29 mei voor 17.00 uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
ALLES WAT JE MOET WETEN OVER PERIODE 4 Samen naar het examen.
Advertisements

ALLES WAT JE MOET WETEN OVER PERIODE 4 Samen naar het examen.
Ouderavond leerjaar 4 Dinsdag 25 maart 2014.
Studieloopbaancoaching
 De klassen zijn groter, rond de 30 leerlingen.  De lessen kunnen om 8.30 beginnen en afgelopen zijn.  Je kan zomaar een aantal tussenuren.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Hang je poppetje op de muur.
SBC blok 3 TDI 2011.
Redactioneel schrijven Les 1
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Kick off Jaar 3.
Projectweek.
introductie Overzicht B4 en SBC4 evaluatie Evaluatie B3 in Questback
SBC Opleveren Materiaal uitdelen Introductie Voorstellen Opstellen
huiswerk Studiedossier bespreken opdracht Vergaderen
Opleveren –Intake-POP –IAM Brand Materiaal uitdelen –Manual blok 1 –Dummy –SBC manual & Opdracht kennismakingsgesprek –Rooster blok 1 Introductie –Propedeusejaar.
huiswerk IAM competenties
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Wiki: Medmec04 les 6 (lesweek 7) Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 7 (lesweek 8) Engagement The game called life
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki) Altijd bij vragen de slides van de vorige.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Ouderavond klas 2 24 september 2013
Ouderavond klas 1… Hartelijk welkom 1 Ouderavond klas 1 24 september 2013.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
REGIELIJN Politieonderwijs 2.0
Experts werkvorm + begrippentest
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Afstuderen CDM Studiejaar Rotterdam, oktober 2010.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Afstuderen CDM Studiejaar Rotterdam, oktober 2011.
Voorlichting VMBO- 4 PTA -examenjaar- 06 oktober 2009.
Spinoza-Lyceum Amsterdam
Studiecoachbijeenkomst 5
Samenwerkend leren Opdracht: Experts.
Workshop stakeholdermanagement & Netwerkborrel 19 september 2013 Bereik de 18 e hole en vier het succes op de 19 e !
Taalportfolio Les 4, jaar 1, Lente 2008
Pia Terstroet (Terpm) les 6 Mail: Wiki: Media en creativiteit MEDMC101D Creative.
Werkoverleg en Medezeggenschap
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Stagebegeleiding Bijeenkomst 3 Blok 2.
ontdek wat jij kunt bereiken
LES 2 LESMODULE LAAGGELETTERDHEID
Stagebegeleiding Bijeenkomst 1 Blok 2.
De dag van het solliciteren - introductie
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Inhoud workshop Wat is de bedoeling van het V2- assessment?
OpdrachtIQ test overzichtP en SBC2 opdrachtTijdcirkels opdracht Planning evaluatieBlok 1 evalueren planningPanelgesprek huiswerk360 graden feedback huiswerkPlanning.
Hang je poppetje op de muur.
Ouderavond klas 1 Hartelijk welkom 1 Ouderavond klas 1 23 september 2014.
Ouderavond klas 2 23 september 2014
MUURTJE BOUWEN. Muurtje bouwen Welke houding is nodig om de studie succesvol te doorlopen? Groepen van 5 of 6 Kies 12 bouwstenen Bouw muurtje met drie.
Kennismakingsspel, pagina12
10 nov. MedMec01 les 5 DT Mail: Wiki: vakgroep: Media.
OFC28 mediawijsheid les 5 samenwerken
STUDIELOOPBAAN COACHING KWARTAAL 4 WEEK 5 Marie-Joze van Raak.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 SLC jaar 2 INFSLC02-2 Lesweek 1, kwartaal 1.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 4 – les 1 Rotterdam, April 2015.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 1 – les 1 Rotterdam, September 2014.
Spreekbeurt in groep 4.
Internationalisering info maart 2017
Observeren en rapporteren
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
SPREKEN: HET BETOOG Betoog: een spreekbeurt waarin je een standpunt inneemt ten aanzien van een stelling en dat standpunt verdedigt. Formuleer een duidelijk.
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Art& Design Leerjaar 1 Productvormgeving.
School & Jobs Kesteren Netwerk voor beter voorbereidend beroepsonderwijs dat nauw aansluit bij de vraag van de plaatselijke arbeidsmarkt
Transcript van de presentatie:

29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.

overzicht eind van het jaar kaft presenteren portfolio bespreken eindejaargesprek oefenen vragen???

Studie advies Start 2009/10 >40 Jaarafronding positief BAS of vrijwillig 29 mei - deadline jaarverslag (in tweevoud) Week 11 - laatste lesweek (tot 3 juli) (feedback & herkansingen) 24 augustus - extra kansen (indien positief) 31 augustus - Game ON! (studentassistenten) 31 augustus - start verdiepingsfase Rond 7 juli: - 60 studiepunten - propedeuse (9 juli) studiepunten - positief - tot 39 studiepunten - bindend afwijzend (BAS) bijzondere omstandigheid melden bij decaan Eindejaars gesprekken 8 t/m 19 juni - eindejaarsgesprekken (rooster spoedig bekend – portfolio en agenda mee) 22 juni - afronding individueel project Blok 4 9 juni - Golden Dot in Spaces Indivi. project 11

Portfolio bespreken Opdracht Vorm groepen van vier studenten. Kies medestudenten die je nog niet zo goed kent. Bekijk om de beurt elkaars portfolio en schrijf op wat je opvalt. - Welke sfeer ademt het als geheel uit? - Hoe is het kleurgebruik? - Past de vormgeving/typografie bij de rest van het ontwerp? - Is de navigatiestructuur zonder uitleg duidelijk? - Wat is de indruk die je krijgt van de eigenaar van het portfolio? - Wat valt je nog meer op? Bespreek met de eigenaar van het portfolio of jullie mening overeenkomt met hoe hij/zij het bedoeld had. Deel de uitkomsten met de rest van de klas Tijdsduur: 30 minuten

Opbouw eindejaarsgesprek 3 minuten: warm worden 12 minuten: gesprek (tweezijdig) 5 minuten: overleg docenten 5 minuten: beoordeling feedback (en afspraken)

Gesprekken oefenen Vragen voorbereiden Bedenk als duo vragen die gesteld kunnen worden tijdens het functioneringsgesprek. Kijk op pagina 10 naar de criteria. Gespreksronden 2 studenten als assessoren en 1 student als student Overige studenten observeren (maak aantekeningen): Houding en presentatie Inhoudelijke uiteenzetting/visie interactieve media Argumenten keuze afstudeervariant Beantwoording van vragen Inzet van portfolio / gebruik voorbeelden Inbreng eigen punten Tijdbewaking Duur 10 minuten - Nabespreken

‘t valt allemaal wel mee, maar… Zorg dat je weet wat je te wachten staat Zorg dat je weet wat je wilt vertellen Zorg dat je weet wie je bent Zorg dat je voorbeelden paraat hebt Zorg dat je punten aanbod komen Zorg dat je overtuigt en onthoudt wat je wilt vertellen Wees op tijd Neem gerust een spiekbrief mee Vergeet je portfolio niet (eigen laptop) Het is een gesprek geen kruisverhoor

29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.