DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het schrijven van een practicum verslag
Advertisements

De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Doelstellingen formuleren
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Hall Of Fame Gemaakt door Demy van Bergen Alexander Steenis
Debriefing 24 januari 2012.
Marketing Werkgroep 6.
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Medmec04 – Engagement Les 5
Marketing theorie Week 1 To do Opzet & doelstellingen periode 1 Onderwerp week 1.
Management en beleid Leidinggeven Blz. 29.
Doelstellingen formuleren
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Marketingproject-communicatieplan
Marketing Marketingoriëntatie
Workshop Werken met een P.O.P. vrijdag 26 september 2014
INLEIDING ONDERZOEK MARKETING, MARKTONDERZOEK & COMMUNICATIE
A3 Methodiek “meer sturing met minder papier”
Visie & Strategie.
Marketing H4 Strategisch managementplan Commercieel medewerker.
Plannen Doelen.
Middelen voor je buurtproject 28 maart Sessie 2.
?.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
Ervaringen van en met PCL EXTRA STEUN. Ervaringen Onderwijs Transparant 1.Vul bij over Mijn Gegevens de juiste gegevens in 2.Vul de namen en gegevens.
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 5 Onderzoek naar externe financiële mogelijkheden en inzet van mensen en middelen.
Social work Week 2.
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Bijeenkomst September 2015
IBN de basis voor groei Presentatie Commissie Inwonerszaken gemeente Boxmeer 29 augustus 2013 Ed de Leeuw - algemeen directeur IBN.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Bètadidactiek Beschrijving vak en NLT competenties die aan bod komen.
U bevindt zich op de website gbkwaliteit.nl. U kunt hier uw project beoordelen met de digitale scoreformulieren van Preffi 2.0 of het EKI. Maar: hoe werkt.
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
Bijeenkomst 3.  Welkom en vragen  Terugblik thema  Doelen  Verwerken van het huiswerk  Leerdoelen formuleren  Taxonomie van Bloom  Huiswerk.
Managen analyseren 6 adviseren creëren organiseren begeleiden In kaart brengen Organisaties communicatieve r maken Iets doen ontstaan Mensen.
PERSONEELSMANAGEMENT PPT 2 Onderdeel : Doelstellingen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Eindproject Project verpakking IMT Lars en Luka Presenteer datum
Informatiebijeenkomst Toelichting op criteria, voorwaarden, procedure en planning HFA 9 juli 2016.
Het onderzoeksverslag
Studieloopbaanbegeleiding
“Aanbestedingsvormen in perspectief”
SMART.
Tijdelijke subsidieregels Innovatiegelden
Tijdelijke subsidieregels Innovatiegelden
Een vergadering organiseren
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
Onderhouden met Werktuigen en machines
Les 2: Van productie tot verkoop
Direct 3. De DM-cyclus 30/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
Presentatie bedrijfsplan
Plannen en optimaliseren
Vergadering Personeelsdienst
Projectplan schrijven & Financiën zoeken
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Product van TU Delft, SEC
SMART.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Les 2: Van productie tot verkoop
Onderwijsmaterialen module: “Ontwerp je eigen eHealthapp.”
Workshop – Opdracht, speelveld en verwachtingen
GLASTUINBOUW IN BEELD Hier volgen enkele algemene sheets + film met de ambities en cijfers van de glastuinbouw om het kader te schetsen.
Transcript van de presentatie:

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Spelregels DFMA Awards Voor meer informatie en algemene bepalingen voor het inzenden voor de DFMA Awards, zie de Algemene Bepalingen 2012 DFMA AwardsAlgemene Bepalingen 2012 DFMA Awards 2.Graag willen wij enkele aanbevelingen geven voor een optimale inzending  Het is voor de jury prettig als u alle vragen in een verhaalvorm beantwoordt;  Let er op dat elk antwoord in verhaalvorm niet meer dan 100 woorden bevat;  Let er op dat eventueel bijgevoegde foto’s en/of films relevant materiaal is, zodat de jury een duidelijk beeld krijgt van de activiteit en het de ingezonden case optimaal ondersteund. 3.Wij hebben ook dit jaar voor een uniforme presentatie gekozen, zodat iedereen gelijke kansen heeft voor de beoordeling van de jury. Uw onmetelijke creativiteit kunt u volledig tot uiting laten komen binnen deze PowerPoint presentatie. 4.Geef duidelijk aan voor welke categorie er ingezonden wordt. 5.Uw inzending kan uitsluitend worden verstuurd d.m.v. deze PowerPoint. 6.Uw inzending moet uiterlijk op 24 september 2012 zijn ingeleverd.

