Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 1 Datum Tevredenheidsonderzoek: - Meegegeven aan alle kinderen op 2 Maart 2009.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Satisfaction survey Externe consultants 2012 Randstad Professionals.
Advertisements

KWALITEITSZORG november 2012
vrije basisschool De Bloesem
‘SMS’ Studeren met Succes deel 1
Wat was toen het grootste het grootste probleem van de van de FOD?
Paulus' eerste brief aan Korinthe (20) 23 januari 2013 Bodegraven.
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK
Presentatie cliëntenonderzoek. Algemeen Gehouden in december 2013 (doorlopend tot eind januari) DoelgroepVerzondenOntvangen% LG wonen en dagbesteding.
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
December 2007 Dimarso N.V., opererend onder de commerciële naam TNS Dimarso en hierna TNS Dimarso genoemd, beschikt exclusief over het auteursrecht van.
Sociale relaties op school en geestelijke gezondheid
Duurzaamheid en kosten
1 COVER: Selecteer het grijze vlak hiernaast met rechtsklik & kies ‘change picture’ voor een ander beeld of verwijder deze slide & kies in de menubalk.
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
 Deel 1: Introductie / presentatie  DVD  Presentatie enquête  Ervaringen gemeente  Pauze  Deel 2 Discussie in kleinere groepen  Discussies in lokalen.
Burgerschap in de openbare ruimte: resultaten TNS/NIPO onderzoek november 2011.
SAMENVATTING SMS LEERLINGEN TEVREDENHEIDSCIJFERS Onze schoolReferentiegroep Deze peilingVorige peilingAlle scholen 1.Kunstzinnige oriëntatie
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Uitslag ouderenquête januari ingevulde formulieren terug = 48 % U geeft ons het gemiddelde cijfer van een 6,8.
Mode1. Cijfers  Onvoldoende 5  Matig 6  Voldoende 7  Goed 8  Uitstekend 9  Excellent 10.
INITIATIE DEFINITIESELECTIECONCIPIËREN INBEDDING IN ORGANISATIE ONDERHOUD Opdrachtgever/ Projectleider Eigenaar Architect en zijn team Stakeholders INITIATIEDEFINITIESELECTIECONCIPIËRENINBEDDINGONDERHOUD.
Kb.1 Ik leer op een goede manier optellen en aftrekken
Herkomst van de deelnemers 1.Vlaanderen 2.Nederland 42% 58%
Tevredenheidsonderzoek 2007
Nooit meer onnodig groen? Luuk Misdom, IT&T
Uitslag Ouder Tevredenheids Onderzoek 2010 Basisschool Los Hoes Haaksbergen.
FOD VOLKSGEZONDHEID, VEILIGHEID VAN DE VOEDSELKETEN EN LEEFMILIEU 1 Kwaliteit en Patiëntveiligheid in de Belgische ziekenhuizen anno 2008 Rapportage over.
Elke 7 seconden een nieuw getal
1 introductie 3'46” …………… normaal hart hond 1'41” ……..
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Wat levert de tweede pensioenpijler op voor het personeelslid? 1 Enkele simulaties op basis van de weddeschaal B1-B3.
Tevredenheidsonderzoek 2009 Sinte-Maartenschool, Meise.
1 WIJZIGINGEN UNIEK VERSLAG. 2 Agenda Verbeteringen Veranderingen formulieren Praktische herinneringen Nieuwe formulieren Sociale en culturele participatie.
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
Foto 65 – wegenis + parking + rechts G01 Foto 66 – G01.
Seminarie 1: Pythagoreïsche drietallen
Inkomen les 14 Begrippen & 65 t/m Begrippen Primaire sector Bedrijven die zaken aan de natuur onttrekken (landbouw, jacht, bosbouw, visserij)
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
2009 Tevredenheidsenquête Resultaten Opleidingsinstellingen.
Ben Bruidegom 1 Sequentiële schakelingen Toestand uitgang bepaald door:  ingangen;  vorige toestand uitgang.
Inger Plaisier Marjolein Broese van Groenou Saskia Keuzenkamp
Help! ‘Niet vorderende ontsluiting’
SAMENWERKING WO EN HBO BIJ AANSLUITINGSONDERZOEK V0-HO Rob Andeweg DAIR 7 en 8 november 2007.
Liaison dangereuse? Secretarissen en ontvangers over hun onderlinge verhouding en de werking van het managementteam Prof. Dr. Herwig Reynaert Dr. Kristof.
EFS Seminar Discriminatie van pensioen- en beleggingsfondsen
Hoe gaat dit spel te werk?! Klik op het antwoord dat juist is. Klik op de pijl om door te gaan!
Eerst even wat uitleg. Klik op het juiste antwoord als je het weet.
De Dagen van de Kaaien 19, 20 & 21 maart De Kaaien op tafel - inhoud 1.Methodiek tafelgesprekken 2.Aantal tafelgesprekken en aantal deelnemers.
Op reis naar een dierentuin
Uitleg scheikundige begrippen
STIMULANS KWALITEITSZORG juni 2014.
In opdracht van NOC*NSF
1 Amsterdam, april 2005 Drs. Frits Spangenberg Rotary Extern imago.
Resultaten Crowdsourcing Grote Boel 7 april 2014.
Ict in het voortgezet onderwijs Didactiek in Balans 2011 Onderzoeksuitkomsten 6 april 2011.
Waar gaat het nou toch om?!
Culturele Atlas 2004 Gelderland en Overijssel. Culturele Atlas, Enschede ( 76)Apeldoorn ( 92) Zwolle (121)Nijmegen
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
12 sept 2013 Bodegraven 1. 2  vooraf lezen: 1Kor.7:12 t/m 24  indeling 1Korinthe 7  1 t/m 9: over het huwelijk  10 t/m 16: over echtscheiding  16.
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Gezondheid oudere migranten in Utrecht (selectie)
Openbaar je talent Service public, talent particulier.
23 mei 2013 Bodegraven vanaf hoofdstuk 6: hoofdst.1: de wijsheid van de wereld hoofdst.2: de wijsheid van God hoofdst.3: Gods akker en Gods bouwwerk.
Ict in het basisonderwijs Didactiek in Balans 2011 Onderzoeksuitkomsten 6 april 2011.
WAT IS MANTELZORG?.
Tevredenheidsonderzoek 2015
Transcript van de presentatie:

