3e Jaarcongres Public Finance 23 september 2008. Inhoud Historie Strategie & Visie Thema’s Sprekers Jaarcongres Public Finance Public Finance Award 2008.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Maestro Events. Ferrari Kroymans en Ferrari Club NL Lifestyleplein 1 Lifestyleplein 2 FIAT NL Pleinenplan Italia a Zandvoort 2014.
Advertisements

Stichting FVP De route naar 1 januari 2014
1 1 De Gelderse Maat Discussie Regionale Uitvoeringsdiensten in relatie tot externe veiligheid 1 december 2009 Jaarcongres Relevant Gerard Nieuwe Weme.
Visie ‘t Haarhoes Noordijk 24 april 2013.
Inwonergericht werken door middel van Servicenormen
Prins Bernhard Cultuur Fonds Limburg Hoe kunnen we elkaar versterken? Paul Geraets Presentatie d.d
Elimineer het dollarrisico uit uw portefeuille
Passie – Prestatie - Plezier Altismaster Wedstrijdgroep Sponsor propositie
Sponsorpropositie 5e Jaarcongres Credit Management
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
1 Financiering … een stand van zaken 1) heffingen 2) retributies.
CFO Day 2008 partnerpropositie. Inhoud Historie Strategie Nieuw in 2008 Thema’s CFO Day Sprekers CFO Day CFO of the Year Awards Doelstellingen van partners.
Mariska Warnars Coördinator SBIR cyber security Agentschap NL
  Beginpagina Introductiescherm met informatie over de gebruiker, de organisatie- onderdelen waar de gebruiker lid van is en de openstaande acties. Menustructuur.
Nieuwe reglementering 2009
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
Een gratis website voor uw appartement - waarom?
Coaching, hefboom voor leiderschapsontwikkeling?
Streekvoedingswijzer Streekmarkten: Oud Rijswijk, Polderplaza, Zoetermeer Website en nieuwsbrieven Polderdag 2011 KOE Alert Digitale kaart en papieren.
01 van 06 Portal4U Loe Hameleers Twan Saleming Klanten: Wat kost dat artikel? Wanneer wordt geleverd? Die werkt hier niet meer.. Die factuur ken ik niet.
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
Samenwerking Provincie en VERA DSH en de Sociale Kaart DSH en de Sociale Kaart Samenwerking tussen de provincie en VERA.
3 interactive marketing communications.
Hoe maak ik een Adwords campagne? Adwords campagne.
In het jaar 2007 kon je dit kopen voor €100: In het jaar 2012 kon je dit kopen voor €100: Koopkracht = Het geld wordt minder waard.
Kabels en leidingen nabij watergangen
Oproep Ondernemerschap “Startersinitiatieven”. Achtergrond Invulling van uitdagingen in ViA en het actieplan ondernemerschap - ‘meer en betere starters’
1 Masterclass Talentmanagement 22 september 2011.
40 uur 2e semester eerste leerjaar
Europese financiering voor Musea, 26 juni 2007 Amsterdams Historisch Museum Laura Grijns.
Workshop contentstrategie
Welkom bij de presentatie van het
D igitale S tad E indhoven DSE. DSE D oelstellingen (Tot nu tot) Burgers en non profit instellingen uit Zuidoost Brabant de gelegenheid geven webpagina's.
Zichtbare Zorg heet u welkom Informatiesessies september 2009.
Schitterende Organisaties®
Van Valckenborgh Dirk Februari Definitie “optie op aandelen” : Recht / Verplichting om een standaardhoeveelheid aandelen te kopen (call-optie –
HOOFDSPONSORS: SPONSORS:. Programmagroep ProjectenPortfolioManagement De brug tussen strategie en projectenportfolio in de praktijk 4e bijeenkomst 23.
TERUGBLIK HOCKEYSPONSORING 2011 donderdag 7 augustus 2014 © 2010 BDOPage 1.
SAMEN LEVEN Team projecten en evenementen. VERLOOP INFO SESSIE  1. De dienst “Samen leven”  2. Projectwerking Antwerpen Noord (team projecten en evenementen)
Training “Doe-het-zelf” Programma “Samen duurzaam inzetbaar” Welkom
Workshop bejegening en informatievoorziening
VKL Algemene Leden Vergadering 2006 V ereniging K lantordergestuurde L ogistiek Willem de Jager Voorzitter.
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
FINACE :: THINK, BUILD, OPERATE. Recruiting Center Werving en Selectie – Recruitment - Sourcing.
Welkom Informatieavond subsidies.
Presentatie Forum 22 mei 2011 Erfgoedcel k.ERF Subsidiereglement Erfgoedprojecten.
Welkom! Informatieavond deelname Nijmeegse Vierdaagse juli 2013.
Samen een goed merk promoten
Ledenenquête 2013 Uitkomsten. Statistieken 23 vragen 91 leden begonnen 50 volledig ingevuld.
Challenging the World…10 lbs. at a time!.  STAP 1: STEL EEN DOEL  STAP 2: KIES EEN KIT  STAP 3: DOE MEE OM TE WINNEN THE CHALLENGE.
Algemene voorziening Huishoudelijke hulp (en plan voor HHT)
Digitaal mei 2014.
Coöperatieve energietransitie van niet duurzaam centraal naar duurzaam decentraal Schijndel 23 mei
september 2009 Aanbevelingen van Compliance professionals
Vragen subsets OM2. Vragen subsets (1)  Hoe verhoudt de opmerking van BSN over niet te snel starten met een ALP-voorstel zich tot de opmerking van de.
Aanvraag transformatie- en innovatieplannen SW-bedrijf
Ruimte voor verpleeghuizen
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Kwaliteit en beleid
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Credit Management Cyclus 26 mei – Sessie Euler Hermes A corporate view on credit management.
Risicomanagement themabijeenkomst maandag 7 januari 2013.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Instructie Shakespeak Powerpoint
Blockchaintoepassingen met een publiek belang in Groningen mei 2017
WOG Opening Verslag vorige keer
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Toelatingsrecht Per 1 augustus 2017 Decanendag, 22 februari 2018
Sponsorpakket BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014
Transcript van de presentatie:

