Persbericht. April 2012. SCHWEPPES ORANGE. EEN NIEUWE, GERAFFINEERDE EN ONVERWACHTE SMAAK. EEN NIEUWE EN EXCLUSIEVE KLEUR ONTWORPEN DOOR PANTONE. Snakt.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Met de actie ‘De Pluim’ wensen de Koning Boudewijnstichting en de tien regionale zenders mensen die zich inzetten voor andere mensen en de samenleving,
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Persmap wielerkoers Belgisch kampioenschap voor boeren en boerinnen
Lesprogramma Scholen over Football Maties Schoolvoetbal 28 april 2014 Beverhoeve 8 Leusden tel:
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Hoe plaats ik een foto van mezelf op het internet?
De beroemdste persoon die er is …
Autisme en Mindmap Thuis en op School
Advent Advent is onderweg zijn Advent is op die lange weg zijn van verwachting naar vervulling, van droom naar werkelijkheid. Advent is geduldig wachten.
Goed Karma Dit is een aardig artikel, maar kort. Geniet ervan ! Dit is wat de Dalai Lama voor 2009 moet zeggen. Dit alles vraagt een paar seconden om te.
JCI Vlaanderen Toon je passie 2.Projecten 3.Groei 4.PR & Communicatie 5.Online Tools TOON JE PASSIE JCI Vlaanderen.
UNILEVER BELGIUM Aandelenoptieplan.
De Toegevoegde Waarde van digitale kaarttafels Geo-informatie op Tafel, 17 oktober 2013 Peter Pelzer.
Dromen geven ons de kracht om ze ook waar te maken.
Dag 2. Dag 2 Dag 2 van het dagboek Aloha allemaal, Zo daar ben ik weer. Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al benieuwd naar wat ik vandaag allemaal.
Naam: Mijn info : Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “sport” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
ageLOC® Galvanic Body Trio
Weer zo‘n zware dag vandaag … ?
Het leven is iets heel bijzonders...
De moeilijkste afstand die afgelegd moet worden is die tussen de oren!
De nieuwe professional. Generatieverschillen? Kenmerken van De Nieuwe Professional Nu zo rond de 18 jaar Digital Native Altijd online Leert online Communiceert.
Presentatie, deelpagina over mijn fantasie, mijn animatie liefde
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Try-out Ontbijt van de kast naar de keukentafel TRY OUT.
LA COMPAGNIE DU PONANT ONTHULT HAAR NIEUWE SCHIP: LE SOLÉAL Heldere romp, slanke boeg, gestroomlijnde vormgeving... Dat is het nieuwe cruisejacht van de.
INTEGRITEITSTOEZICHT
Landelijke evenementen juni Vrouwendistrictsdag|14 juni Sprekersdag|15 juni Churge of Refuge-dag|15 juni Antillean Rally|21 juni AJV Veldvoetbal|22 juni.
Mijn kind, Ik ben de Roos van Saron Hooglied 2,1 Zang : Betty Middler
Ludo Daems.
Woord van Leven Woord van Leven April 2012 April 2012.
In 2008 geven Jeroen en Els alles…
A LL ABOUT E MMA F AN Kom hier alles te weten over Emma Fan En haar website
Gewoon mooi om naar te luisteren...
Een toets van licht en kleur
Switch A RUIMTETOERIST.
De App revolutie…… inzicht in uw snackgedrag Door: Saskia Wouters.
Pasen & Pinksteren op één dag!
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | Augustus 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | December 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
Woord van Leven Juni 2011 “U moet u niet aanpassen aan deze wereld, maar uw gezindheid vernieuwen. Zo zult u ontdekken wat God van u wil en wat goed.
ONDERWEG MET DAGRANTSOENEN
S.M.A.K Gent.  Inleiding  Geschiedenis SMAK  Wat is actueel?  Praktische informatie  Adres  Bronnen.
CanDo Coaching.
