3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Voorlichting StuC verhuizing.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Een website voor je buurt… Wat je wil weten, lees je hier!
Advertisements

Tbv DAIR-seminar op 7 en 8 november Onderwijs in cijfers (een grafische presentatie) Piet Vingerling, Ad Verkleij ( Vrije Universiteit, Onderwijscentrum.
14 juni 2011 Infomoment georganiseerd door het Toelichting bij het aanvragen en afrekenen van creatie- en spreidingsdossiers door Machteld De Smedt (Vlaamse.
NOB 1* instructeur, de voorlichting
1 1 De Gelderse Maat Discussie Regionale Uitvoeringsdiensten in relatie tot externe veiligheid 1 december 2009 Jaarcongres Relevant Gerard Nieuwe Weme.
Visie ‘t Haarhoes Noordijk 24 april 2013.
ALLES WAT JE MOET WETEN OVER PERIODE 4 Samen naar het examen.
Herontwikkeling locatie Oosteinde 241/243/245 Informatieavond 29 oktober 2012 Project herontwikkeling locatie WZH De Sonneruyter - Informatieavond 4 december.
VÓÓR Welzijn Loosduinen
Dorpshuus Heino MFA Heino
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Inzet van docenten: planning, overzicht en kwaliteit
Kostprijsdekkende huurprijs Arno Struik
Chinaproject 2011 Biochemie – Chemie 13 oktober 2010.
7 MAART Studiereisinformatieavond. Studiereis : Praag Vertrek: zondag 28 april uur aanwezig bij het station (links op de tunnel bij de.
Opknappen Petrakerk Situatie per 1 februari 2011.
Welkom bij de jaarvergadering A G E N D A : Aanvang jaarvergadering: 20:00 uur: 1. Opening door de voorzitter 2. Verenigingszaken - ingekomen.
Samen naar het examen - Alles wat je weten moet over p4-
Programma -Invoering Individueel lidmaatschap KNRB -Sportontwikkeling Aangepast roeien Schoolroeien Opleidingen Toerroeien -Inbreng vanuit districten KNRB.
Goed advies kost geld Financiële ondersteuning Wmo-adviesraden Monster 27 januari 2009.
Examen Vmbo Coornhert Lyceum
JAARPROGRAMMA KBO GELDROP Dit jaar een speerpunt om jongere ouderen bij het onderdeel van beleid te betrekken Heeft u interesse om u verdienstelijk.
Regio Awards à € per regio belangrijke data: 1 maart: inleveren aanvraag Regio Award 7 en 8 maart: PETS 17 maart: nieuwe leden avond Heinkenszand.
Domein: studie en handicap
Informatiebijeenkomst 2 e jaars TIW September 2011 Wil Kuijpers (s.adv. vanaf 2 e jr) PAV C13, TEL /2428 Ted Clarkson (opl.dir. TIW) Monique Jansen-Vullers.
WilWegWeek oktober 2013 Over de grens studeren of stage lopen: een bijzondere ervaring… Lidwien Cluitmans Elly van der Borgh Faculteit der Letteren.
VR Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Weer- en Sterrenkunde 1 KNVWS statuten Hoofdpunten voor wijziging [Statuten staan op sterrenkunde.nl/knvws]
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki) Altijd bij vragen de slides van de vorige.
Informatieavond ‘Andere schooltijden’ De Bolster 22 maart 2012
Petra Bijlsma Emmy Bannink
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Rotterdam Academy Rotterdam, 2 februari 2011.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Rotterdam Academy Rotterdam, 5 oktober 2010.
1 Voorlichting keuzes klas 2 Het Hooghuis locatie Centrum Vanaf begin maart: locatie Stadion Frans Christophe, decaan.
Huisvesting Nijmegen Mariëtte van Dorst, bestuurder Hera
STAPPENPLAN BESTUURLIJKE EN FINANCIELE ASPECTEN Voorpublicatie Instrumentarium passend onderwijs November 2011.
ScaldWIN, Internationale Scheldeweek 2011 De Schelde, rivierstroom als levensstroom.
5 HAVO informatie over het eindexamen
in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West.
Welkom Informatieavond BS De Meerhoef 5 april 2011.
Geerstraat Sterrenschool. Wat is de sterrenschool?  Het hele jaar open van zeven tot zeven  Kinderen leren in één klimaat  Maatwerk voor ieder kind.
JAARPROGRAMMA 2012 KBO GELDROP. JAARVERGADERING VAN KBO GELDROP OP 19 APRIL OP DONDERDAG 19 APRIL ZAL IN GEMEENSCHAPSHUIS ZESGEHUCHTEN ONZE JAARVERGADERING.
Arbitrageplan ROHDA-Raalte Kick off meeting 2 november 2010.
Andere (school)tijden?
Welkom Informatieavond subsidies.
TAC. 1.Voorzitter 2.Vertegenwoordiging primair onderwijs (sbao) 3.Vertegenwoordiging SO cluster 3 4.Vertegenwoordiging SO cluster 4 Per bespreking 5.Wisselende.
Ledenenquête 2013 Uitkomsten. Statistieken 23 vragen 91 leden begonnen 50 volledig ingevuld.
Dr. Cisca Griffioen, voorzitter bewonersplatform Zuidas
Voorlichtingsbijeenkomst Studeren in het buitenland Studenten Duits Maaike van Gerven, student mobility coordinator Faculteit der Letteren Donderdag.
Beschermd wonen Overlegtafel 16 oktober Reacties op de RO BW  Foutje geslopen in definitie BW, is weer aangepast  Verder meerdere kleine aanpassingen.
Bijeenkomst 12 november 2014 ‘Van opvang naar ontwikkeling’ 12 november 2014 Opening.
Samen naar het examen informatie voor ouders over periode 4
Informatie-avond Praktijkonderwijs Dinsdag 2 februari 2016.
Individueel Keuzebudget
Landelijke Agenda suïcidepreventie Directie Curatieve Zorg, Mw. Mr. M.O. Samuels.
Groepsvereniging & Beheerstichting. Je hebt een Scouting groepsvereniging, maar wat nu …….? Kennisnetwerk Scouting Nederland.
1 AUTORISATIES 29 november Agenda Krachtlijnen van de nieuwe autorisaties Procedure Autorisatie aanvraagformulier invullen Overlopen handleiding.
En nu doorpakken… Yao-Hua Tan Voorzitter Breed-expertoverleg RGS.
Stimuleringsfonds 2016 Bijeenkomst 31 mei 2016 De Baander Dalen.
Voorlichting tweede studiejaar Bèta-gamma
Stichting Zaandamse Gemeenschap
Marktconsultatie/-verkenning circulaire inkoop
Bestuursbeurzen: hoe en wat?
Hoe verder met het kennisnetwerk Werving & Imago
Kindcentrum 2020 in een nieuw gebouw…….
De Ondernemingsraad.
startbijeenkomst s4s instellingsprojecten 1 november 2018
Organisatie wedstrijdronde NK kanopolo
Transcript van de presentatie:

