WEBCARE BIJ.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Tips en praktijk opstellen businesscase
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
Onderzoek Nibud*  4 van 5 Nederlanders maakt geen overzicht van de toekomstige uitgaven.  25% van de Nederlanders houdt.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
De Cloud komt ongemerkt in ons leven.
Welkom. Verwachtingen Hoe groeien WELKOM ! VANDAAG >De beste distributeurs uit 50 landen zijn samen om een nieuw hoofdstuk in de Welding Industrial Distribution.
Het bedrijf Blok Soundsystems is een middelgroot internationaal opererend bedrijf met ongeveer 500 werknemers, die samenwerkt op het gebied van ontwikkelingen.
Wordt de wereld een dorp? Turkije: buurman of verweggistan?
Energiebesparing in bestaande koopwoningen Marijke Menkveld, 10 september 2009.
Presentatie commissie bestuur en werk van 22 mei Stand van zaken vormen klantcontactcentrum.
 QI&feature=related QI&feature=related.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
AberdeenGroup surveyed 125 companies to understand their product innovation goals. Top challenges reported by these companies were: Cost pressure from.
Webcare bij UPC “on-line reputatiemanagement”
You, Jet and Excel. Smart reporting.
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Het verdienmodel van. Inkomsten Spotify Cijfers JaartalOpbrengstVerlies 2009$13 miljoen*$26 miljoen 2010$99 miljoen$42 miljoen 2011$244 miljoen$56,6.
Activity-based job costing
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De keuze voor uw klant en voor U als partner
27 januari 2011.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
18 december 2008Infodag Erasmus - Gent Study visits Magalie Soenen EPOS vzw.
1 GfK Retail and TechnologyBelgië6 August 2014 GfK Marktonderzoek Vlaanderen Cindy Van Mulders Business Consultant 10 december 2010 Stand van zaken.
Slotsymposium Benchmarking Publiekszaken 20 november 2008
Social Media.
Social media bij impulsis Huib Koeleman, augustus 2010.
ClearSense the first choice in local search and advertising.
De Internationale activiteiten van De Post Peter Somers 5 september 2007.
Media bekijken op afstand De mogelijkheden boven de €500.
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
Lessons learned in Enterpreneurship Een persoonlijke ervaring... Mijn 10 tips en trucs uit de praktijk.
10/01/ DE ADVIEZEN VAN BEURSMAKELAAR BERNARD BUSSCHAERT Week
April Slide 2"Insert" Date via Date & Time Sales product training Amsterdam, the Netherlands Lennart van Houwelingen Fallbrook Technologies.
Kennismanagement & Sociale media
BedrijfsEconomie Opgave 1.13 Kevin Kwee [ ]
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Inhoud Ontstaan en Geschiedenis van SAP SAP anno 2002 / 2003 SAP in België en Luxemburg SAP Wereldwijd Producten Opbouw SAP Evolutie Omzet, Winst en Personeelsbestand.
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
TraceNet CLIFFORD Electronics Benelux B.V.
Making Simpler and more Profitable
Training voorbeeld voor
Even voorstellen .
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
The POWER of
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
“ Uw persoonlijke carrièrecoach! Leuven, 27 oktober 2014.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
A comprehensive introduction of the Lufthansa Group.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
LET’s get Social.
Klanttevredenheidsonderzoek
ECOLAB; GEDREVEN DOOR ONZE MENSEN
Webcare Amber en Emma Webcare is het verlenen van service via Social media. Je gebruikt hierbij Social Media om vragen van klanten te beantwoorden maar.
Hoe omarmen Nederlandse non-profit organisaties informatietechnologie?
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

WEBCARE BIJ

Hoe zet webcare in? Justin Nijmeijer – Universal Electronics Marco van de Kamp – Tracebuzz Michel Groenveld - Bloosem Media

Justin Nijmeijer Supervisor Customer Care Center, training & products One For All®, Enschede

Wie is One For All®? Enschede Retail and International Headquarters NASDAQ: UEIC Enschede Retail and International Headquarters Tokyo Regional Sales Office San Mateo Advanced Engineering Twinsburg North American Call Center Shenzhen Engineering Lab Cypress Corporate Headquarters Design and Development Hong Kong Operations and Manufacturing Hub Bangalore Software Development Center Singapore Asia Pacific Regional Office Manaus Operations and Manufacturing Site

Wie is One For All®? Wereldwijd maken 400 miljoen mensen gebruik van onze technologie. 30% van alle afstandbedieningen in de wereld wordt gemaakt met onze technologie. Ook uw merkafstandsbediening is door ons geproduceerd!

Onze business

Customer Call Center in Enschede 20 agents 4 supervisors 7 talen 13 landen 2nd line support voor andere callcenters in o.a. Rusland, Australië en India

Infrarood-codes Wereldwijd zijn er rond 500.000 verschillende codes in omloop. Universal Electronics heeft ze allemaal in de database.

Wat doet de consument die de afstandsbediening niet kan inregelen? Callcenter verwerkt 35.000 service calls per jaar. Alleen in december 2010 al bijna 25.000 serviceacties via website. 60% wordt automatisch opgelost via codezoekmachine. Andere 40% wordt doorverwezen naar callcenter. In december 2010 dus bijna 10.000 personen via website verwezen naar callcenter. Deze maand ‘slechts’ 4.500 calls ontvangen… in totaal! WAT GEBEURT ER MET DE OVERIGE KLACHTEN???

Het gaat ten koste van ons merk…. Productmanual Callcenter Informatieve website 96% van de consument Googelt naar de oplossing voor hun vraag, zonder andere kanalen te overwegen.….

Michel Groenveld Consultant

2009 Online reputatiescan

Webcare is contextgevoelig Er is geen intonatie, geen stem, geen menselijk contact. Het is een outbound activiteit: kans op irritatie is aanwezig. Reacties op fora en in social media komen vaak voort uit frustratie. Zender en ontvanger communiceren vaak op verschillende niveaus

Marco van de Kamp Eigenaar

Forums

Forums

Forums API …

< 5% van alle gevonden berichten reacties en posts is afkomstig van eindklanten One For All krijgt veel informatie die voorheen niet zichtbaar was! Marketing en productmanagement doen er hun voordeel mee!

WEBCARE BIJ