Een goed Karma Dit is makkelijk te lezen en lekker kort. Geniet ervan! Hier volgt wat de Dalai Lama vertelt over Je hebt alleen enkele minuutjes.
N T E R C I E F D E K N A CREATIEF DENKEN.
Eurekas wedstrijd rond wetenschappen en technologie.
essentie van kerst Over de mens-wording van Gods Zoon
1. Water drinken is gezond.
Stof om over na te denken…
Gods ideaal: helemaal gezond
&. Over Nutricia Meer dan 100 jaar ervaring actief op het gebied van baby- en kindervoeding Nutricia heeft als doel om bij te dragen aan aan een gezonde.
Word kapitein van je project Doe ook mee !
Vrienden 9/04/2017 3:02.
Ben jij reclamewijs? QUIZ.
Opdracht 2 Mass Customization
Woord van Leven April 2015 “Ik ben voor iedereen wel íets geworden” (1 Cor 9, 22)
Hebreeen 10: 22 laten wij tot Hem naderen met een waarachtig hart, in volle zekerheid van het geloof, nu ons hart gereinigd is van een slecht geweten en.
Het jaartje rond … januarifebruarimaartaprilmeijunijuliaugustusseptemberoktobernovemberdecember.
Jongeren & geld. Zakgeld Hoeveel zakgeld krijgen jongeren? leeftijdzakgeld (per maand) 12€ 19 13€ 23 14€ 25 15€ 30 16€ 31 17€ 36.
Uitgekookt Hertog Jan. Programma Ontvangst + koffie Voorwoord voorzitter Presentatie door vertegenwoordiger Marco Otte van Hertog Jan Geschiedenis brouwerij.
Vissen of walvisachtigen Gebruikte symbolen Ga naar mijn volgende dia Ga naar mijn voorgaande dia Ik wil nog even mijn informatie raadplegen.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
De lente.
Piet Mondriaan
Van: Ayoub, Ali Baris en Julius
Vruchtensappen Jente van der mei.
Ontdekkingen in de tijd van pruiken en revoluties
Gemaakt door: Teun van den berg
Transcript van de presentatie:

Persbericht. April SCHWEPPES ORANGE. EEN NIEUWE, GERAFFINEERDE EN ONVERWACHTE SMAAK. EEN NIEUWE EN EXCLUSIEVE KLEUR ONTWORPEN DOOR PANTONE. Snakt u naar nieuwe, geraffineerde en onverwachte smaken ? Ontdek dan Schweppes Orange, een verfrissende en subtiel gesofisticeerde frisdrank. Vier verschillende sinaasappelaroma’s en een vleugje sinaasappelschil zullen u in stijl verleiden. Om zijn sterke waarden te benadrukken en de zomer in kleur in te zetten, heeft Schweppes Orange nu ook een exclusieve Pantone kleur die zijn naam draagt. Chic! Vanaf juni tot eind augustus kunnen de liefhebbers hun favoriete voorwerp inkleuren in de ‘Schweppes Orange by Pantone’ kleur, dankzij de « Spread The Orange » wedstrijd. Dit is een ludieke en kleurrijke actie, die al even verrassend en creatief als Schweppes is! Schweppes onmiskenbaar hét frisdrankmerk voor volwassenen Dankzij zijn geschiedenis en de verfijning van zijn recepten, is Schweppes mettertijd hét onmisbare merk van de frisdranken geworden voor de volwassene. Sinds 1783 en de oprichting van het eerste frisdrankje ter wereld: Soda Water, heeft Schweppes niet opgehouden met aan rijpheid te winnen. Met het ontwikkelen van het fruitige gamma, heeft schweppes zijn verbruikers weten verleiden met steeds originelere en kwalitatievere smaken. Elk recept is zorgvuldig bedacht en biedt een mengeling van complexe aroma’s voor een gegarandeerd genot in de mond dat ook de tijdloze Schweppes Lemon, de onvergelijkbare Schweppes Pamplemouss’, en de verrassende Schweppes Orange die nu zijn intrede doet, u bieden. Net zoals de drie andere sterren van de Schweppes Fruit collectie, zal deze nieuwe frisdrank vast en zeker de urban gebruiker, die open staat voor nieuwe ervaringen en de dagelijkse sleur wil doorbreken, verleiden. Een nieuw icoon is geboren!