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Voorlichting StuC verhuizing

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Voorlichting StuC verhuizing Programma •geschiedenis •Het nieuwe gebouw •Ruimtes in het gebouw •Criteria voor het gebruik •Planning van de verhuizing. •Vragen?

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Adviescommissie •Behandelt de aanvragen •Geeft advies aan de Toewijzingscommissie. Leden: -Afgevaardigde ASVA Studentenunie (= voorzitter) -Eline Bötger -Raphaël Hoogvliets Toewijzingscommissie maakt definitieve beslissing over de toewijzing volgens de vastgestelde richtlijnen naar aanleiding van het advies van de Adviescommissie

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Geschiedenis

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Het nieuwe gebouw Locatie: Diamantslijperij Roeterseiland

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Het gebouw

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Het gebouw 1e Verdieping studentenorganisaties Kantoor/vergader/les Vide theater Vide muziekzaal

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Foto’s huidige situatie

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Studentencentra in andere steden •Groningen350 m213 so’s •Twente890 m216 so’s •Utrecht480 m225 so’s •Leiden300 m242 so’s incl. sv’s •Tilburg630 m240 so’s •Eindhoven730 m224 so’s incl. sgv’s •Amsterdam775 m228 so’s

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Beschikbare ruimtes • 19 ruimtes in het pand. •4 vergaderruimtes voor stucbewoners. •Een ontspanruimte c.q. grote vergaderruimte •Per verdieping een keukenvoorziening.

