieteam -Organisatie follow up E

IMAGO & IDENTITEIT - Wie zijn wij eigenlijk, hoe is onze huisstijl? F

ONZE DOELGROEP - Wij richten ons op G

DE SITUATIE / LOCATIE Hal 8 Standnr Wij staan in hal 8 Nederland H

HET BEURSCONCEPT - Dit is de actie die wij als PR-Commissie hebben bedacht I

HET BEURSCONCEPT - Dit is het actielogo waarmee wij visueel communiceren J

DE GRAFISCHE PROMOTIE - Dit is de uitnodiging voor onze vaste relaties K

Advertentiepagina 11,8 cm DE GRAFISCHE PROMOTIE - Advertentie in de verschillende dagbladen Bedrijfslogo Win een gratis entree L

DE GRAFISCHE PROMOTIE - Doelgroep uitnodigen via mailing of M

- Follow up via onze actie DE GRAFISCHE PROMOTIE N

- De complete promotie (herhalen is de beste reclame) O

OPBOUWEN VAN DE STAND Vakantiebeurs Utrecht - Opbouwen van de stand vanaf 7.00 uur P

TIJDENS DE VAKANTIEBEURS Communicatie TIJDENS

TIJDENS DE VAKANTIEBEURS -Sta op scherp -Ken de beurs (standoppervlakte) -Genoeg mensen -Leg contacten vast -Evalueer de dag Q

DE GRAFISCHE PROMOTIE - Deze flyer delen wij uit op de beurs R

STANDOPPERVLAKTE - Dit is de beschikbare ruimte (van bovenaf gezien) S

AUDIO / VISUELE PRESENTATIE - Sta op scherp; start elke morgen deze CD op! T

AUDIO / VISUELE PRESENTATIE - Ontwerp van onze computerfilm U RECHTERMUISKNOP

ONTWERP VAN DE STAND - Hier komen jullie te staan en jullie taken zijn V Bedrijfslogo

PERSOONLIJKE PRESENTATIE - Passende kleding met bijbehorende badge PR-COMMISSIE Voornaam Achternaam Bedrijfslogo W Plaats geschikte foto!

Bedrijfslogo DE STANDINRICHTING - Communiceren met de doelgroep X

NA DE VAKANTIEBEURS Communicatie ACHTERAF

DE FOLLOW UP -Kom afspraken na -Stuur bedankbrieven -Stop de contacten in een database -Evalueer de beurs Y

FOLLOW UP - Follow up via onze actie Z

ALGEMENE KOSTEN -Locatie -Stand -Marketing & promotie -Personeelskosten -Vervoerskosten -Overige kosten ZZ

VERVOER / VERZAMELEN 8 uur verzamelen parkeren ZZZ

NAAR VAKANTIEBEURS Tot ziens Jaarbeurs Utrecht