QAD Sales & Marketing Automation …van Lead naar Business Partner…

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Business mapping Business model canvas.
Management Informatie en Business Intelligence voor uw kantoor
Maar niet elke koning is even belangrijk!
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
“Optimale beschikbaarheid van uw machinepark” Breda, 6 juni 2007.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Een startersgids voor innovatie
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
E-procurement. 1. E-procurement 2. SCM 3. Integratie van de back-office 4. Procurement Evolutie.
Facility management en inkoop
De kracht van GAC Business Solutions
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Bestuurlijke Informatiesystemen
1 Orientatie InformatieSystemen K.M.van Hee hgl. architectuur van informatiesystemen dir. Deloitte & Touche Bakkenist TU/e 2001.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van GAC Business Solutions
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Wat is Customer Relationship Management?
Enterprise Resource Planning
Informatie systemen en organisatie College 6 (hoofdstuk 5, 15 en 16 Ronald H. Ballou)
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Mamut SERVICE SUITE.
© de vries business consultancy, 2008
Acceptatiemanagement conform B-Accept Winand van Drenth
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
Hoofdstuk 9 Supply Chain Management en de eMarkt Enterprise Resource Planning © Pearson Education, 2007; Enterprise Resource Planning door Mary Sumner.
Duurzaam besparen Voor het MKB bedrijf. Verbeter de dienstverlening, verlaag de kosten Verlichtingskosten – 58% Laagste prijs garantie op gas & elektra.
Dé enige Cloudoplossing voor Vast, Mobiel en Microsoft Lync
© Copyright NetSuite Inc., All Rights Reserved. © 2004 HCMG.NL Ltd., All Rights Reserved. NetSuite One System. No Limits. Ewout ten Broek
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
/ MAXIMAAL DRIE WOORDEN 0 For internal use GETRONICS / KPN acquisitie en samenwerking Roelof Mulder BUSINESS UNIT DIRECTOR GETRONICS ICS 6 APRIL 2010.
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Geïntegreerde praktijkanalyse: de Bandon Group Enterprise Resource Planning © Pearson Education, 2007; Enterprise Resource Planning door Mary Sumner.
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Inhoud Ontstaan en Geschiedenis van SAP SAP anno 2002 / 2003 SAP in België en Luxemburg SAP Wereldwijd Producten Opbouw SAP Evolutie Omzet, Winst en Personeelsbestand.
Making Simpler and more Profitable
Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
Ontwerpen & ontwikkelen
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
1 IT Service Management George Pluimakers Theorie (3)
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Indeling van hoofdstuk 9 Sales management 9.1 Belang van persoonlijke verkoop 9.2 Het verkoopproces 9.3 Sales management en verkoopdoelstellingen 9.4Organisatorische.
We Support Your Success!.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
KNVI Congres Introductie BI.
Richtinggevend Sturend Uitvoerend Organization cycle management
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
The Hybrid Workspace Commercial Value Proposition
Digitale transformatie is de sleutel tot een nog succesvollere samenwerking Sven Eijck, 14 november 2017.
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
SLA MUNT UIT UW DMS. SLA MUNT UIT UW DMS Agenda Optimaliseer uw logistieke proces Afname van handmatige acties Nieuwe functionaliteiten TruckVision.
Don’t be ‘sneaky’, use a Wiki!
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

QAD Sales & Marketing Automation …van Lead naar Business Partner…

QAD Proprietary Agenda  Uitdagingen voor Sales en Marketing  Doelstellingen van invoering CRM  De QAD Oplossing QAD Sales and Marketing Automation  De Voordelen

QAD Proprietary De klant is Koning!!! maar… – Klanten werven en behouden wordt steeds moeilijker en kostbaarder – Klanten worden steeds veeleisender – Producten worden commodity, perfecte klantenservice is een vereiste – Bedrijfsbrede behoefte om alle aspecten van een klant te kennen Uitdagingen in klantbeheer

QAD Proprietary QAD Customer Management Business Intelligence Distribution ManufacturingFinancials Portals - Visibility, Access, Dashboard Acquire Plan Sell Retain Sales Force Automation Marketing Automation Collaborative Portal Distributed Order Mgmt Service/Support Mgmt Demand Mgmt Sales & Ops Planning Configurator Customer Self Service Mobile Field Service Field Engineer Scheduler Mobile Sales Contact Center Trade Management Lead Prospect Active Client Active Client Repeat Custome r Repeat Custome r Trusted Busines s Partner Trusted Busines s Partner

