“Trek ook snel & goedkoop vele nieuwe klanten aan” Exclusief Rayonhouder Social Media Miljonairs Oud-Beijerland, Bernisse, Binnenmaas Marcel van Belle.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Er zijn 3 methodes om slimmer te zoeken. 1.Door toetscombinaties te gebruiken. Bij windows: Alt + Tab = schakelen tussen programma’s. Windows + D = bureaublad.
Hoeveel pensioen krijg ik straks?
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Dyslexie Deze spreekbeurt van Eva, groep 6, gemaakt voor school, november Mijn spreekbeurt gaat over dyslexie.
Het reisburo van de toekomst? 10 SEPTEMBER 2013 Via Actuele signalen naar mogelijkheden voor retailing in de reiswereld….
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
Social media gebruiken om een baan te vinden
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Hoeveel pensioen krijg ik straks?
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Branche analyse drogisterijen Onderzoek online marketing activiteiten
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Deze Tantra komt uit het noorden van Indië, of je nu bijgelovig bent of niet. Neem toch een paar minuten de tijd. Ze bevat sommige boodschappen die goed.
XELION HOSTED PHONE SYSTEM
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Kats en coaching doe, leer, ontwikkel jezelf
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
- - - Social Media.
Muziek downloaden PVGE Computerclub 5 JANUARI 2012.
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Lezing door Kick de Wolff
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
Enquête.
Samen een goed merk promoten
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
Oefening 17 p. 97 – les 5.
Ster van Succes.
Woord van Leven Juli 2014.
Het nieuwe solliciteren:
„Heb je het gehoord? Onze chef is gestorven." „Ja, en ik vraag me de hele tijd al af, wie met hem gestorven is." „Hoezo met hem?" "Nou, in de annonce stond.
Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.
Altijd online!.
WOW: enqueteren bij Jumbo
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
1 1 Phone Challenge Workshop Mbo niveau 3-4. l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Training voorbeeld voor
Iedereen gebruikt social media.
UVW LinkedIn Presentatie
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
LOOPBAANSCAN MEDEWERKERS SECTOR WATERSCHAPPEN. JOUW LOOPBAAN De nieuwe cao sector waterschappen biedt kansen om jezelf verder te ontwikkelen in je loopbaan!
Ben jij je eigen databaas? Aangeboden door
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw data l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l Jouw telefoonkosten l Film.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Powerpoint presentatie.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Online Marketing voor het MBO
Big Data.
Big Data.
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

“Trek ook snel & goedkoop vele nieuwe klanten aan” Exclusief Rayonhouder Social Media Miljonairs Oud-Beijerland, Bernisse, Binnenmaas Marcel van Belle Tel nr: + 31 (0)

Ben Jij Op Zoek Naar Meer Klanten?

Dan Ben Je Hier Helemaal Aan Het Goede Adres!

En het maakt niet uit wat voor bedrijf je hebt Of je nu een kapper, slager, schoonheidsspecialist autoverhuurbedrijf, advocaat, notaris, fabrikant, garagehouder, winkelier, doe het zelf zaak, Aannemer of wat dan ook bent ALS JE OP ZOEK BENT NAAR NIEUWE KLANTEN IS DIT PRECIES WAT JE NODIG HEBT!

Want Ik Ga Massaal Nieuwe Klanten Voor Je Aantrekken!

DOOR: 1.Social media in te zetten om heel veel nieuwe klanten voor je aan te trekken 2.Vi2. Social Media direct en gericht te adverteren op een manier die echt Rendabel is op een manier die echt Rendabel is

WAARSCHUWING! Deze Video Bevat Schokkende Feiten!

Social Media Miljonairs Is Gebaseerd Op Een Aantal Belangrijke Feiten

80% Van Alle Aankopen Hebben Hun Origine Op Het Internet

Wanneer Je Dus Als Bedrijf Op Zoek Bent Naar Klanten Dan is Internet Het Allerbelangrijkste

In 2009 Werd er €6,4 Miljard Online Uitgegeven Aan Consumentenbestedeingen (bron: thuiswinkel markt monitor)

En Dit Was een Stijging van 17% ten Opzichte van 2008!

In 2010 was de online omzet ongeveer €7,3 miljard, Bijna een Miljard meer dan in 2009!!!!

En in 2011 is dit uitgekomen op meer dan €8,2 miljard!

In België is eenzelfde trend zichtbaar. In 2009 was dit €1,6 miljard en dit was net als in Nederland een stijging van 17% ten opzichte van Voor 2010 was er een stijging van 15% en deze trend blijft zich voortzetten (Bron: Becommerce)

Maar Wat Vooral Ook Belangrijk is om te Weten is dat de Online Omzet een Steeds Grotere Hap Neemt uit de Retail Omzet (Bron:Internet market Monitor )

In Andere Woorden: Steeds Vaker Kopen Mensen iets Online in Plaats van in de Winkel 26,8% van de Totale Omzet in een Serie Belangrijke Categorieeen Vindt in 2010 al Online Plaats. (Bron:Internet market Monitor )

Internet is een Heel, Heel, Heel Belangrijk Medium Geworden En Dat Wordt Alleen Nog Maar G r o t e r.

