Kanaalsturing. Kanaalsturing Balie bezoek ombuigen naar selfservice • Hoe kan ik u helpen? • Ik wil een afspraak maken • Waarvoor wilt u deze afspraak?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Advertisements

Hoe blijf ik gemotiveerd
Hondenhumor Kattengein Film is voorzien van geluid.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Inwonergericht werken door middel van Servicenormen
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
 Speelveld wordt sneller en complexer  Demografische trends: regionale krimp, ontgroening, vergrijzing en verkleuring  (Overheids) financiën onder druk.
Verleden. Mogen wij u even voorstellen? Dit is Bas van Vliet… Kwaliteitsschilder! Mogen wij u even voorstellen? Dit is Bas van Vliet… Kwaliteitsschilder!
WapliX Contact Center New generations of applications.
Zaakgericht Werken.
Presentatie commissie bestuur en werk van 22 mei Stand van zaken vormen klantcontactcentrum.
Mijn stage bij:Fit-Car Center Rosales Naam: Miralem Klas: 5B Jaar: 2006 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu.
Waarom op afstand samenwerken? Omdat het ….. Ronald Scherpenisse Information Worker Microsoft B.V.
Blijf bij mij Jolink.
Toekomstige ontwikkelingen ten aanzien van de dienstverlening naar onze inwoners; Antwoord© en een klantcontactcentrum Jan Westen (afdelingsmanager) Annemarieke.
WELKOM !! 4 maart 2014 Alleen ga je sneller, Samen kom je verder!
Mijn stage bij de koekoek
Wat gaan we doen? We gaan van start met geldvrije kassa’s –Dit betekent dat onze klanten bij een aantal kassa’s alleen kan betalen met PIN of met chip.
mijn stage bij SWEET & CANDY Naam: Ergun Salmangil Klas: 6A Jaar:
Doelstelling Doe Een Wens Stichting: Het vervullen van de liefste wens van kinderen tussen de 3 en 18 jaar met een levensbedreigende ziekte.
Wet inburgering Heleen Veringa
Waarom kijkt een ambtenaar thuis niet uit de ramen? Omdat hij anders op zijn werk niets meer te doen heeft.
Mijn stage bij sint willibrord Naam: elza O Klas: *4a Jaar: * Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu.
Waarom kijkt een ambtenaar thuis niet uit de ramen?
1. Leidinggeven Blz. 7 Boekje Leidinggeven. leidinggeven Wat wil een leidinggevende? Dat het werk goed gedaan wordt en dat medewerkers met plezier werken!
Marc Verschuren bedrijfsanalist Directie Klantenservice “ De klant als medewerker” kanaalsturing & digitale communicatie.
meten - weten - verbeteren - meten - weten -
Hulp op afstand Presentatie door Kick de Wolff Hulp op afstand Hulp op afstand Hoe kom ik van mijn SPAM af (afhankelijk van de beschikbare tijd) Hoe kom.
BIDDEN IS OMHOOG KIJKEN Zondag `Kome uw rijk, Geschiede uw wil: Als in de hemel, zo op aarde!’ De gelezen preek is van Prof. Jakob van Bruggen.
KZ: Platform / Incentives / Rapportage
UDEN geeft excellent Antwoord© met kanaalsturing door te Verbreden Professionaliseren Coördineren.
Lagere maandlasten door een hypotheek met NHG! Wat veel mensen wellicht wel weten, maar diverse potentiele huizenbezitters ook nog niet, is dat een hypotheek.
Ingreep met kapje.
Zaakgericht werken. Stelt de burger centraal Veel processen hebben betrekking op meer dan één afdeling en moeten organisatiebreed afgehandeld worden.
KCC4ALL.
BEL Combinatie.
WapliX Financiële Planning New generations of applications.
Zijn uw patiënten tevreden over uw bereikbaarheid?
Debbie Vandekerckhove
Wat ik wil…..
Dieren. De vos en de raaf Meneer Ibert, ik wil u graag iets kwijt, Hier zit ik naar uw notenbrij te staren Ik zou dit spelen, maar heb nu.
Help! Verzuim voorkomen
Dagje naar het strand? Ga eerst even naar de kapper.
Thema 3 communicatie Gesprekken voeren..
Dit is een geautomatiseerde versie van het salaris herzieningsprogramma. Uw nieuwe salaris zal gebaseerd worden op uw antwoorden. U wordt verzocht de navolgende.
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
RMC Radius verbindt Op 1 januari 2015 zijn RMC, Regionaal Maatschappelijk Centrum en Radius, welzijnsorganisatie Land van Cuijk gefuseerd. RMC Radius heeft.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
De Berichtenbox van MijnOverheid! 14 april
Dienstverlening 2010 – Agenda Ontwikkelingen en de opgaven voor (5 beloften aan de burger) De stand van zaken in Dordrecht.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Komt u zich ook presenteren? Open Dag Wijkplatform Oosterboer- Ezinge 24 september 2016.
Een kwestie van kiezen 1Zaakgericht Werken - een kwestie van kiezen.
Nu even niet misschien later wel.
Organisatiemet zelfsturende teams  1. Waarom  Mensen willen graag zelf beslissingen nemen en (mede)verantwoordelijk zijn  Direct in overleg met de.
De verbinding tussen zorg en welzijn in de wijk. MISSIE Participe bevordert: welzijn in de wijk en zorg voor thuis.
Thuiswerken De voor- en nadelen van thuiswerken toegelicht.
Afspraakgericht werken Snel balie
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Wat is je doel voor deze les?
Webcare en ZGW Dimpact 10 jaar! Frank Bruijninckx 17 november 2016.
Waarom kijkt een ambtenaar thuis niet uit de ramen?
Een lepel, een kopje of een emmer?
Kerntaak 3: Praktijkvoering Kerntaak 1: Triëren
Waarom kijkt een ambtenaar thuis niet uit de ramen?
Start Aandacht voor levensvragen en liefdevolle zorg in uw organisatie
Apeldoorn.nl vernieuwd live op 6 februari a.s.
Nee-zeggen Footer Text 12/30/2018.
[powerpoint openen, openen]
Transcript van de presentatie:

kanaalsturing

Kanaalsturing Balie bezoek ombuigen naar selfservice • Hoe kan ik u helpen? • Ik wil een afspraak maken • Waarvoor wilt u deze afspraak? • Ik wil een uittreksel GBA aanvragen • Prima, ik kan een afspraak voor u inplannen. Wist u dat u een uittreksel ook via de website kunt aanvragen? Dan versturen we het uittreksel binnen 3 werkdagen en hoeft u niet naar het stadskantoor te komen. Wilt u toch een afspraak? • Nee, ik probeer het wel via de website te regelen. • Uitstekend. Als u nu achter een computer zit, kan ik u misschien even op weg helpen? • Graag!

Kanaalsturing Professionaliseren burgercontact Zaaksystemen Klant Contact Center Youwe dataconnector

Kanaalsturing Voordeel voor uw organisatie? • Minder belminuten KCC (gesprekken worden korter) • Minder afleiding vakafdelingen (productiviteit omhoog) • Verhoging kennisniveau KCC medewerkers • Betere waardering burgers door sneller antwoord & selfservice