QAD Proprietary Uitdagingen voor Sales  Onvoldoende inzicht in de pijplijn – Management en Sales focussen op ‘key deals’  Verloop bij verkoopmedewerkers – Waardevolle klanteninformatie gaat verloren  Onvoldoende accountability in de verkooporganisatie – Volgen van status en voortgang van het verkoopproces  Geen consistente methodologie voor verkoop en service  Beperkt zicht op klanten – Contacthistorie, orders en offertes uit het verleden, service- informatie, status van de account – Verkoopgerelateerde informatie: concurrentie, beïnvloeders, SWOT analyse – Kwalitatieve informatie m.b.t. eisen en wensen van klanten

QAD Proprietary Uitdagingen Marketing  Verwerken van adresbestanden en mail merge  Veel kostbaar handmatig werk – Beheer van adreslijsten en leads, uitvoering van campagnes, vervullen van documentatieaanvragen – Druk op het leveren van leads aan verkoop  Onvoldoende inzicht in klanthistorie en wensen – Heeft deze klant afscheid genomen van ons? – Voorkeur voor/Reactie op of brieven? – Problemen vanuit service-historie?  Effectiviteit en kosten van campagnes – Hoe verloopt de conversie leads  klanten?

QAD Proprietary Doelstellingen CRM  Hogere omzet en marktaandeel, Lagere kosten – Hogere productiviteit van Marketing en Verkoop – Kortere reactietijd van Management – Toegankelijke en actuele klanteninformatie  Grotere klanttevredenheid – Klanten professioneler en meer op maat bedienen – Verhoogde loyaliteit van klanten – Lagere verwervingskosten van klanten – Lagere prijselasticiteit – Hogere marges

QAD Proprietary Doelstellingen voor middelgrote organisaties  360° zicht op klantinformatie  Inzichtelijkheid en bestuurbaarheid van verkooptrajecten en activiteiten  Voldoen aan verwachtingen t.a.v. customer service en support  Integratie van verkoop- en serviceactiviteiten AMR Research

QAD Proprietary De QAD Oplossing QAD Marketing Automation & Sales Force Automation

QAD Proprietary Financials Fixed Assets UCCnet Synchronization Sales and Use Tax Enhanced Controls Customer Management Marketing Automation Customer Self Service Advanced Pricing Sales Force Automation Manufacturing LeanPRO/PLUSProduction Scheduler Just In Time Sequencing Supply Chain Transportation Management EDI eCommerceSupply Visualization Warehousing Service & Support Installed Base Management Mobile Field Service Returns Repairs Warranty Enterprise Asset Management Capital Spending MRO Management Maintenance Management Analytics & Interoperability Business Intelligence Data Synchronization QXtendReporting Configurator Distributed Order Management Project Realization Management Release Management Consignment Inventory Demand Management QAD Enterprise Applications – Module Overzicht

QAD Proprietary QAD Sales & Marketing Automation (SAM) Ontwikkeld met productiebedrijven als uitgangspunt  QAD Marketing Automation – Verbetert de efficiency van leadgeneratie – Selecteert de juiste doelgroep – Ondersteunt de uitvoering van campagnes  QAD Sales Force Automation – Vergroot de efficiency van uw verkooporganisatie – Verhoogt succeskans van verkooptrajecten – Verbetert de kwaliteit van klantrelaties

QAD Proprietary QAD Marketing Automation

QAD Proprietary QAD Marketing Automation

QAD Proprietary QAD Sales Force Automation

QAD Proprietary QAD Sales Force Automation

QAD Proprietary QAD Sales Force Automation

QAD Proprietary QAD Sales Force Automation

QAD Proprietary QAD SAM Dashboards en Rapportage

QAD Proprietary QAD Mobile Sales

QAD Proprietary Integratie met QAD Enterprise Apps  Standaard Integratie: – Artikelen – Adressen (Klanten, Eindgebruikers en Leveranciers) – Verkoopoffertes – Verkooporders – Installed Base (Centrale registratie) – Onderhoudscontracten – Meldingen (Calls) – Contractoffertes  Belang van standaardintegratie – Integratiekosten van CRM applicaties bedragen 2-7x de kosten van de CRM softwarelicenties – QAD levert een lage Cost of Ownership

QAD Proprietary Voordelen van invoering van Sales and Marketing Automation  Verbeterde efficiency en effectiviteit van de marketing- en verkooporganisatie  Lagere overheadkosten in het verkoopproces  Hogere verkoopmarges  Betere klantrelaties Lead Prospect Active Client Active Client Repeat Custome r Repeat Custome r Trusted Business Partner Trusted Business Partner

QAD Proprietary Specifieke voordelen van QAD Sales and Marketing Automation  QAD standaard product met solide CRM functionaliteit  Internationale support  Standaardintegratie met QAD Enterprise Applications

QAD Proprietary