Erik Hemmes\Trade Marketing Services Heuvellaan 7 1217 JL Hilversum The Netherlands www.erikhemmes.nl T +31 (0)35 - 624 94 80 F +31 (0)35 - 623 91 45 E.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juni 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Advertisements

1 De Lier, 16 juni Onderwerpen 1.Een waardevol verschil 2.Keuzes maken 3.Slagkracht.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
De kringloop van het leven
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
G LOBAL L EARNING AND O BSERVATIONS TO B ENEFIT THE E NVIRONMENT GLOBE dag – 29 november 2012 (Wageningen Universiteit) Algemene inleiding GLOBE – Matthijs.
INTERNET EN UW DAGELIJKSE BEDRIJFSVOERING Wim de Rave De BedrijfsAdviseur.
De nieuwe wet Inburgering en de IB-Groep
EXCHANGE ROADSHOW 4 november 2008Neeltje Haaima. Agenda  9:00Intro - Neeltje Haaima  9:05Intro – Heath Madison  9:20Mobility  10:00Unified messaging.
Dagarrangementen en Combinatiefuncties Workshop 1: Beheer en Exploitatie Bert Fransen.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
© GfK 2012 | Mei ORANJE FOOD MONITOR EK VOETBAL 2012.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | februari 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
Presentatie effectstudie komst Aldi
GfK Supermarktkengetallen
En boer koopt een nieuwe Mercedes E Klasse en is verontwaardigd over de extra‘s die in rekening gebracht zijn. Een tijdje later koopt de Directeur van.
Verbreek de stilte Erik van Heijningen Voorzitter NSG
winkel Albert Heijn ADI Jumbo Plus Dirk van broek Vakken vullen Kassa
De Cirkel des Levens Wat is succes ? Als je 3 bent is succes : Niet in je broek kakken.
Rotary Youth Exchange STEP Short Term Exchange Program Family to Family D1550 districtswerkdag
GfK Supermarktkengetallen
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
GfK Supermarktkengetallen
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | week © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | week 7 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het aantal.
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | week GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Eerst even wat uitleg. Klik op het juiste antwoord als je het weet.
ClearSense the first choice in local search and advertising.
“Helemaal Niet of Niet Helemaal” Kees Peeters 27 November Supermarktkoeling.
Inlevering spaar-en ledlampen Nu óók bij Albert Heijn.
Winkeltijdenwetgeving
Slide 1, De Talentmagneet 29 november 2012 | Marije van der Vlis De Talentmagneet Marije van der Vlis 29 november 2012.
Wat verwacht de klant? 15e NCCC 31 maart 2011 Prof. dr. Gaby Odekerken-Schröder
Versrapport Deen Albert Heijn Jan Linders / Jumbo
PIDS Live in Maarssen. Public Information Display System Sinds maandag 18 februari live In samenwerking met de afdeling IT startten we een aantal maanden.
© GfK 2014 | Supermarktkengetallen | september 2014
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
© GfK 2015 | Supermarktkengetallen | april 2015
1 © GfK 2014 | Supermarktkengetallen | oktober 2014.
Musix Top 15 Elke vrijdag tussen 16:00 en 17:00 Musix Music for the millions Erik van Roekel Vanaf binnenkort… Geef ons door! Geef onze website aan iedereen.
Dorpsraad Acht Openbare vergadering 14 december :00 uur.
Animatie van objecten Overgangen tussen dias Actieknoppen Verpakken van de presentatie.
MERKENSPEL Jullie krijgen 16 merken (beeldmerk of de verpakking) Soms zijn er delen van het merk weggelaten. 1.Benoem de fabrikant, het merk of de organisatie?
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Positie en grootte van foto aangeven Positie van de kopregel; kleur, grootte en lettertype aangeven Positie van de subkop; kleur, grootte en lettertype.
3L week 15: ‘Wij zorgen voor onze huisdieren’ © JL
Advies aan gemeenteraad Bergen
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Uitslag enquête winkelvoorziening
3L week 14: ‘Tijd voor geschenken – Sparen … en uitgeven’ © JL
MERKENSPEL Eerst een voorbeeld!
Voetbaloorlog in supermarktland op komst
GfK Supermarktkengetallen
GfK Supermarktkengetallen
Cashless future Mediabegrip week
Workshop (H) eerlijke chocolade
Positie van de kopregel; kleur, grootte en lettertype aangeven
Transcript van de presentatie:

Erik Hemmes\Trade Marketing Services Heuvellaan JL Hilversum The Netherlands T +31 (0) F +31 (0) E WEBSITE ADRESSEN VAN SUPERMARKTFORMULES/NL Hilversum, november 2008

1 Website adressen supermarktformules Filiaalbedrijven Agrimarkt Albert Heijn Albert AH op ‘t station AH To Go Wizzl Aldi Lidl Super de Boer- Dirk van den Broek Vomar Jumbo Filiaalbedrijven Hoogvliet Deen Dekamarkt Jan Linders Poiesz Nettorama Sanders Em-té Center Parcs Boni Coop

2 Website adressen supermarktformules Zelfstandigen Super de Boer- C Troefmarkt Springer&Partner Melk&Meer Lunchbus Fresh & Snackstore “ - Plus Spar Landal GreenParks Zelfstandigen Attent Golff MCD- Agrimarkt- Gran Marché De Natuurwinkel- Ekoplaza-

3 Supermarkt(Inkoop) organisaties Superunie- Super de Boer NV - Sperwer Holding -