3e Jaarcongres Public Finance 23 september 2008

Inhoud Historie Strategie & Visie Thema’s Sprekers Jaarcongres Public Finance Public Finance Award 2008 Doelstellingen Marketingcampagne Jaarcongres Public Finance 2008 Uitnodigingstraject: van uitnodigen tot bijwonen Jaarcongres Public Finance Voorstel Jaarcongres Public Finance 2008 Planning Sponsorpropositie details Disclaimer

Historie In 2006 nam Alex van Groningen het initiatief om het Jaarcongres Public Finance te organiseren. 2006: 150 deelnemers, waarvan 60% doelgroep. 2007: 200 deelnemers, doelgroepverhouding is 65/35. In 2007 vond het jaarcongres voor de tweede maal plaats. Er waren rond de 200 deelnemers waarvan 65% in de functie van controller, financieel manager of financieel directeur binnen non-profit of overheidsorganisaties. Vele top financials hadden een inhoudelijk bijdrage.

Strategie & Visie Om het succes van het Jaarcongres Public Finance te waarborgen zullen wij de komende jaren het format verder innoveren, waarde toevoegen aan de content en het congres verankeren in de community op operationeel niveau. Voor de komende jaren betekent dit dat wij de public finance community qua content en netwerk gaan internationaliseren, een platform bieden voor crossfunctionele discussies en in verschillende onderdelen van het programma sectorfocus gaan opnemen. In 2008 zullen wij een overkoepelend strategisch thema benoemen om de deelnemers duidelijke integrale lijnen aan te kunnen bieden. In het programma is er de mogelijkheid om expertsessies op te nemen om zo netto community te ontsluiten en thought leadership te claimen. Na afloop van het congres is er een besloten VIP Diner.

Thema’s Jaarcongres Public Finance 2008 Het jaarcongres bestaat uit een dagprogramma waarbij tijdens de plenaire sessies de nadruk ligt op inspiratie en tijdens de parallelsessies op kennisoverdracht. Tijdens het avondprogramma ligt de nadruk op entertainment. Thema’s Impact van veranderingen op het gebied van wet- en regelgeving: hoe publieke organisaties bedrijfsmatig te werk gaan Hoe finance kan bijdragen aan een effectieve en klantgerichte dienstverlening? Hoe richt je SSC’s optimaal in? Human Capital / Talent Management Op welke manier creëer je betere managementrapportages? Valkuilen bij implemenatie van nieuwe software Hoe kan de financiële functie waarde toevoegen aan risk management?

