Visionplanner Gert Kwetters Directeur Visionplanner 12 april…

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Branche in Zicht Kantoorpresentatie September 2013.
Advertisements

Wat is VLM? Succesvol ondernemen met je medewerkers
- Administratie - Analyse - Actie -
Koepels: keuzes die de Intermediair kan maken SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
Focus on Russia Innovatie met fiscaal voordeel. WBSO •Wie? Onderneming met personeel op loonlijst •Wat? Minder loonheffing betalen •Wanneer? Technisch.
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
Management, financial en cost accounting NEFEB Bijeenkomst 17 juni 2009.
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
“Hoe kom ik aan klanten?”
Management Informatie en Business Intelligence voor uw kantoor
Wat is PremiePas?
Realisatie Projectenportfolio
Banken en & kredietrapportages SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
10 tips voor een gouden start Groeitips
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
Zaterdag 5 juli 2014 O3D 2009 Sturen op cijfers door Carla Melchior.
Mögliche Einstiege: -Hobbysportler müssen mehr aus den Umgebungsvariablen rauskitzeln- dahinter steht: Für eine gute Position muß man nicht mehr trainieren.
Uw klant is méér waard dan u dacht. Uw relaties zijn méér waard dan u denkt.
Veranderingen bij ICT afdelingen, cultuur en processen Rosemarijn de Groot 18 januari 2012.
Elektrische mobiliteit. Accountants & Belastingadviseurs Middelgroot kantoor (60 medewerkers) Alle disciplines onder één dak Grote en ervaren adviesafdeling.
Doet goeie dingen voor mensen en organisaties 1. Hoe gelukkig ben jij op je werk? Op een schaal van 0 tot 10 waar plaats jij jezelf? O
Ontwikkelingsimpact bij FMO Nanno Kleiterp – CEO van FMO, de Nederlandse Ontwikkelingsbank 13 december 2010.
Succesvol verbeteren.
Een (financiële) zorg minder ! Wat is Cardec Cardec is een besloten vennootschap, opgericht door Mr. P.J.Ph. Dietz de Loos, advocaat te Wassenaar. Vanuit.
Meer rendement uit advies Hoe kom ik van A naar Beter? Matthias Meijer.
H10: Prijsmanagement.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Auke Hofstra B.V. Production Improvement Competentiemanagement.
 Ondernemen  Een bedrijf waar spullen gemaakt- of verkocht worden.
Een blik op de toekomst Niels van Buren Hogeschool Rotterdam 4 februari 2011.
De kracht van Abecon Abecon helpt trainers en opleiders om samen efficiënter te werken. Met onze branche oplossing zijn minder handelingen nodig en heeft.
Standard Business Reporting Een schets 17 april 2012.
Hoe motiveer ik mijn hypotheekadvies?
Monitoring en Benchmarking Maarten Zemann & Arie Uyttenbroek 1 april 2009.
Accountancy en Advisering
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
De kracht van Verito Verito is een partner die met u meedenkt en met u meegroeit naar de toekomst. Samenwerking en partnership staat bij Verito hoog in.
6 februari 2007 SPK HOE BEPAAL JE DE WAARDE VAN EEN ONDERNEMING?
BSN - Financieel Management Executive A 8 april 2009
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
DBS Talent & Salaris voor PIM klanten
Ik wil de laagste rente voor een annuiteitenhypotheek! Op onze uitgebreide en informatieve annuiteitenhypotheek hypotheekrente site kunt u de maximale.
Kennismaken met SynCount. Programma 1.Over SynCount 2.Onze werkwijze 3.Synergie van specialismen 4.Duurzaamheid 5.De toegevoegde waarde van SynCount.
Branche in Zicht Kantoorpresentatie Juli september Inhoud  Wat is Branche in Zicht (BiZ)?  Wat levert BiZ ons kantoor op?  Wat levert.
Branche in Zicht (BiZ) Kantoorpresentatie Maart
J. Zonjee Toegevoegde waarde. Marktwaarde en toegevoegde waarde Overheid Bruto en netto.
Van boekhouder naar BoekMeester!
Ster van Succes.
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Help! Verzuim voorkomen
TransActie Netwerk Nederland …. traag betalende overheden en grote bedrijven worden een deugd voor het MKB bedrijfsleven.
Module 2 : Ondernemerschap Door Ingrid van Houwelingen ©2013.
Hoofdstuk 7 de financiele prestatie- indicatoren 1 Hoofdstuk 7 De financiële prestatie monitoren Controleer de veronderstellingen Stel mijlpalen vast Achterhaal.
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
10 tips voor een gouden start Ivo Bols 10u30 – 11u15.
Presentatie ABN AMRO BANK NV 7 maart 2012 Het bedrijf De software De implementatie Het vervolg.
Ondernemen moet je doen
Ontwerpen & ontwikkelen
Uw LOGO Ingrediënten voor uw eigen presentatie : Elementen van een goede presentatie: Voorstellen van uw bedrijf Waarin onderscheid uw bedrijf zich van.
Van harte welkom!. Financiële administratie 22 januari 2015 Leon te Brake.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Meerwaarde accountant voor de gemeenteraad bij het financieel toezicht “Het dichten van het gat”: meer benutten bestaande activiteiten en nieuwe activiteiten.
Syntens als duurzame verbinder in de bouw Workshop MVO Kies je MVO kleur Hans Lievense.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Start van een eigen Praktijk -- Eric Nak -- NBTP Congres 2014.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Degene die de presentatie verzorgt
Financiering Onderneming
Gezond financieel ondernemen!
Transcript van de presentatie:

