De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Satisfaction survey Externe consultants 2012 Randstad Professionals.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Satisfaction survey Externe consultants 2012 Randstad Professionals."— Transcript van de presentatie:

1 Satisfaction survey Externe consultants 2012 Randstad Professionals

2 2 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA International Detailed Findings

3 3 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA International Detailed Findings SATISFACTION LOYALTY ADDED VALUE COMPETITIVE Satisfaction Index 82% - Hoe tevreden bent u in het algemeen over de samenwerking met Randstad Professionals? Evolution satisfaction 50 55 60 65 70 75 80 85 90 95 100 20102012 Impact Drivers 76% - Zou jij iemand die ernaar vraagt aanraden bij xyz te solliciteren? - Stel, men biedt jou een vergelijkbare job aan tegen dezelfde voorwaarden in een ander bedrijf, zou jij overwegen om van werkgever te veranderen? - - Hoe zou u uw relatie met Randstad Professionals omschrijven? 60% 44% - Wanneer u het jobaanbod van/samenwerking met Randstad Professionals vergelijkt met de concurrenten, is Randstad Professionals dan… Index: % Scores ‘de beste' & ‘bij de betere'

4 2. Dienstverlening voor aanvang van het contract Detailed Findings

5 5 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 2. Dienstverlening voor aanvang van het contract Tev/Bel % 707580859095100105 Hoog Impact op SI Laag 0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 2.a. Informatie over de te volgen procedures 2.b. De gesprekken waren interessant voor u 2.c. Duidelijk geïnformeerd over de aangeboden job 2.d. Duidelijk geïnformeerd over arbeidsvoorwaarden 2.e. Duidelijk geïnformeerd over cultuur klant 2.f. Duidelijk geïnformeerd over activiteiten van klant

6 3. Dienstverlening tijdens de opdrachten Detailed Findings

7 7 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 3. Dienstverlening tijdens de opdrachten Tev/Bel % 707580859095100105 Hoog Impact op SI Laag 0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 3.a. Randstad Prof. toont interesse huidige situatie 3.b. Uw huidige job sluit aan bij uw capaciteiten 3.c. Huidige job sluit aan bij verwachtingen jobinhoud 3.d. Het arbeidsvoorwaardenpakket in het algemeen 3.f. Job sluit aan bij verwachtingen randvoorwaarden 3.g. Fysieke werkomstandigheden 3.h. Voldoende werkmiddelen om taak goed uit te voeren

8 4. Opvolging Detailed Findings

9 9 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 4. Opvolging Tev/Bel % 707580859095100105 Hoog Impact op SI Laag 0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 4.a. Regelmatig contact met de interne medewerkers 4.b. Bij problemen maakt men snel de nodige tijd vrij 4.c. Gesprek over prestaties/verwachtingen 4.d. Gesprekken verlopen op vertrouwelijke manier 4.e. Duidelijk antwoord op uw vragen 4.f. Randstad Professionals komt haar beloftes na

10 10 Oktober 2012 confidential / for internal use only 4. Opvolging Detailed Findings 4.1. Met welke interne medewerkers heeft u regelmatig contact bij Randstad Professionals? n=324 0%5%10%15%20%25%30%35%40%45%50%55%60%65%70%75% Account Manager/Business Development Partner 71% (Personeels)administratie29% Business Manager (regio verantwoordelijke) 18% Recruiter12% HR11% Andere3% NA7%

11 5. Dienstverlening bij verandering van project Detailed Findings

12 12 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 5. Dienstverlening bij verandering van project Tev/Bel % 707580859095100105 Hoog Impact op SI Laag 0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 5.a. Vertrouwen in vinden (nieuwe) opdrachten 5.b. Mogelijkheid tot overleg bij nieuwe opdracht 5.c. Duidelijk beeld van werk/bedrijf bij nieuwe opdracht 5.d. Duidelijk beeld over mogelijkheden/kansen

13 6. Interne en externe communicatie Detailed Findings

14 14 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 6. Interne en externe communicatie Tev/Bel % 707580859095100105 Hoog Impact op SI Laag 0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 6.a. Voldoende info betreffende het doel/resultaten 6.b. Op de hoogte reilen/zeilen binnen Randstad Prof. 6.c. Voldoende info op extranet 6.d. Tevreden over activiteiten Randstad Professionals

15 7. Administratie & organisatie Detailed Findings

16 16 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 7. Administratie & organisatie Tev/Bel % 707580859095100105 Hoog Impact op SI Laag 0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 7.a. De administratie verloopt in het algemeen vlot 7.b. Documenten zijn duidelijk 7.c. Documenten/uitbetalingen zijn correct

17 8. Advies en andere diensten Detailed Findings

18 18 Oktober 2012 confidential / for internal use only ICMA Priority Action Grid Detailed Findings 8. Advies en andere diensten Tev/Bel % 707580859095100105 Hoog Impact op SI Laag 0.3 0.4 0.5 0.6 0.7 8.a. U wordt aangemoedigd om u verder te bekwamen 8.b. U krijgt de kans om u verder te bekwamen

19 9. Klachtenafhandeling Detailed Findings

20 20 Oktober 2012 confidential / for internal use only 9. Klachtenafhandeling Detailed Findings 9.2. Bij wie heeft u die klacht geuit ? n=44 0%5%10%15%20%25%30%35%40%45%50%55%60%65%70%75%80% Account Manager/Business Development Partner 75% Business Manager (regio verantwoordelijke) 30% (Personeels)administratie27% HR20% Recruiter7% Andere5%

21 21 Oktober 2012 confidential / for internal use only 9. Klachtenafhandeling Detailed Findings 9.3. Waarover ging deze klacht ? n=44 0%5%10%15%20%25%30%35%40%45%50%55% Loonsafhandeling en/of betalingen 52% Administratie20% De opvolging nadat de opdracht gestart is 18% Uw contact met Randstad Professionals 16% De situatie bij de klant14% De uit te voeren opdracht9% De dienstverlening voor de opdracht 5% Andere34%

22 Overzicht Detailed Findings

23 23 Oktober 2012 confidential / for internal use only Overzicht Prioriteiten Detailed Findings hoogste scores naar belangrijkheid Correl 0%10%20%30%40%50%60%70%80%90%100%110% 91 0.729 2.a. Informatie over de te volgen procedures 95 0.669 2.b. De gesprekken waren interessant voor u 90 0.623 4.a. Regelmatig contact met de interne medewerkers 88 0.605 5.b. Mogelijkheid tot overleg bij nieuwe opdracht 91 0.59 2.c. Duidelijk geïnformeerd over de aangeboden job 89 0.553 6.b. Op de hoogte reilen/zeilen binnen Randstad Prof.

24 24 Oktober 2012 confidential / for internal use only Overzicht Prioriteiten Detailed Findings Prioriteiten en werkpunten Correl 0%10%20%30%40%50%60%70%80%90%100%110% 78 0.626 3.d. Het arbeidsvoorwaardenpakket in het algemeen 88 0.605 5.b. Mogelijkheid tot overleg bij nieuwe opdracht 81 0.568 5.d. Duidelijk beeld over mogelijkheden/kansen 86 0.566 4.c. Gesprek over prestaties/verwachtingen 77 0.542 8.b. U krijgt de kans om u verder te bekwamen 51 0.551 9.a. Klacht opvolgingssysteem


Download ppt "Satisfaction survey Externe consultants 2012 Randstad Professionals."

Verwante presentaties


Ads door Google