Jaarcongres Public Finance 2008: Sprekers Voor het uitnodigen van topfinancials binnen de overheid en non profit sector voor deelname aan het programma of tijdens rondetafels hanteren wij het volgende proces: Initiële contentmatrix wordt afgestemd tijdens 1 e partnerbijeenkomst in mei 2008 Uitnodiging aan desbetreffende financials wordt verstuurd op basis van contentmatrix Er wordt een bilaterale call of meeting gepland om rol af te stemmen met de sprekers en panelleden Er wordt een conference call gehouden met sprekers en panelleden om content, performance en praktische zaken nader af te stemmen

Public Finance Award 2008 De Public Finance Award honoreert gevoerde financiële projecten bij non- profit en overheidsorganisaties die impact hebben gehad op de gehele organisatie. Om de Award transparant te maken en meer te onderbouwen is de procedure vooraf aangekondigd in de TFM special. Eveneens wordt er een driekoppige jury (bijvoorbeeld: Tom Groot (Professor/Head Dept Accounting/ARCA,Vrije Universiteit Amsterdam) Fred Vlotman (Hoogleraar Management Accounting, Universiteit van Tilburg) en Jan Bletz (hoofdredacteur CFO magazine)) samengesteld. Wij zullen deze lijn doortrekken en de procedure verder optimaliseren.

Marketingcampagne De campagne heeft als belangrijkste doel om een groep van circa financiële topmensen vanuit de overheid en non profit sector te kunnen ontvangen op het jaarcongres. De doelgroep van het jaarcongres en de marketingcampagne is de financial binnen non-profit en overheidsorganisaties. Het doel van de campagne is om deze doelgroep op diverse manieren en meerdere malen te wijzen het jaarcongres. In totaal worden er duizenden brochures verspreid, meerdere printcampagnes in verschillende bladen zoals CFO Magazine en het Tijdschrift Financieel Management. Honderden financials worden (na)gebeld door de sponsors en de organisatie. Er vindt een grootschalige onlinecampagne plaats. Drie maanden voor aanvang start de marketing. Het zwaartepunt valt +/- zes weken voor aanvang van het event. Voor dit evenement wordt met mediapartners gewerkt zoals CFO Magazine en Tijdschrift Financieel Management.

Uitnodigingstraject: van uitnodigen tot bijwonen Jaarcongres Public Finance Om er zeker van te zijn dat de juiste mensen als gast van de sponsors op het Jaarcongres Public Finance aanwezig zijn, is het uitnodigingstraject van cruciaal belang. Wij adviseren daarom het volgende: Benoem een projecteigenaar voor het Jaarcongres Public Finance Selecteer tijdig de juiste doelgroep: topfinancials binnen de overheid en non profit sector (houd rekening met 50% respons op uitnodigingen); Start tijdig met het uitnodigingsproces, idealiter drie à vier maanden voorafgaand aan het evenement met een persoonlijke (brief wordt gefaciliteerd door de organisatie) Nodig relaties eveneens uit met behulp van de brochure en de Special TFM Bel uw relaties persoonlijk na. Dit verhoogt de respons aanzienlijk Benadruk het belang van de aanwezigheid van uw relaties bij dit evenement (reduceren van no-show) Lever tijdig de complete gegevens van uw gasten (inclusief functietitel, adressen en voornamen) bij de organisatie aan De organisatie is graag van dienst bij het optimaliseren van het uitnodigingstraject.

Platinum Platinum sponsorship Jaarcongres Public Finance inclusief: - Tien kaarten voor eigen medewerkers, ad euro per kaart - 40 kaarten voor relaties, ad 650 euro per kaart - 2/1 fc advertentie in de TFM Special - Zichtbaarheid op de dag zelf middels logodragers - Besloten expertsessie of rondetafelsessie - Cases voordragen voor Public Finance Award exemplaren van de TFM Special Investering: euro

Gold Gold sponsorship Jaarcongres Public Finance inclusief: - Vijf kaarten voor eigen medewerkers, ad euro per kaart - 20 kaarten voor relaties, ad 650 euro per kaart - Zichtbaarheid op de dag zelf middels logodragers - Cases voordragen voor Public Finance Award exemplaren van de TFM Special Investering: euro

Silver Silver sponsorship Jaarcongres Public Finance inclusief: - Twee kaarten voor eigen medewerkers, ad euro per kaart - Acht kaarten voor relaties, ad 650 euro per kaart - Zichtbaarheid op de dag zelf middels logodragers - Cases voordragen voor Public Finance Award exemplaren van de TFM Special Investering: euro