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 1 Datum Tevredenheidsonderzoek: - Meegegeven aan alle kinderen op 2 Maart 2009 (370 Exemplaren) - Uiterlijke datum indiening enquetes: 16 Maart 2009 (226 Exemplaren ontvangen) Legende grafieken: VA: Volledig akkoord EA: Eerder akkoord EO: Eerder oneens VO: Volledig oneens GM: Geen mening / Blanco Sint-Martinusschool Botermelkstraat / Zevekootstraat / Kleuters Zevekoot: Kleuters Botermelkstraat: de Leerjaar: de Leerjaar:

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 2 Sint-Martinusschool Botermelkstraat / Zevekootstraat / DEEL I: CHRISTELIJKE IDENTITEIT

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 3 I. CHRISTELIJKE IDENTITEIT

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 4 1. De school is christelijk geïnspireerd en leeft de christelijke waarden voor I. CHRISTELIJKE IDENTITEIT VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 5 I. CHRISTELIJKE IDENTITEIT 2. De lessen godsdienst zijn eigentijds en inhoudelijk goed onderbouwd VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 6 I. CHRISTELIJKE IDENTITEIT 3. Pastorale activiteiten en projecten versterken de pastorale werking VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 7 I. CHRISTELIJKE IDENTITEIT 4. Kinderen worden uitgenodigd om met geloof kennis te maken en het te beleven in vrijheid VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 8 Sint-Martinusschool Botermelkstraat / Zevekootstraat / DEEL II: LEREN EN ONTWIKKELEN

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 9 II. LEREN EN ONTWIKKELEN

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 10 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 1. Ik ben tevreden over wat mijn kind leert op school VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 11 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 2. Mijn kind wordt aangemoedigd om al zijn talenten te ontwikkelen VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 12 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 3. Mijn kind krijgt aangepaste hoeveelheid huiswerk en lessen VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 13 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 4. Mijn kind kan zijn huiswerk alleen maken VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 14 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 5. Door het huiswerk weet ik wat mijn kind leert op school VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 15 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 6. De huiswerkopdrachten zijn zinvol VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 16 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 7. De klasagenda is overzichtelijk VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 17 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 8. De school bevordert de zelfstandigheid VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 18 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 9. De school hecht belang aan de leerhouding VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 19 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 10. Het leeraanbod sluit aan bij de interesse en de leefwereld van de kinderen VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 20 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 11. De school maakt gebruik van eigentijdse handboeken en materialen VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 21 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 12. Het leren is aangepast aan elk kind (tempo, hoeveelheid, moeilijkheidsgraad) VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 22 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 13. Leeruitstappen (cultureel, sportief,…) zijn verrijkend voor het leren VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 23 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 14. Het sport- en bewegingsaanbod op school is in orde VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 24 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 15. Bosklassen vormen een meerwaarde voor de vorming van mijn kind VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 25 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 16. Er wordt voldoende aandacht besteed aan het werken met computers VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 26 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 17. Ik krijg duidelijke informatie over de ontwikkeling van mijn kind VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 27 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 18. Het rapport geeft een duidelijk beeld over de leervorderingen van mijn kind VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 28 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 19. De school heeft aandacht voor kinderen met leermoeilijkheden VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 29 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 20. Als mijn kind leerproblemen heeft, weet het bij wie het terecht kan in de school VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 30 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 21. Ik word betrokken bij het overleg over mijn kind VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 31 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 22. De school volgt de ontwikkeling van nabij op en neemt passende maatregelen VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 32 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 23. Ik kan bij de zorgleerkracht terecht met vragen VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 33 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 24. De school staat open voor samenwerking en overleg met externen (logopedist, arts,…) VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 34 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 25. Het CLB vormt een ondersteunende schakel VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 35 II. LEREN EN ONTWIKKELEN 26. Mocht de school buiten de lesuren extra lessen organiseren dan zou ik hiervan gebruik maken voor mijn kind VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 36 Sint-Martinusschool Botermelkstraat / Zevekootstraat / DEEL III: WELBEVINDEN VAN HET KIND

