De klantreis van touch point naar journey Verschillende journeys 50% Van transacties zijn multichannel journeys Journeys correleren 30% sterker.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Stilstaan bij parkeren Dat houdt ons in beweging
Advertisements

Tevredenheidonderzoek Maatjesproject
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
BRIDGE Vervolgcursus Vervolg op starterscursus Bridgeclub Schiedam ‘59 info: Maandagavond: 19: – of
10 tips voor een gouden start Groeitips
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
Aanbieding Nacsport Video Analyse. Aanbieding Nacsport Video Analyse Nacsport Scout Plus : Eerste in de reeks professionele versies.
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
© ReputatieKoning.nl. The Online Marketing Game Has Just Changed Your Company Name / Branding.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
ANDERS beter of BETER dan anderen Arjen van Huijm / Store Support Paul Zuijdgeest / InCompany.
© 2010 Noordhoff UitgeversMarketingcommunicatiestrategie.
Even voorstellen! Marika van Soest Parttime Coördinator planners Livio
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Natuurlijke Werkloosheid en de Phillipscurve
Stelling De wereld verandert, het gedrag van mensen verandert en dus moeten HRM mee-veranderen.
Sta stil... Maak contact... Voel... Kies... 4 avonden voor jou.

Innovatie voor kwaliteitskringen
MONE WEB Gebruikershandleiding.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Agenda – Kennismakingsrondje
Daadwerkelijk succesvoller benoemen kan
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
1. 2 De ontwikkeling van creatieve concepten t.b.v. mediacampagnes. Peter van Kessel Creatief Directeur, Headland Interactive.
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
Laag Acquisitiekosten Hoog Hoog Retentiekosten Laag Klanten met hoge Retentiekosten 25% van de klanten €€€€€€€ 15% van de winst Royale klanten 28% van.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Marketing vandaag en morgen
PROJECT IMAGI Door HauMe Hauwaert Michiel & Meyers Arnold.
aanvallen moeten ten allen tijden worden weerstaan
.00Begin Hoofdstuk 2.05H2 §1 Voor en tegen globalisering.20H2 §2.1 De Noord-Zuidverhoudingen.30Verder met werkschema week 11 – 12 en verder met werkschema.
WELKOM Bij de workshop Communiceren Haal meer resultaat uit je relatie met anderen.
Bureau X? The fun way to success 1. Gedeelde beliefs zijn het hart van de organisatie De hele organisatie is opgebouwd om deze beliefs te versterken en.
Presentatie Reisbranchecampagne Reisagentensymposium 20 april 2009, Hoofddorp.
Internationale Multi Channel Campagnes Marketing Pioneers Martin Boschhuizen.
Is een initiatief van Virtuele kansen in de reisbranche: van ondernemen tot arbeidsmarkt Op weg naar excellente commerciële dienstverlening.
Training “Doe-het-zelf” Programma “Samen duurzaam inzetbaar” Welkom
OBC Bemmel ambitie aandacht aanbod.
Marco Gala 14 mei 2014.
10 tips over samenwerking bij ondernemersdienstverlening.
Medewerkersonderzoek
Het kruisbestuivingsspel Ervaar de kracht van netwerken
Ledenenquête 2013 Uitkomsten. Statistieken 23 vragen 91 leden begonnen 50 volledig ingevuld.
1 Amsterdam, april 2005 Drs. Frits Spangenberg Rotary Extern imago.
Uw financiële gezondheid vandaag en in de toekomst Ingrid De Muynck Steve Wagemans.
Netwerken voor ondernemers Minor ondernemerschap
Conferentie 21 nov 2014 Oriëntatie op wetenschap, ANW in transitie.
1 Week /03/ is gestart in mineur De voorspellingen van alle groten der aarden dat de beurzen zouden stijgen is omgekeerd uitgedraaid.
Modelontwikkeling doorgangswoningen OCMW’s. Oproep medewerkers kerngroep OCMW’s.
Ver- of gebruiken Bestellen (her)Overwegen Fulfillment Retentie Conversie Traffic.
HOM - COM Ledenvergadering 21 / 06 / Efficiënt en Onderzoek van 2007 en bevestigd in 2010 Slechts 1 op 3 van de s wordt gelezen 9 tips.
London Online Information 4 december Webanalytics Communities Collaboration Web 2.0 Social Web Multichannel Traffic Conversie Accountability.
De tafel van 4.
Loyaliteit begint met een warm welkom
DMK – lesweek /09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op.
UVW LinkedIn Presentatie
NorthgateArinso Nederland. Kernwaarden NGA "Onze opdrachtgevers worden ondersteund door mensen die niet alleen weten wat het is om in een bepaalde regio.
1 Cultuur Profielen & Programma’s GEDRAG Visie op leiderschap persoonlijke beleving business strategie transfer.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
Een panorama voor vernieuwers
OV-bureau Groningen Drenthe
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
in omnichannel retail van de toekomst
Klantcontact: toen, nu, straks?
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Transcript van de presentatie:

De klantreis van touch point naar journey Verschillende journeys 50% Van transacties zijn multichannel journeys Journeys correleren 30% sterker dan touch points Customer journey vs. touch point Gemiddelde klanttevredenheid: + 36% Retentie/new business: + 19% Aanbevelingsintentie: + 28% Kans dat iemand vertrekt: - 33% Te veel managers zijn verantwoordelijk voor het touch point, te weinig voor de journey

Store Support BV over ons

Inzicht & groei

Verwachtingen van de klant Meedenken FODzoeker Ik boek niet zonder Zoover Specialisten per land Gastenboek Duidelijke afspraken (over contacten) “gebrekenmelding” = vertrouwen Er is te weinig tussen goedkoop & exclusief Transfer op tijd! Reisbureau = verre reizen WIFI Duidelijke totaalprijs Reviews “Goed koopje” Eerlijk Antwoord op e-mail binnen 24 uur

van oriëntatie tot Aankoop o.a. Gamification, surprise and involve

Consumptie o.a. Gamification, surprise and involve

Evaluatie

Ideëen & tips Thuisblijvers vakantiepakket Online beter kunnen filteren Offline aanbod o.b.v online gedrag Aanbieden financieringsmogelijkheden (sparen?) Klanten bepalen het aanbod Virtuele reizen GPS achievements (gamification) Thema avonden (meer doen i.s.m. locals) Reiswinkels in high traffic stores Betere behoeftebepaling

Afsluitend de toekomst van klantbeleving Brickwall & segmentatie Mobile Het onderscheidend vermogen (van een medewerker)

Download deze presentatie op: www.storesupport.nl/anvr Customernomics arjen@storesupport.nl 06 – 144 32 484 @arjenvanhijum @store_support