Schweppes Orange: een subtiele en verrassende frisdrank De nieuwe en verrassende smaak Schweppes Orange verrijkt het Fruit gamma, dat de absolute leider is van de “New Fruits Flavor” in de grootdistributie. Dankzij zijn “Power of Taste” realiseerde Schweppes een YTD groei van 4,6% in een markt die een terugval van 1,5% kent. Het merk deint verder op de golf van succes van zijn Fruit gamma dankzij Agrum’ (52% van het verkoopsvolume van het merk), Pamplemouss’ en Orange. Schweppes vindt deze, door de Belgische consument geliefde, frisdrankcategorie opnieuw uit en maakt er een stijlvolle frisdrank van. De rijke en verfijnde smaken verrassen en verleiden. Deze heerlijk geurende frisdrank bevat vier verschillende sinaasappelsoorten –Valencia, Pera, bittere sinaasappel en bloedsinaasappel - en een vleugje sinaasappelschil. Perfectie en creativiteit troeft. Schweppes Orange by Pantone: een exclusieve kleur die een stijlvolle hulde brengt aan de sinaasappel Oranje is een trendy kleur, die bovendien synoniem staat voor eetlust en gezondheid. Oranje is levendig, stimuleert en bruist van energie en warmte. Ze staat symbool voor de zon, openheid, vrolijkheid en enthousiasme. Bestaat er een betere manier om het leven door een oranje bril te bekijken en de sinaasappel in stijl te vieren, dan er een exclusieve en dynamische kleur voor te ontwerpen? Er werd over gedroomd, Schweppes en Pantone maakten die droom werkelijkheid...: de Schweppes Orange kleur is geboren! Deze nieuwe kleur werd door Pantone speciaal uitgewerkt voor Schweppes en is geïnspireerd door de kleurschakeringen van het drankje en het etiket van de fles. Het verkrijgen van deze kleur is heel makkelijk: geef gewoon volgende Pantone tinten aan uw verfspecialist en laat u vervolgens verleiden door de oranje passie! PANTONE® Yellow PANTONE Red PANTONE Trans. White

Spread the Orange: lancering van Schweppes Orange by Pantone Zin om een uitdaging aan te gaan en uw creativiteit de vrije loop te laten? Breng wat Schweppes in uw leven en geef uw favoriete voorwerp een boost: uw voorgevel, een paar schoenen, een tas, een computer, of misschien uw poedel... Alles waarvoor een flinke dosis durf nodig is, is toegestaan. Meer info op de mini-site “Spread The Orange”, online van 21 mei tot 31 augustus. Surf naar klik op ‘Schweppes Orange’ en post een foto van het voorwerp dat u wil personaliseren. De toepassing zal dit object dan onmiddellijk omzetten naar een agrum versie ervan. Deel deze vervolgens via Facebook of Twitter. Elke week, drie maand lang, wint het bijzonderste, grappigste of verrassendste voorwerp dat de meeste stemmen krijgt, een pot verf van 5 liter van de exclusieve” Schweppes Orange by Pantone” kleur. Zorg deze zomer voor wat Oranje met Schweppes! Aarzel niet langer en ontdek deze must-have! Productinfo De nieuwe Schweppes Orange is vanaf nu verkrijgbaar in de grootdistributie: Fles van 150 cl (aanbevolen verkoopprijs 2,09 €) en blikje van 33 cl (aanbevolen verkoopprijs 0,67€). Voor meer productinformatie: – Persinformatie MindShake PR Laurence Hannon