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 37 III. WELBEVINDEN VAN HET KIND

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 38 III. WELBEVINDEN VAN HET KIND 1. Mijn kind voelt zich goed op school VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 39 III. WELBEVINDEN VAN HET KIND 2. De school besteedt voldoende aandacht aan het sociaal gedrag van mijn kind VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 40 III. WELBEVINDEN VAN HET KIND 3. De school bevordert het omgaan met elkaar VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 41 III. WELBEVINDEN VAN HET KIND 4. Als mijn kind zich niet goed voelt, weet het bij wie het terecht kan VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 42 III. WELBEVINDEN VAN HET KIND 5. Er is wederzijds respect tussen de leerkrachten en de leerlingen VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 43 III. WELBEVINDEN VAN HET KIND 6. De sfeer op school is goed VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 44 Sint-Martinusschool Botermelkstraat / Zevekootstraat / DEEL IV: COMMUNICATIE

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 45 IV. COMMUNICATIE

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 46 IV. COMMUNICATIE 1. De school informeert de ouders op voldoende basis: VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 47 IV. COMMUNICATIE 1. De school informeert de ouders op voldoende basis: 1a. Bij de inschrijving VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 48 IV. COMMUNICATIE 1. De school informeert de ouders op voldoende basis: 1b. Bij uitstappen of activiteiten (doel, kostprijs,…) VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 49 IV. COMMUNICATIE 1. De school informeert de ouders op voldoende basis: 1c. over onderwijskundige en opvoedkundige aspecten VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 50 IV. COMMUNICATIE 2. Ik ben op de hoogte van het schoolreglement. VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 51 IV. COMMUNICATIE 3. De schoolgids is duidelijk en volledig VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 52 IV. COMMUNICATIE 4. Het berichtenblaadje is voldoende informatief en verschijnt op regelmatige basis VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 53 IV. COMMUNICATIE 5. De schoolwebsite vormt een meerwaarde VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 54 IV. COMMUNICATIE 6. De klasleerkracht communiceert voldoende VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 55 IV. COMMUNICATIE 7. De school komt haar afspraken na VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 56 IV. COMMUNICATIE 8. De directeur is bereikbaar en behulpzaam VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 57 IV. COMMUNICATIE 9. De secretariaatsmedewerkers zijn vlot bereikbaar en behulpzaam VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 58 IV. COMMUNICATIE 10. Het dienstpersoneel is vriendelijk en verantwoordelijk VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 59 IV. COMMUNICATIE 11. Er zijn voldoende kansen om met de leerkrachten in gesprek te gaan VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 60 IV. COMMUNICATIE 12. Ik weet welke leerkrachten, personeelsleden betrokken zijn bij mijn kind VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 61 Sint-Martinusschool Botermelkstraat / Zevekootstraat / DEEL V: PARTICIPATIE

