Download het volledige whitepaper via www.icustomer.nl Deze presentatie geeft een samenvatting van het gelijknamige whitepaper. Het volledige whitepaper.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
#Exactlive12 / #livesessie8 Wel of niet naar de cloud?
Waarom Edu-gaming? Presentatie over Edu-gaming door MAD multimedia.
Creëer buitengewone klantbeleving
Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Business mapping Business model canvas.
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Onderwerpen Oude situatie Eerste aanpak en problemen
BIG DATA Jeroen Wolfs. Agenda •Big data •Check-out & big data •Toepassingen van big data in eCommerce.
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
A Brave New Workforce | 19 juli ExpertPlaza “ Freelancing per minuut” ExpertPlaza.nl Tacit knowledge in (netwerk) organisaties Case: ABVAKABO.
Bedrijfspresentatie Independent Advisors.  Introductie Independent Advisors  Werkzaamheden ◦ Voor particulieren ◦ Voor bedrijven  Werkwijze  Waarom.
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Sanne van der Palen – Yoshi Denis – Aïcha Cardoen
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Jeroen Meurs 3 BO.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met geïntegeerde.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Wat is Customer Relationship Management?
Applicatieplatform congres 12 & 13 maart. Sneak Preview Technologie van morgen MS SQL server bij REAAL Peter de Visser IT Architect
27 januari 2011.
Brainstorm sociale media in het onderwijs
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Business Marketing Management
Business Marketing Management
Liquid Internet is dé nieuwe manier van online zaken doen. © Copyright IQNOMY 2010.
Data Maarten Terpstra en Peter le Clerq. 1.Wij denken dat bedrijven in toenemende mate data gebruiken voor toepassingen in marketing, sales, service,
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
MEETING SYSTEMS BV VOOREFFECTIEFVERGADEREN.  Meeting Systems bv levert software als hulpmiddel om het vergaderen te ondersteunen met de volgende kenmerken:
Module I Informatica Dhr. C. Walters. Het belang van informatie Gegevens  Informatie  Besluitvorming Gegevens = Data, Raw Material Informatie = Gegevens.
Hoofdstuk 7 ERP-systemen: human resources Enterprise Resource Planning © Pearson Education, 2007; Enterprise Resource Planning door Mary Sumner.
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Walther Ploos van Amstel Maart 2012
Social media presentatie
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Kennismanagement & Sociale media
DMK – lesweek /09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op.
Intranet tips voor een succesvol intranet met Social Media integratie | d-Tail Company 25 tips voor een succesvol intranet met Social.
Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing.
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
1 IT Service Management Theorie (1). 2 Van ‘Beheren van dozen’ naar ‘Beheer van bedrijfsprocessen’ Bron: white paper van BMC Software. Leverancier van.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 4
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
1 Cultuur Profielen & Programma’s GEDRAG Visie op leiderschap persoonlijke beleving business strategie transfer.
DS WebShop presentatie. DS WebShop beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact real-time.
Ministerie van BZK – 3 november 2016
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Uw eigen diensten verkopen via 2tCloud
Kluwer The end of Publishing
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Office 365 Cloud Computing SaaS
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
De diensten die een onderneming kan bieden aan haar klanten, leveranciers en eigen medewerkers zijn direct afhankelijk van haar IT-infrastructuur. In het.
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
VIMTAG Keuzehulp voor het vinden van de juiste IP camera.
Voorbeeld presentatie
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Download het volledige whitepaper via Deze presentatie geeft een samenvatting van het gelijknamige whitepaper. Het volledige whitepaper kunt u downloaden via Wat trendwatchers zeggen over 2014 en wat dit betekent voor uw CRM strategie.

Download het volledige whitepaper via Het belang van een strategische visie op CRM Het CEBR voorspelt een daling van de Nederlandse economie op de wereldranglijst. Om de strijd met deze verminderende concurrentiekracht aan te gaan hebben veel ondernemers daarom ‘groei’ op de strategische agenda staan Positie West-Europa onder druk: focus op de klant/waarde aan de klant toevoegen is hierdoor des te belangrijker. Om de Nederlandse concurrentiepositie te versterken moeten directies klanten op de directe agenda zetten, door middel van strategische visie op CRM. Bron: Quest.nl

Download het volledige whitepaper via Belangrijkste trends die een effect kunnen hebben op uw CRM strategie Internet of Things Big data en Contextual Computing Mobiliteit/Cloudontwikkelingen Consumerization van business technologie Context Marketing Social business Integratie van klantkanalen

Download het volledige whitepaper via Internet of Things (IoT) Voorwerpen die met elkaar in verbinding staan (databronnen/informatiebronnen) In 2014 zal wereldwijd 3,6 biljoen dollar worden besteed aan informatica. IoT kan voor uw CRM strategie een stukje waarde toevoegen aan de klant op een specifieker vlak, doordat een deel van de operationele activiteiten uit handen te nemen. Voorbeeld: toepassen van gebruiksgegevens met een automatische melding naar de klant.