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Werkruimtes •Exclusieve vaste ruimte •Gedeelde vaste ruimte •Flexplekken

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Standaardgebruikskosten € 100,- •Toegang tot de Flexplek + computers •Standaard 100 uur vergaderruimte per jaar •Gebruik informele ruimte (binnen urenkrediet) •StuC Wifi internetaansluiting •Gebruik informele vergaderhoeken (vrij via intekenlijst) •Opbergkast/archiefkast •Gebruik van de keukenvoorzieningen •Printkosten €0.05

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Flexplek •Computers via StuC. •€ 100,- per jaar voor Standaardgebruikskosten •Gebruik van kast/archiefkast

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Gedeelde vaste ruimte •Kamers gedeeld met 2 à 3 à 4 verenigingen € 100,- per jaar voor standaardgebruikskosten + € 8,- per m² / aantal verenigingen (ruimtes zijn ongeveer 16 m²)  € 128,- / aantal verenigingen Optioneel: - Vaste internetaansluiting € 415,- - Vaste telefoonaansluiting € 167,-

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Exclusieve vaste ruimte •Kamers exclusief voor één vereniging € 100,- per jaar voor standaardgebruikskosten + € 8,- per m² (ruimtes variëren qua grootte) Optioneel: - Vaste internetaansluiting € 415,- - Vaste telefoonaansluiting € 167,-

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC StuC-bewoner criteria 1.Niet gerelateerd zijn een specifieke opleiding of faculteit. 2.Geen winstoogmerk hebben. 3.Biedt de organisatie ontplooiingsmogelijkheden voor de student aan de UvA 4.Gebruikers zijn hoofdzakelijk UvA studenten 5.Kan de aanvrager de noodzaak van huisvesting aan de hand van het beleidplan aantonen 6.Is de organisatie al langer dan 1 jaar actief en heeft het een adequate financieel en inhoudelijk verslag van het afgelopen jaar? 7.Rechtspersoonlijkheid (stichting of vereniging)

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Extra voorwaarden StuC-bewoner •Respecteren huishoudelijk reglementen •Deelnemen aan opening seizoensborrel •Deelnemen aan zomer BBQ •Input leveren voor de website •Deelnemen aan corvee keukens (?) •Deelnemen aan maandelijkse schoonmaakdag (?)

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Criteria Flexruimte •StuC bewoner (zie StuC-bewoner criteria) •Beginnende organisaties •Organisaties met piekmomenten •Geen intensief bestuur •Grote mate van flexibiliteit

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Criteria gedeelde vaste ruimte •UvA bestuursbeurs •Herkenningspunt voor leden is gewenst •Frequent overleg noodzakelijk •Mindere mate van mobiliteit

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Criteria exclusieve vaste ruimte •Fulltime bestuursbeurs •Belangrijk voor de UvA •Balie functie •Niet mobiel •Te groot

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Gezamenlijke voorzieningen •Keuken –Vaatwasser  Ja of nee? •Corvee –Ploegen? –Roosters? –Wie verantwoordelijk?

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Aanvraag •Ieder jaar dient er een aanvraag worden gedaan. •De adviescommissie zal deze voor het begin van het nieuwe studiejaar toetsten. •Naar aanleiding van dat advies zal de toewijzingscommissie beslissen of een vereniging wel of niet een plaats krijgt in het pand.

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Planning van de verhuizing • Rondleidingen in het nieuwe pand zaterdag 12 maart uur opgeven op •Aanvraagformulier binnenkort asva.nl onder het kopje verenigingen. • Indienen aanvraag voor vrijdag 15 april. • Toewijzing van de adviescommissie vrijdag 13 mei • Verhuizing vanaf november, begin februari 2012 moet alles verhuist zijn.

3 maart 2011Voorlichting verhuizing StuC Vragen?