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 62 V. PARTICIPATIE

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 63 V. PARTICIPATIE 1. Ik voel mij welkom als ouder op school VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 64 V. PARTICIPATIE 2. De school staat open voor vragen, opmerkingen en suggesties VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 65 V. PARTICIPATIE 3. De school betrekt ouders bij haar werking VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 66 V. PARTICIPATIE 4a. Ik ken de leden van het schoolbestuur VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 67 V. PARTICIPATIE 4b. Ik ken de opdracht van het schoolbestuur VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 68 V. PARTICIPATIE 5a. Ik ken de leden van de schoolraad VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 69 V. PARTICIPATIE 5b. Ik ken de opdracht van de schoolraad VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 70 V. PARTICIPATIE 6. Ik vind het belangrijk dat de school een schoolraad heeft VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 71 V. PARTICIPATIE 7. Ik vind het belangrijk dat de school een ouderraad heeft VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 72 V. PARTICIPATIE 8. Ik ken de werking van de ouderraad VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 73 Sint-Martinusschool Botermelkstraat / Zevekootstraat / DEEL V: PARTICIPATIE Alleen in te vullen door ouders die lid zijn van de Schoolraad (SR) of de Ouderraad (OR) Kleuters Zevekoot: Kleuters Botermelkstraat: de Leerjaar: de Leerjaar:

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 74 V. PARTICIPATIE Alleen in te vullen door ouders die lid zijn van de Schoolraad (SR) of de Ouderraad (OR)

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 75 V. PARTICIPATIE 9. Ik voel mij een volwaardig lid van de SR / OR VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 76 V. PARTICIPATIE 10. De SR / OR heeft invloed op het schoolbeleid VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 77 V. PARTICIPATIE 11. De OR vertegenwoordigt alle ouders VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 78 V. PARTICIPATIE 12. De OR beschikt over voldoende faciliteiten VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 79 V. PARTICIPATIE 13. De school houdt rekening met de inbreng van de SR / OR VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 80 Sint-Martinusschool Botermelkstraat / Zevekootstraat / DEEL VI: VEILIGHEID, HYGIENE, VOORZIENINGEN

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 81 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 82 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 1. De school biedt een veilige, vertrouwde omgeving VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 83 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 2. De speelplaats is kindvriendelijk en veilig VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 84 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 3. De speelplaats heeft een nette aanblik VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 85 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 4. Ik ben tevreden over de speelvoorzieningen VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 86 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 5. De klaslokalen zijn voldoende uitgerust VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 87 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 6. De klaslokalen zijn netjes VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 88 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 7. De toiletten zijn netjes VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 89 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 8. De schoolomgeving is verkeersveilig VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 90 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 9. Ik ben tevreden over de voor- en naschoolse opvang in de school VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 91 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 10. Ik ben tevreden over de warme maaltijden VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 92 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 11. Ik ben tevreden over het drankaanbod VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 93 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 12. De school vindt gezonde voeding belangrijk VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 94 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 13. De school stimuleert een gezonde levensstijl VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 95 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 14. De school levert voldoende inspanningen op vlak van hygiëne en veiligheid VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 96 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 15. Ik vind een eigen schoolbus een meerwaarde VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 97 VI. VEILIGHEID – HYGIENE – VOORZIENINGEN 16. De kostprijs van het onderwijs is aanvaardbaar VA: Volledig Akkoord / EA: Eerder Akkoord EO: Eerder Oneens / VO: Volledig Oneens GM: Geen Mening

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 98 Sint-Martinusschool Botermelkstraat / Zevekootstraat / DEEL VII: OPEN VRAAGSTELLING

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 99 VII. OPEN VRAAGSTELLING 1. Ik koos voor deze school omdat... Uitstraling / Faam Ligging / Dichtbij Katholiek Onderwijs Kleuter- & Lager Onderwijs samen Groene omgeving / rustige wijk

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 100 VII. OPEN VRAAGSTELLING 2. Zou je deze school aanbevelen aan familie of vrienden? Waarom? Waarom (niet)? - Positief opvoedingsklimaat - Algemeen niveau onderwijs & leerkrachten - Voorbereiding secundair (leren leren)

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 101 VII. OPEN VRAAGSTELLING 3. Noem enkele sterke punten van deze school Eigen schoolbus Voor- en naschoolse opvang Geen grote klassen Goede leerkrachten Activiteiten Aantrekkelijke leslokalen Gezondheidsbeleid Sfeer Open en brede kijk op de wereld KerntakenFaciliteiten

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 102 VII. OPEN VRAAGSTELLING 4. Aan welke punten dient de school echt te werken? Hygiëne Toiletten Verkeersveiligheid Toegangsveiligheid Maaltijden Leren

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 103 VII. OPEN VRAAGSTELLING 5. Indien u nog opmerkingen of voorstellen heeft, dan kan u ze hierna noteren Inrichten Taalinitiatie (Frans / Engels) Optimaliseren agendagebruik Gelukkige leerkrachten = Gelukkige kinderen

Mei 2009 Resultaten Tevredenheidsonderzoek St-Martinusschool 2009 Slide 104 Sint-Martinusschool Botermelkstraat / Zevekootstraat / EINDE DANK VOOR UW AANDACHT