Visionplanner Gert Kwetters gertkwetters@visionplanner.nl Directeur Visionplanner 12 april… Waar bent u de afgelopen 3 maanden mee druk geweest De jaarrekening toch? Wie heeft een telefoontje gehad waar blijft dat ding? Hoeveel van uw clienten heeft daarvoor gebeld… Dat u op een schatkist zit is vorige week weer bevestigt in het onderzoek van de ING bank waarin wordt aangegeven dat de accountant de belangrijkste raadgever is voor de MKB’er.

De schatkist U heeft cliënten U heeft alle relevante data van het bedrijf Kortom: alles voor bedrijfseconomisch adviseren

Agenda Waarom graven Waar moet u naar graven Wat levert het op Met welk gereedschap graaft u

Waarom graven

Toegevoegde waarde accountant Hoe vaak aan tafel bij uw cliënt Bedrijfseconomisch- adviseren Hoog IB / VPB Financiering Waardering Toegevoegde waarde accountant Salarisverwerking Tussentijdse cijfers Jaarrekening Laag OB aangifte Administratie Weinig Veel IB en VPB de slingers ophangen. Hoe vaak aan tafel bij uw cliënt

Toegevoegde waarde accountant Hoe vaak aan tafel bij uw cliënt Bedrijfseconomisch- adviseren Hoog IB / VPB Financiering Waardering Niet onderscheidend Onderscheidend Toegevoegde waarde accountant Salarisverwerking Tussentijdse cijfers Jaarrekening prijsdruk automatisering prijsdruk automatisering Laag OB aangifte Administratie Weinig Veel IB en VPB de slingers ophangen. W Hoe vaak aan tafel bij uw cliënt

U dient ook te investeren in uw relaties U dient ook te investeren in uw relaties. Want uw client is geen melkkoe die zonder te voeden maar grga melk geeft. Waarom uw clienten niet indelen in

Naar wat voor de ondernemer waardevol is! Waar moet u naar graven Naar wat voor de ondernemer waardevol is!

“Waar kan ik verbeteren?” Hier bent u mee bezig Hier is de ondernemer mee bezig Jaarrekening OB Salaris Administratie IB VPB Meer omzet Meer bruto winst Meer netto winst Minder kosten Minder belasting Meer liquiditeit De ondernemersvraag: “Waar kan ik verbeteren?”

“Waar kan ik verbeteren?” Benchmark met concurrenten Interne / periodiek / trends

“Waar kan ik verbeteren?” Benchmark Periodiek jezelf vergelijken Benchmark jaarlijks en tussentijds Wat zijn de ontwikkelingen Waar kan ik het beter doen

“Waar kan ik verbeteren?” Benchmark – voorbeeld kantoor Mail gestuurd met benchmark aanbod >150 apothekers als klant Kwartaal benchmark Cijfers cliënt naast de markt Elk kwartaal worden deze besproken Kosten: € 300 per jaar incl. 4 bezoeken In 2 weken meer dan 60 klanten In 2 weken meer dan 60 klanten!

“Waar kan ik verbeteren?” Benchmark – voordelen 4 keer per jaar aan tafel Zinvolle gesprekken Altijd meerwerk mee naar huis

“Waar kan ik verbeteren?” Benchmark met concurrenten Interne / periodiek / trends

“Waar kan ik verbeteren?” Interne rapportages Kolommenbalans is resultante Welke factoren bepalen rendement Deze factoren periodiek rapporteren

“Waar kan ik verbeteren?” Cliëntspecifiek Maatwerk obv standaarden Branche templates Kennis en snel operationeel Goed presentabel voor niet-financiële mensen

Bedrijfseconomisch adviseren ‘Vriendschap’

Wat levert het op?

Wat levert het op? ‘Cliënten lock-in’ Meerwerk Onderscheidend vermogen

Met welk gereedschap graaft u?

Uitgangspunten De organisatie moet de voorwaarden scheppen De mensen moeten de wil hebben Tooling Database

We helpen u met de change! Visionplanner We helpen u met de change! Strategie Training Tools Benchmark data

“ Yes we can” U dient ook te investeren in uw relaties. Want uw client is geen melkkoe die zonder te voeden maar grga melk geeft. Waarom uw clienten niet indelen in

Neem de kans Gratis benchmark voor uw cliënten Kom langs Of mail: info@visionplanner.nl Onderwerp: Gratis benchmark