leerlingen te leren hoe ze kunnen leren tegemoet te komen aan de behoefte van begaafde leerlingen om meer en diepere kennis op te doen over speciale thema’s de begaafde leerling ruimte te geven voor onderlinge erkenning en herkenning van “gelijken”. bijzondere aandacht te besteden aan eventueel sociale en/of emotionele problemen Kaleidoscope is opgezet met het doel:
Afgelopen 2 jaar Programma door de leerkracht “Eigen” doelen door de leerkracht Eigen doelen door de leerling in overleg met de leerkracht (niet SMART) Portfolio
Eigenaarschap Wie ben ik Werken aan mijn doel Eindevaluatie Dingen waar ik trots op ben Dit vinden anderen van mij Reflectie
We werken met thema’s en onderwerpen die buiten de aangeboden lesstof liggen. We proberen niet vooruit te lopen op de stof die de kinderen nog moeten krijgen. Wat doen we verder?
Lessen Filosofie Debat Rekentijger Outside the box Schaken Projecten Computervaardigheden Techniek ………
Belangrijk om te weten 2x per jaar open huis Huiswerk bovenbouw Huiswerk onderbouw Wat moeten de kinderen vanaf volgende week meenemen? – Multomap (portfoliomap) – Pen en Potlood – Geodriehoek – USB-stick (vanaf groep 5) – Agenda (vanaf groep 5)