Social Media zijn ESSENTIEEL voor bedrijven!

Social media gebruikers in Nederland: Youtube: meer dan 6 miljoen Facebook: meer dan 5 miljoen Linkedin: bijna 3 miljoen Twitter: bijna 2,5 miljoen (bron: marketingfacts)

Gemiddeld zijn Nederlanders 109 minuten per dag op het internet 31% van de mensen checkt minimaal 1 keer per week hun social media profielen 13% zelfs meerdere keren per dag

Mensen besteden dus zeer veel tijd op social media Facebook gebruikers besteden bijvoorbeeld gemiddeld 15 uur en 33 minuten per maand op facebook DIT IS EEN HALF UUR PER DAG!

Met andere woorden: Als jij nieuwe klanten wil aantrekken DAN ZIJN SOCIAL MEDIA EEN BELANGRIJKE PLEK!

De Belangrijkste Conclusies Zijn: 1. de Zoektocht naar Producten/Diensten Begint in het Overgrote Merendeel van de Gevallen op Internet. 2.Online Omzetten Stijgen Enorm en Blijven Stijgen (en dat terwijl er een ecomische crisis is!) 3.Social Media is een essentiele plek om nieuwe klanten aan te trekken

Ook Lezen er Steeds Minder Mensen Kranten, al dan niet Lokale Bladen en andere Media.

En de traditionele marketing werkt dus niet meer

Het gevolg hiervan is dat bedrijven (JIJ!) hun marketing moeten aanpassen

Je Moet Vindbaar Zijn Vindbaar Zijn is Nu Iets Heel Anders.

NU MOET JE TE VINDEN ZIJN OP HET INTERNET!

Stel jij bent een aannemer in Binnenmaas. Dan moet je tegenwoordig: Social media inzetten om nieuwe klanten aan te trekken

EN DAAR KOM IK IN HET SPEL!!

Want Dat Kan en wil Ik Voor Je Doen!

Zodat Jij Gegarandeerd: Massa’s nieuwe (potentiele) klanten op je website krijgt via social media die echt op zoek zijn naar wat jij biedt

Wanneer Ik Mijn Social Media Marketing ga inzetten: -Krijg jij massa’s bezoekers naar jouw website die op zoek zijn naar wat jij te bieden hebt; wij zorgen voor vrienden/connecties die specifiek geinteresseerd zijn in wat jij doet. -Krijg jij gratis bezoekers; jij hoeft niet meer te betalen voor deze bezoekers, zoals dat wel bij adwords moet. -Ben je prominent op die plaats aanwezig waar de meeste mensen de meeste tijd spenderen op het internet, namelijk op social media zoals facebook, hyves & youtube -Verbetert je imago; ben je een modern bedrijf dat de nieuwe media gebruikt en zich aanpast aan de tijd

Wanneer Ik Online Voor Jou Gaan Adverteren via Social Media: -Krijg je altijd meer binnen dan je uitgeeft, wordt adverteren altijd rendabel. En als je voor iedere euro die je uitgeeft er twee terugkrijgt, dan is uitgeven niet erg meer. -Gaan we eventueel andere advertentiekosten voor je besparen maar het resultaat enorm te vergroten.

Hoe werkt dit dan?

Hoe Dit Werkt: -Ik heb de beschikking over de nieuwste en beste software op dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen -Helemaal door ons zelf ontwikkeld -Verder heb ik toegang tot ons privé leger van goedkope arbeidskrachten -Die mij kunnen ondersteunen -Zodat resultaten snel bereikt zullen worden

Hoe snel heb je resultaat?

•Social Media Marketing: enkele weken •Online adverteren via Social media: meteen

Wat kost het ?

•Eigenlijk de verkeerde vraag •WAT LEVERT HET OP? •Dat is de juiste vraag •En dat zal ik je vertellen

Massa’s nieuwe klanten die op de automatische piloot bij jou terechtkomen

Wat kost het? •Want als je investeert in iets •Waar meer uitkomt dan je hebt uitgegeven •WAT DIT 100% •Is het dus de vraag wat het oplevert •En niet wat het kost

Wat kost het? •Bovendien is er geen vaste prijs •Het ligt heel erg aan de markt van je bedrijf •Hoe groot de concurrentie is et cetera

Inmiddels •Ben ik zeer succesvol met Social Media marketing

Voor nu Bel me of mij zo spoedig mogelijk voor een afspraak en kies voor een goede toekomst voor je bedrijf in deze tijd van economische crisis. Bel me of mij zo spoedig mogelijk voor een afspraak en kies voor een goede toekomst voor je bedrijf in deze tijd van economische crisis. Grijp deze Kans!

Zodat Je Zo Snel Mogelijk Zoveel Mogelijk Nieuwe Klanten Aantrekt!

Vragen?  Mail naar:  Of bel naar: + 31 (0) (mobiel) + 31 (0) (mobiel)

EINDE! EINDE!