Planning 20 mei 2008, deadline inschrijven sponsoring 20 mei 2008, deadline aanleveren suggesties genomineerde Public Finance Award juni 2008, HTML vooraankondiging Jaarcongres Public Finance 14 juli 2008, programma rond 15 juli 2008, aanleveren advertentie voor de TFM special 5 augustus 2008, start uitnodigen relaties met HTML-uitnodiging 12 augustus 2008, brochure verschijnt 19 augustus, TFM Special verschijnt 2 september 2008, aanleveren n.a.w. gegevens van relaties 23 september 2008, 3e Jaarcongres Public Finance 2008

Propositie PlatinumGoldSilver Aantal1020Onbeperkt Investering euro euro5.000 euro Exclusiviteit brancheIn overleg (alleen op Platinum niveau) Nee Deelname aan besloten VIP Diner3.000 euro Wat krijgt u aan exposure vooraf? Interview TFM Special (september)Nee, mogelijk vanaf euro 2/1 FC advertentie in Special (september) JaNee, mogelijk vanaf euro Logo op de brochureJa, voorpaginaJa, binnenwerk Bedrijfsprofiel in de brochure20 woorden binnenwerk10 woorden binnenwerkNee Logo in advertenties100%50%25% Logo op homepageJa, subpage

Propositie PlatinumGoldSilver Wat krijgt u aan exposure op de dag zelf? Aandragen thema’s/sprekers voor het programma Ja Inspraak programmaJaNee Lid panel parallelsessie (niet commercieel) JaNee Invulling Expertsessie *gelimiteerd Mogelijk ad euro Nee Journalist bij de expertsessieMogelijk ad euro Nee Tafel tijdens het besloten diner5.000 euro Gefaciliteerde stand Positie op volgorde van inschrijving Ja (groot)Ja (middelgroot)Ja (klein) Logo op de dag op schermenJa, 100%Ja, 50%Ja, 25% Logo op gezamenlijke gadgetJa, gratisMogelijk ad 500 euroMogelijk, ad 500 euro Vrijkaarten voor relaties40208 Vrijkaarten voor eigen medewerkers1052

Propositie Extra opties PlatinumGoldSilver LCD scherm bij gefaciliteerde stand500 euro Sponsoren petit fours (1 optie) euro N.v.t. Sponsoren van de borrel (1 optie) euro N.v.t. Sponsoren van verse vruchtensapjes (1 optie) euro N.v.t. Sponsoren van exclusieve cappuccino en espresso (1 optie) euro n.v.t. Internet lounge sponsoring (1 optie)2.500 euro N.v.t. Gratis exemplaren TFMOp aanvraag Wat krijgt u na afloop? Adressen van deelnemersJaMogelijk ad euro

Disclaimer Redactionele content Sponsors onderschrijven dat het Jaarcongres Public Finance een redactioneel event is waarbij de organisatie een strikte scheiding wil toepassen tussen commercie en inhoud. Het Jaarcongres Public Finance is succesvoller als ook kritiek en problemen alle ruimte krijgen. Verder is het zo dat programma's dynamisch en in wisselwerking met het publiek tot stand komen, en niet van te voren met 100% zekerheid is te garanderen dat bepaalde sponsors veel beter uit de verf komen dan anderen. De TFM Special De redacteur van de special behoudt zich het recht voor artikelen te weigeren c.q. aan te passen indien de artikelen niet voldoen aan de opzet die ook wordt toegepast bij het Tijdschrift Financieel Management. Hierbij blijft de sponsor wel verplicht om het volledige overeengekomen sponsorbedrag te betalen. Eigen verantwoordelijkheid Sponsors zijn zelf verantwoordelijk voor het tijdig aanleveren van materialen en gegevens zoals advertenties, artikelen voor in de special, (voor)namen en ( )adressen van deelnemers, artikelen, hand-outs. Indien de organisatie niet op tijd kan beschikken over de materialen, dan vervalt daarmee de verplichting van de organisatie om betreffende diensten en producten te leveren. Hierbij blijft de sponsor wel verplicht om het volledige overeengekomen sponsorbedrag te betalen. Annulering niet mogelijk Na een definitieve schriftelijke toezegging (per brief of ) en/of ontvangst van het ondertekende opdrachtformulier is annulering niet mogelijk. Bevestiging Eerst na bevestiging door Alex van Groningen (Mando Vroling) komt de sponsorovereenkomst tot stand.