I-did slow fashion
Debriefing I-did -> Duurzaam merk Webshop loopt niet zo lekker Klanten -> via workshops
VWU – Verantwoord Winkelen Utrecht Speciaal geselecteerde bedrijven met dezelfde visie Keurmerk Openroute
VWU onder de aandacht brengen 5 % korting Lokale radio interviews Lokale tv zenders Lokale kranten Bloggers Linken naar elkaars website Zakelijke aspecten
‘Kerstpakketjes’ naar Bloggers Brief met uitleg De sjaal Een collectie boek van I-did Een USB-stick en QR code Kleinigheid andere bedrijven Folder
(Hier komt het plaatje van de pakketjes)
Google analytics I-did
Bezoekersaantallen unieke bezoekers per maand 80 unieke bezoekers per dag Gemiddelde tijd op webshop is 4 minuten 56 % van de bezoekers is nieuw
Search Nu: gevonden op zoektermen die te maken hebben met I-did Niet op duurzaamheid, duurzame kleding Advies: Key-words aanpassen
Linkwaarde Linking op een andere webpagina zorgt voor meer verkeer Bedrijven VWU kunnen naar elkaar linken
Verkeer bezoekers 43% -> zoekverkeer 36% -> direct verkeer 21% -> verwijzend verkeer 62,08 % van het directe verkeer gaan door naar de shop Ze blijven maar 5 minuten 70 % is nieuw bezoek De bouncerate is ongeveer 15%
Onderzoek webshop Scherpere foto’s plaatsen De foto’s nog meer uit te kunnen vergroten Meer accessoires Ander kleurgebruik ‘Duurzamer’ beeldmateriaal Geen Flash in de website verwerken Geen twee cms-en Starratings toevoegen Comments toevoegen
Bedankt voor het luisteren naar onze presentatie Wat zijn jullie vragen?