Holly Cheung, Mellissa Geustskens, Cindy de Gilder en Cleo Graaf klas Groen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Informatiekunde op het Calandlyceum Margreet Tiel 24 juni 2008.
VEILIG ONLINE Filmpje.
Sollicitanten - Wat / Waarom? - Algemene werking - Mogelijkheden sollicitanten - Mogelijkheden directies.
Innovatiematrix en functionaliteiten
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
BIG DATA Jeroen Wolfs. Agenda •Big data •Check-out & big data •Toepassingen van big data in eCommerce.
Gastcollege Utrecht 17 oktober 2013 Thomas van Essen Spam & social media.
Veranderingen binnen communicatie door de komst van internet.
M-Bit heeft zich gespecialiseerd in digitale communicatie voor het MKB. Digitale communicatie houdt voor ons in: Infrastructuur (ADSL,vaste-en mobiele.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Spam spam spam spam spam SPAM 15 mei 2008 Geert Dewaersegger.
Een gestructureerde manier van rapporteren en analyseren
Naam: Linda Griffioen. Klas: 5D Jaar: 5e
E-MARKETING Cenens Iris 25 november Cenens Iris2 Inhoud Inhoud 1. Inleiding 1. Inleiding 2. Wat is e-marketing? 2. Wat is e-marketing? 3. Pionier.
Een dialoog met klanten opbouwen
detaillistenpromotie
H 7, 9 HOM. haal-achter-de-viral-stanislav- veilig-internetten/
Spam & Social media Thomas van Essen Gastcollege Utrecht 7 oktober 2014.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Projectwijzer 8/9 H4 Promotieactiviteiten Middenkader Engineering.
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
VEILIG INTERNETTEN.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Iedereen gebruikt social media.
WAI-NOT Internet voor mensen met een mentale beperking

PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
BEHAVIORAL TARGETING PROJECTGROEP 7. INHOUDSOPGAVE. - Definitie behavioral targeting - Analyse behavioral targeting & aangrenzende onderwerpen - Advies.
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
OV Cafe Pedro Peters CEO RET. De OV-chipkaart is ingeburgerd.
Database: Lust en Last? 26 augustus 2009 Over marketingmogelijkheden en privacyaspecten na 1 oktober
Het internet Sociale media MailBlogChattenVirussen.
Deel 2 Openen van Programma’s Volgende = → toets.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
© snvl.be 2014 Veilig internetbankieren € €€€. Doel van de Workshop  Waarom bankieren via het internet?  Overzicht brengen van de mogelijkheden en de.
etiquette Wat wel en wat niet te doen bij het gebruik van .
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Internetmarketing in de toeristische sector TORECO
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Sociale media inzetten
73,9% Cybercrime… Een probleem maar niet voor u? % van de bevolking
eHealth Box Wolf Wauters Project Manager eHealth platform
Marketingplan.
Sociale media.
‘Mobile Guidelines’ DO’s
Direct Juridische aspecten
Templates in MailChimp (1)
Direct 5. Juridische aspecten
Van Opdracht tot Website
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Direct Juridische aspecten
Ontvangerdata in MailChimp
over verbouw en nieuwbouw
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Marketing Week 2, les 2.
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Marketing in sociale media
Direct marketing.
Transcript van de presentatie:

Holly Cheung, Mellissa Geustskens, Cindy de Gilder en Cleo Graaf klas Groen

Wat is Marketing? Marketing is een directe manier van marketing om via de mail de doelgroep direct te bereiken. Voorbeeld:  groupon

Wat zijn de potentiële mogelijkheden van Marketing?  het is goedkoop;  het komt direct onder de aandacht van de mensen;  het is gemakkelijk te traceren En hoe kun je deze mogelijkheden gebruiken?  een mailbestand van een bedrijf overnemen;  bezoekers laten registreren

Wat zijn de potentiële problemen van Marketing?  misbruik;  geen traditioneel reclamemedium;  geen garantie En hoe voorkom je deze problemen?  luister naar je klanten;  kies een maandelijks contactmoment;  opt-in, dubbele opt-in en opt-out

Om spam te voorkomen:  laat geen adressen achter op internet;  reageer niet op ongevraagde berichten;  pas op voor mogelijke virussen in ongevraagde berichten;  reageer niet op kettingbrieven;  koop niets via ongevraagde berichten;  gebruik een spamfilter

Wat zijn de laatste ontwikkelingen in Marketing?  marketing wordt intelligenter: de inhoud van de mailing kun je steeds beter aanpassen de ontvanger, door klikgedrag op websites bij te houden;  marketing (social marketing): mail zal meer en meer sociale eigenschappen en functionaliteiten krijgen;  geïntegreerde push marketing: push kanalen zullen meer aan elkaar worden gekoppeld en alle beschikbare klantdata wordt vastgelegd in een centrale database

 een restaurant stuurt elke maand het nieuwe menu aan haar vaste gasten, voorzien van een leuke aanbieding of actie;  een kapsalon stuurt haar klanten in de maand voor hun verjaardag een met een felicitatie How (And Why) To Use Marketing

zijn er nog vragen?