TiNCK? Ticket Informatie Cultuur Knooppunt Virtueel cultuurloket: 070 22 50 05 www.tinck.be Initiatief Provincie West-Vlaanderen: Onderdeel dienst cultuur.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BFB-bier-krat Q
Advertisements

In opdracht van … De provinciaalse Sportdienst Brugge Regio West-Vlaanderen.
Het internet.
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
Alternatieve bezuinigingen. Het moet socialer! •Het college bezuinigt onevenredig veel op cultuur, kunst, welzijn en sport. •Juist de Oldenzaalse samenleving.
UiTdatabank wie INvoert haalt er veel UiT!. Infosessie voor lokale actoren en verenigingen in [ jouw gemeente] [Gemeentenaam], [datum]
Multidisciplinaire gegevensdeling
“ - een platform voor ICE in Vlaanderen” Dries Van Den Broucke – 14/09/2012.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Archiefbank •databank privaat-rechtelijk archief •registratie op bestandsniveau •online: (april 2005)
Ondersteuning door de provincie Oost-Vlaanderen
Erfgoedbanken Kempens Karakter, Meetjesland, Noorderkempen en Waasland COP Digiprojecten 23 september 2010 Jeroen Janssens Erfgoedcel Kempens Karakter.
Regionaal overleg Noord- Zuidconsulenten
e-Procurement in Antwerpen; het belang van een stimulerende gangmaker
Brochure werking Informaticadienst. Melden computerproblemen •Typ in de verkenner of de internet explorer het volgende adres:
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
Salesmanagement Hoofdstuk 5 en 7.
Marco Oving Projectleider
“MINI” (???) SOCIALE KAART TIENERZWANGERSCHAPPEN
1 De rechtenverkenner: een hefboom voor het lokaal sociaal beleid in Vlaanderen Steven Vanackere Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin.
Doelstellingen campagne
Edison en de toekomst INTERNET E-loket. Algemeen overzicht n Schooldirect n Schooldirect en de Edison-helpdesk n in Edison (Route400) n.
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
Broodje Brussel Dag van de Cultuurcommunicatie 13 december 2005 Frank Ilsbroux.
iDTV Enkele persoonlijke bedenkingen iDTV/digitale TV = een Belgisch prematuurtje Zomer/herfst 2005: te vroeg gelanceerd Technisch nog niet rijp Niet.
Doelstelling Wedeo Mensen aan het werk krijgen en houden in een zo regulier mogelijke arbeidssituatie. Dit is de belangrijkste basis voor het.
AV sportfunctionarissen Izegem – 22 april 2010 Sociaal tarief Torhout.
Maarten De Groote - Vlaams Energieagentschap
Inleiding Social Software Pierre Gorissen Fontys Hogescholen
Ministerie van Onderwijs en Vorming Agentschap voor Onderwijsdiensten (AgODi) AgODi Opleiding voor schoolsecretariaten
Ministerie van Onderwijs en Vorming Agentschap voor Onderwijsdiensten (AgODi) AgODi Opleiding voor schoolsecretariaten
Dit wordt het DSH Herent, 7 april Wettelijk kader Decreet van 3 maart 2008 Deadline van 22 mei 2009 voor het “sociaal huis” Minimale vereisten:
Wat is UNIZO?  UNIZO = Unie van Zelfstandige Ondernemers  Doelstelling: meer kansen voor ondernemers creëren, in het belang van de hele.
Maandag 20 juni 2005Lokaal Sociaal Beleid Gent Infovergadering LSB-FORUM KINDEROPVANG (Lokaal Overleg Kinderopvang)
Collectieve Cultuur Marketing
NEDERLANDS Uitburo  Waarom ? Waarom ? Waarom ?  Wat ? Hoe? En vooral: met wie?  Drempels maar ook oplossingen NEDERLANDS Uitburo Koudwatervrees voor.
Hoe onderhoud ik de dialoog met mijn partners?. Samen werken voor meer publiek Tot UitinBrabant.nl, Uitmarketingburo, Brabants Bureau voor Toerisme.
Van concerttickets tot vuilniszakken? Over aanbod en services Case: vrijetijdscentrum de borre - Bierbeek Maandag 26 september Gent.
UiTcampagne Sint-Truiden Uitwerking van een lokale campagne: deel 1 – de start 2009: Begin UiTpartnerschap Sint-Truiden: doelstellingen 1. Beter.
Prospekta Collectieve kunstmarketing sinds 8 jaar.
Het Nederlands Uitburo
UiTdatabank Wie INvoert, haalt er veel UiT!. Infosessie voor lokale actoren en verenigingen in jouw gemeente Gemeentenaam, datum.
Comenius monitoring dagen oktober, Alden Biesen 6 november, Brugge.
Digitale Televisie kortrijk. Stad Kortrijk presents.
5 x beter werken is gezond. Bijzonder project 1 x 5 partijen.
Breedband op Dordtse Kil I+II en Amstelwijck west Een collectief aanbod van KPN Max Schreuder Dordrecht, 30 augustus 2005.
Het erfgoedalfabet van TERF Erfgoedcel TERF van A tot Z A-B-C-D-E-F-G-H-I-J-K-L-M-N- O-P-Q-R-S-T-U-V-W-X-Y-Z Erfgoedcel TERF.
SYSTEEM VRIJETIJDSPAS sociaal tarief - diversiteit binnen sport toepassing in Izegem AV SF 22 april 2010 SF: Stijn Werbrouck
Online platform voor hergebruik van voorwerpen uit Tentoonstellingen en Podiumkunsten.
Introductie G!DS. Inhoud  Wat is G!DS?  Wat kan ik met G!DS?  Data in G!DS  Kwaliteitscontrole  Uitvoer uit G!DS  G!DS Sites  Aan de slag met G!DS.
Presentatie Forum 22 mei 2011 Erfgoedcel k.ERF Subsidiereglement Erfgoedprojecten.
 Hilde Vanhuele & Marc Verheyen  Stafmedewerkers Tele-Onthaal West-vlaanderen, Vlaams-Brabant & Brussel Bron:
GIS-coördinator in Westerlo
De openbare bibliotheek in verandering Presentatie bibliotheekvernieuwing in West-Friesland M. van Wijk Mei 2008, Stede Broec.
1 Kwaliteitsvol en betaalbaar wonen voor iedereen Vlakbij binnenstad en in het groen Duurzaam en toekomstgericht.
1 BOTTOM UP FEEDBACK - WERKJAAR Infosessie BUE werkjaar Intro BUE-kader Verloop BUE-traject en technische instructies Rol als BUE-begeleider.
Het Maastrichts Uitburo Een initiatief van het Theater aan het Vrijthof en de VVV Maastricht.
Workshop regionale cultuurcommunicatie Kortrijk - 08/06/2006.
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Bibliotheekintroductie UA-bibliotheek Campus Drie Eiken Oktober 2007 Marjan Andries- Barbara Lejeune.
Door de bomen het bos weer zien Henk Post Bedrijfsanalist ISZF November 2005.
Hoe een website realiseren ? Horen, zien en ontsluiten Gooik, 27 januari 2006 Johnny Van Bavegem Heemkundige Kring van Gooik.
2 juni 2012 Kennismaking met de organisatie Met elkaar. Voor elkaar. Welkom.
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
De sociale impact van non-profitorganisaties verhogen door inzet van technologie Betaalbare IT producten en diensten voor verenigingen en stichtingen Tips.
Van Dordt, voor Dordt.
Welzijnsregio Noord-Limburg
ALGEMENE VERGADERING CULTUURRAAD
H1 Media en communicatie
De diensten die een onderneming kan bieden aan haar klanten, leveranciers en eigen medewerkers zijn direct afhankelijk van haar IT-infrastructuur. In het.
Transcript van de presentatie:

