I-did slow fashion. Debriefing I-did -> Duurzaam merk Webshop loopt niet zo lekker Klanten -> via workshops.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Verkiezing Project van het Jaar 2012
Advertisements

Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Inleiding Presentatie waarover?
Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER. Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat.
Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
Een verkooptool of webshop zonder onderhoud ? Wij hebben hem voor U ! Onze webshop stellen wij beschikbaar voor U.
1 Samenwerkend leren met Google Docs Werking en mogelijkheden van online tekstverwerken.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Internet een link met uw doelpubliek Website als centrale toegangspoort.
1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen Uw bedrijf lokaal vindbaar Waarom Tegenwoordig heeft bijna de helft van alle Nederlanders een Smartphone;
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Tablets wat zijn het? wat kun je er mee doen? clubmiddag 18 december © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
Websiteteam van de Barnabaskerk presenteert…
Programmaradendag van Kabelraden.nl
Google Analytics. Google Analytics: waarom Google analytics meet hoeveel mensen er op de site komen, brengt in beeld wat we weten van dit mensen en wat.
Facebook Zie de kansen!.
Het einde is in zicht. De Criteria Nulmeting - Linkaudit.
Naam: jan battels Presentatie over jackrussels Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage
Effectief adverteren op Marktplaats.nl Gericht communiceren met een relevant publiek.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Meer bekendheid via je Website
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Blog Presentatie 30 september Rick Severs.
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Medialandschap Blok 2, week 5 College #4. Wat gaan we doen? - ordenen = schrappen - hoe staat het met de bezoeken? - ordenen, hoe gaat dat? - opdracht.
Logo’s en kleurgebruik
Online marketing Expert (in een week)
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
Hocus Pocus met Alfons Alfrink Regisseur Torill Kove Land Noorwegen Jaartal 2013 Tijd 72 minuten Taal Nederlands gesproken Groep 3/4.
SOCIAL WORK (DT) naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Wat doe je graag/niet graag?
Uitleg Umbraco - Powerpoint Presentatie
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Nationaal Hockeycongres 25 januari 2014 WORKSHOP SPONSORWERVING DANNY DE GRAAF.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
> Instagram URL. Instagram URL uitleg Door de opkomende social media kan het handig zijn social media links op uw website te (laten) plaatsen. Maar wat.
How project: Atelier 3 Laura Van Baelen. Inhoud Over mezelf Over Atelier 3 Brands Debriefing Visie & missie Omgevingsanalyse SMART SWOT Budget.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Hoe maak ik een website?. 4 stappen Analyse Ontwerp.
Een goed product maken is niet genoeg …
Operationeel plan DIMAGINI
Maak je website beter vindbaar!
Google Analytics Statistieken over je website
Consumentengedrag Leren I
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Pinterest URL >.
Tentoonstellingscatalogus of digital exhibition report?
Templates in MailChimp (1)
Handelsvormen Werkvorm: woordwiel.
Minor Digital Marketing
Storesquare Academy.
Workshop 2 Technische tips voor gevorderden
De website.
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

I-did slow fashion

Debriefing I-did -> Duurzaam merk Webshop loopt niet zo lekker Klanten -> via workshops

VWU – Verantwoord Winkelen Utrecht Speciaal geselecteerde bedrijven met dezelfde visie Keurmerk Openroute

VWU onder de aandacht brengen 5 % korting Lokale radio interviews Lokale tv zenders Lokale kranten Bloggers Linken naar elkaars website Zakelijke aspecten

‘Kerstpakketjes’ naar Bloggers Brief met uitleg De sjaal Een collectie boek van I-did Een USB-stick en QR code Kleinigheid andere bedrijven Folder

(Hier komt het plaatje van de pakketjes)

Google analytics I-did

Bezoekersaantallen unieke bezoekers per maand 80 unieke bezoekers per dag Gemiddelde tijd op webshop is 4 minuten 56 % van de bezoekers is nieuw

Search Nu: gevonden op zoektermen die te maken hebben met I-did Niet op duurzaamheid, duurzame kleding Advies: Key-words aanpassen

Linkwaarde Linking op een andere webpagina zorgt voor meer verkeer Bedrijven VWU kunnen naar elkaar linken

Verkeer bezoekers 43% -> zoekverkeer 36% -> direct verkeer 21% -> verwijzend verkeer 62,08 % van het directe verkeer gaan door naar de shop Ze blijven maar 5 minuten 70 % is nieuw bezoek De bouncerate is ongeveer 15%

Onderzoek webshop Scherpere foto’s plaatsen De foto’s nog meer uit te kunnen vergroten Meer accessoires Ander kleurgebruik ‘Duurzamer’ beeldmateriaal Geen Flash in de website verwerken Geen twee cms-en Starratings toevoegen Comments toevoegen

Bedankt voor het luisteren naar onze presentatie Wat zijn jullie vragen?