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Aanmelding DFMA Awards 2012 Inzending voor de categorie: creativiteit / effectiviteit / innovatie * Naam Fieldmarketingbureau: Contactpersoon: Functie: Adres: Postcode + plaats: Telefoon: Hierbij bevestig ik de algemene bepalingen te hebben gelezen en hiermee akkoord te gaan. * Omcirkel de categorie waarvoor u inzendt

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Informatie opdrachtgever Bedrijfsnaam: Afdeling: Contactpersoon: Functie: Adres: Postcode + Plaats Telefoon: Naam van de case/activiteit: Periode waarbinnen de case/activiteit plaats heeft gevonden: Geef een beschrijving van de opdracht/briefing (max. 30 woorden):

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Categorie Geef in een duidelijke beschrijving aan waarom deze case in deze categorie thuishoort.

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Informatie case/activiteit Omschrijf de achtergrond van de opdracht.  Welke uitgangspositie heeft het merk/het product/de dienst op de markt?  Voor welke uitdaging staat de opdrachtgever?

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Informatie case/activiteit Wat moet er met de inzet van fieldmarketing bereikt worden? 1.Formuleer de doelstellingen op verschillende niveaus (indien van toepassing):  Marketing (bijv. omzetgroei, afzetgroei, marktaandeelgroei, penetratie, distributie- ontwikkeling, etc.)  Communicatie (bijv. bekendheid, beeldvorming, koppelen associaties, informatiegedrag, etc.)  Sales (bijv. probeeraankopen, herhalingsaankopen, voorraadvorming, etc.) 2.Formuleer doelstelling SMART (Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch en Tijdgebonden).

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Informatie case/activiteit Omschrijf de doelgroep van de activiteit. Relateer de doelgroep keuze aan de doelstellingen.  Wat hebben deze mensen gemeen?  Wat drijft hen?  Hoe staan ze nu tegenover het merk/product/de dienst.

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Informatie case/activiteit Omschrijf het concept van de opdracht.  Wat is het centrale idee/concept achter de activiteit?  Relateer het idee/concept aan de doelstellingen en de doelgroep.

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Informatie case/activiteit Geef een beschrijving van de wijze van uitvoering van deze case/activiteit.  Hoe is het centrale idee/concept uitgevoerd?  Welke middelen zijn er ingezet om de doelstelling te behalen? (Denk aan verkooppromoties, aanbiedingen, displays, flyers en overige pos-materialen).  Zijn er naast fieldmarketingmiddelen nog andere marketingcommunicatie- instrumenten ingezet?

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Resultaat Geef een overzicht van de meetbare resultaten en geef een inzicht in de behaalde resultaten versus de doelstelling.

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Resultaat Geef in duidelijke bewoording aan waarom inzet van deze activiteit een succes is.

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Keuze voor fieldmarketing Motiveer met argumenten de inzet van fieldmarketing om de doelstelling te realiseren.

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Executie Geef aan wat de inzet van mensen en middelen versus het budget heeft gedaan.

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Executie Indien van toepassing: 1.Waren er wettelijke kaders waarbinnen deze opdracht moest worden uitgevoerd? Zo ja, welke? 2.Is er bij deze opdracht bijzondere aandacht besteed aan maatschappelijke verantwoordelijkheid (“people and planet”)?

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Tevredenheid opdrachtgever Geef een duidelijk overzicht van de evaluatie met de opdrachtgever en benoem de punten die zijn geëvalueerd en welke doelstellingen zijn behaald.

DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Bijlagen Indien niet al eerder verwerkt, kunt u hier uw foto’s en/of film plaatsen.