TiNCK? Ticket Informatie Cultuur Knooppunt Virtueel cultuurloket: Initiatief Provincie West-Vlaanderen: Onderdeel dienst cultuur Gewoon Provinciebedrijf

Wat wil TiNCK bereiken? Cultureel aanbod in West-Vlaanderen beter bekend maken Ultieme doelstelling: participatie verhogen Ondersteunende diensten: ticketing en promotie Dienstverlening aan:   publiek   organisatoren

Drie pijlers INFORMATIETICKETS PROMOTIE

Informatie INFORMATIETICKETS PROMOTIE

Informatie verzamelen en beheren Invoer door organisator in databank TiNCK Validatie door TiNCK Van eigen databank naar Invoer door organisator in databank CNV Lokale validatie Van databank CNV naar Eén keer invoeren, meerdere keren gebruiken Eén keer invoeren in ticketingsoftware, meerdere keren gebruiken

Informatie ontsluiten (1) Digitaal:   Passieve communicatie via website   Actieve communicatie via website   Actieve communicatie via de nieuwsbrief htm htm Telefonisch: Call Center aan zonaal tarief 9 – 19 u / zaterdag 9 – 12u30

Informatie ontsluiten (2) Print:   Uit-pagina Krant van West-Vlaanderen   Uit-tips in Krant van West-Vlaanderen

Tickets INFORMATIETICKETS PROMOTIE

Ticketingdiensten publiek Distributiekanalen:   Call Center   Internet Lage kosten = lage drempel:   Reserveringskosten ten laste van de organisator   Verzendingskosten 1,25 euro per bestelling Betalingsfaciliteiten: Overschrijving of kredietkaart Geen cash

Ticketingdiensten organisatoren Formules:   Exclusief   Aanvullend   Netwerkoplossing Lage kosten:   Minimale vaste kosten   1 euro per verkocht ticket   Kredietkaartverrichtingen aan kostprijs Faciliteiten:   Maandelijkse afrekening   On line verkoop zonder investeringen   Extra promotiemiddelen

Ticketingdiensten netwerkoplossing Gemeenschappelijke software: Server platform Inspraak in verdere ontwikkeling Financiële ondersteuning: Managementlicentie ten laste van de Provincie Schaalvoordeel Verhouding kosten – baten: Kosten: printer – tickets – bijkomende licenties – (internet)verbinding Baten: managementlicentie – opleiding – helpdesk - forum

Promotie INFORMATIETICKETS PROMOTIE

Promotie (1) Digitaal:   Visuals op startpagina   Weggevers in nieuwsbrief htm htm Televisie:   Regionale zenders Focus / WTV: Billboards op dagtelevisie Teletekstfaciliteit

Promotie (2)

Promotie (3)

Promotie (4) Print:   Uit-tips Krant van West-Vlaanderen

Promotie (5) Print:   Uit-pagina Krant van West-Vlaanderen

Promotie (6)

Promotiekanalen xxDagtelevisie xUit-tips x(x)xUit-pagina x(x)xNieuwsbrief xxxWebsite xx Call Center PROMOTIETICKETINGINFORMATIE

Oproepen volgens type

Oproepen volgens tijdsblok

Ticketverkoop volgens kanaal