Download het volledige whitepaper via Big data De hoeveelheid data die we verzamelen als bedrijf en gebruiken als ondersteuning Alle data wordt vastgelegd (bv met klanten/apparaten/internet) Dagelijks wordt op het internet ongeveer 1 Exabyte aan data gegenereerd, dat staat gelijk aan de hoeveelheid data op dvd’s. Maar wat betekent Big data voor uw CRM strategie? Door een Big Data analyse kunnen grote hoeveelheden data worden geïnterpreteerd, gestructureerd en bruikbaar worden gemaakt. Hierdoor kunt u bv. koopgedrag voor uw klant beter voorspellen. Bron: Pfsweb.com

Download het volledige whitepaper via Contextual Computing Context en data worden aan elkaar gekoppeld Bv. zijn de geïnterpreteerde data uren, kilo’s, aantallen? Houd uzelf niet voor de gek! Big data/Contextual Computing en CRM strategie Creëert inzicht in het gedrag en gebruik van klanten en kan mogelijkheden bieden om waarde toe te voegen aan uw klanten

Download het volledige whitepaper via Mobiliteit/Cloudontwikkelingen Via internet op aanvraag beschikbaar stellen van hardware, software en gegevens Webgebaseerd softwaremodel Externe leverancier heeft de verantwoordelijkheid over beheer, onderhoud, servers etc. Toepassen van Cloud Computing lost vraagstukken op over flexibiliteit, beschikbaarheid en kostenefficiëntie waardoor waarde toevoegen mogelijk wordt Gebruiker beschikt over relevante klantdata met benodigde applicaties

Download het volledige whitepaper via Wat kan Cloud Computing betekenen voor uw CRM strategie? Toegevoegde waarde aan de klant wanneer u contact heeft met uw klant Voordelen van inzicht in klantendata Actualiteit van klantendata Analyse van klantendata Procesondersteuning Bron: xcluesiv.com

Download het volledige whitepaper via Consumerization van business technologie Eigen hard en software van medewerkers die op elk gewenst moment en gekozen plek gebruikt kunnen worden Meer organisaties kiezen voor BYOD principe: Apparatuur voor de dagelijkse werkzaamheden van medewerkers, ingericht op de persoonlijke wensen Zorgt voor optimale ondersteuning van de behoefte van de werknemer om zijn werk goed te doen 30% van de ondervraagde organisaties hebben een beleid opgesteld rondom Business Consumerization (KPN Consulting) Bron: webservices.thesba.com

Download het volledige whitepaper via Context Marketing Content aanbieden op basis van bepaalde kenmerken. Voordeel: Gepersonaliseerde, relevante content aanbieden op basis van klantprofiel mogelijk Conversie van commerciële inspanningen verbeterd Juiste ondersteuning en CRM functionaliteit is noodzakelijk Mogelijkheid om dynamische calls to action te realiseren Mogelijkheid tot dynamisch segmentatie Gebruik van intelligente web formulieren Belangrijk is dat het klantbeeld steeds wordt aangevuld met de meest relevante data van klanten om waarde toe te kunnen voegen.

Download het volledige whitepaper via Social Business Het bevorderen van interactie, samenwerking en delen van kennis Het inzetten van communities (potentiele klanten, medewerkers etc.) om resultaten te verbeteren O 3 effecten na integreren Social Business Meer waardevolle relaties met relaties Meer innovatie mogelijk Meer effectieve inzet van medewerkers Bron: blog.mindjet.com

Download het volledige whitepaper via Integratie van klantkanalen Verschillende klantkanalen integreren (Omnichannel) Altijd en overal een consistente gebruikerservaring Aanbod, beleving, klantgerichtheid en personalisatie komen samen Uw CRM strategie Integratie van CRM platform is nodig (sales, marketing, service) Bestaande systemen/processen hoeven niet vernieuwd te worden, strategische keuzes moeten gemaakt worden en vervolgens een veranderproces

Download het volledige whitepaper via Meer weten? Download het volledige whitepaper via Neem contact op met CRM excellence