FlexForum : Kansen in de flexmarkt Donderdag 10 mei 2007 Waarde toevoegen Denk als je klant en wordt zijn beste leverancier.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Die verzuimdossiers kosten mij teveel tijd”
Advertisements

Strategisch denken in de flexmarkt
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Accountancy -2% in 2013  Minder vraag naar advies  Minder administratie en samenstelling (automatisering)  Tarieven onder druk  Meer transparantie.
Welkom bij. Wat doen wij? Eén volledig geïntegreerde totaaloplossing.
Persoonlijke Waarden Het waardenperspectief
Hoe organiseer je eFactureren in je gemeente ?
Digitaal factureren/Digipoort Enschede
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Planning Budgetten Break-even analyse
Rien Boskeljon.
Hoofdstuk 4 - Systems Onderscheid naar systemen en processen Systemen
> Zoekt u personeel? En wilt u  goed zichtbare vacatures?  gekwalificeerde kandidaten?  een vlot wervingsproces?  tegen lage kosten? Kies voor MKB.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
© DUOjob ® Winst maken met flexibiliteit 15 mei 2003, Mierlo.
Interne Communicatie Masterclass NFK 24 november 2012 Marjan Engelen.
Welkom 8 februari Agenda  Bedrijfsprofiel  Producten en diensten  Veiligheid en verantwoordelijkheden  Het project  Het proces  Stelling.
Wat voegt een facilitaire dienst toe aan het primaire proces?
Auke Hofstra B.V. Production Improvement Competentiemanagement.
Een startersgids voor innovatie
2C1’s Excellent Vision. Mission: 2C1’s Excellent Vision wil in de markt opvallen doordat onze klanten hogere rendementen behalen dan die bedrijven waarvoor.
WWB proces + Inbedding in Risicomanagement ISO 31000
Dienst Wijken 1 Beter participeren in de gemeente Utrecht Acties van de gemeente om participatie en betrokkenheid van burgers bij de ontwikkelingen in.
Opleiden van medewerkers
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
WELKOM.
Energie ....
Landelijke Basisregistratie Ziekenhuiszorg
Ik wil de laagste rente voor mijn hypotheken! Op onze uitgebreide en informatieve hypotheek rente site kunt u de maximale hypotheek berekenen en vindt.
Performa – 3 oktober 2007 Jeroen van der Donk Sales Consultant.
Business Model Generation Avans 30 januari 2012.
De succesvolle ondernemer Het juiste personeel
Opzet, planning en uitvoering van projecten
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Methode Strategisch personeelsmanagement
ISO 8402 algemeen ISO 9000 aanvullingen ISO 9001 ISO 9004 extern
Joep Lobée 31 oktober 2013 De 7 principes en mijn ervaring.
Walther Ploos van Amstel Maart 2012
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
4. Online strategie Internet scorecard
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Van waarde; van betekenis zijn SBCM opleidingsdag 23 september 2015 Tom de Haas.
Strategische Personeelsplanning
Periode 1 Detail en marketing Kerntaak: optimaliseren verkoop en assortiment Hoofdstuk: Visual merchandising Par: 2.2 Blz. 562 t/m 567.
Business en IT Consulting
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Werken met het talent van de stagiair. 1.Voorstellen 2.Interne analyse van verschillende taken afdelingen 3.Eigenschappen /compententies taken 4.Sollicitatie.
Welkom. Inspirerende omgeving Ruim 30 vooraanstaande bedrijven op het gebied van duurzame energie presenteren zich aan u in het Dubo Trade Centre. Uiteenlopende,
Werk maken van Diversiteit in Rotterdam Woonstad Rotterdam.
MAAK HET ONDERNEMERS MAKKELIJK! MET EEN REGELHULP IN 7 STAPPEN.
Procesverbetering in de Zorg
Kennisbehoud Strategische personeelsplanning
Aanbesteding HHs Collegeweb.
Een vergadering organiseren
Stichting De Waaier Presentatie 30 november 2017.
Externe ketensamenwerking - oogst tweedejaarsstudenten BE -
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Sellogram J. Kamphuis AOC Oost 2018
Vergadering Personeelsdienst
VERNIEUWING PLATFORM Leden & Gebruikers Status Waarom Scope Planning
Procesmigratie van ITIL naar ISM
Checklist for Savings & Added Value
Servitisation of data analytics models: strategic options and challenges Inspiratiesessie SLF Summit 2018.
Waarom Waarom is het HDN platform toe aan vernieuwing?
Experiment Zelf aan het stuur en op maat
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

FlexForum : Kansen in de flexmarkt Donderdag 10 mei 2007 Waarde toevoegen Denk als je klant en wordt zijn beste leverancier

inhoud Inleiding Mijn definitie Het capaciteitsmodel De juiste kandidaat Het productieproces Samenwerking Marketing/communicatie Voorwaarden

mijn definitie Waarde toevoegen betekent dat je als leverancier de processen bij je klant optimaliseert door het toevoegen van kennis of door het overnemen van het proces of onderdelen daarvan.

Waarde toevoegen?

het capaciteitsmodel beschikbare capaciteit benodigde capaciteit Wordt ondermijnd door: Ziekte Vakantie Zwangerschapsverlof Kan worden vergroot door: Overuren Multi inzetbaarheid Oproepkrachten Tijdelijke verkleining door: Servicelevel aanpassen externe capaciteit Collegiaal inlenen Arbeidspool Uitzendkrachten uitstroom instroom POMPKRACHT is gespecialiseerd in het beheersen en optimaliseren van dit capaciteitsvraagstuk.

Proprietary Toegevoegde waarde 1/p Pompkracht levert toegevoegde waarde. Een deel ervan is service, die klanten bindt. Wij ontzorgen de klant. Daarvoor moeten we zijn proces bijna beter snappen dan ons eigen proces Tijdelijke capaciteit leveren Vriendelijk en servicegericht personeel Flexwerkers starten direct ingewerkt: geen verlies omzet Kennis & capaciteit Capaciteit & aanpak Elk klantgesprek is een adviesgesprek Outsourcing / insourcing inhuur als je nergens zelf kan: kosten lager. Planningstool voor klanten en deze integreren met eigen planning en kassastromen: gegevens delen met alle belanghebbenden Doen complete W&S Volgende stappen: verlonen voor klant Resultaat verantwoording project Mede ondernemer

elke pompkracht is een prof! Basis profiel: Communicatief vaardig Klantvriendelijk Verzorgd uiterlijk Stressbestendig

INSTROOMWERVING & SELECTIE PERSONEELSLEVENSCYCLUS UITSTROOM marketing/communicatie

het productieproces ABCD GESCHIKT ONGESCHIKT

marketing/communicatie

voorwaarden Je hebt kennis nodig van de processen bij je klant. Je moet je opstellen als consultant en zijn problemen willen oplossen.

FlexForum : Kansen in de flexmarkt Donderdag 10 mei 2007 Het liefst wil ik alle HR zaken regelen en meeverdienen met de klant.