We gaan allemaal aan de slag met Mijn HRM!
Mijn HRM, wat is dat? Mijn HRM is een nieuw HR-systeem Op je persoonlijke Mijn HRM-pagina heb je je personeelsgegevens inzichtelijk op één plek Via Mijn HRM ga je zelf HR-zaken regelen, zoals: Je adres en/of salarisrekening wijzigen Verlofaanvraag indienen (voor alle indirecten bij Connexxion en directen van Taxi en Tours) Declaraties indienen Je loonstroken en jaaropgave inzien 1/5
Wat zijn de voordelen van Mijn HRM? Je bent eigenaar van je HR-gegevens Je kan onder andere zien of jouw leidinggevende je ziek of beter meldt en declaraties digitaal indienen Overal en altijd toegang via het internet Je kunt online informatie vinden die je nodig hebt, zoals informatie over je loonstrook, jaaropgave, dossier, cao of bedrijfsregeling. 2/5
Vanaf 7 januari log je in op je persoonlijke Mijn HRM-pagina 3/5
Hoe kom ik op Mijn HRM? In de eerste week van januari ontvang je een e-mail van Mijn HRM (naar je privé mailadres of je zakelijke Connexxion-account). In deze e-mail staat de link naar je Mijn HRM-pagina en een inloginstructie. Neem deze goed door! 4/5
Meer weten over Mijn HRM? Lees medewerkersmagazine Connected, editie december Kijk op intranet onder dossiers- mijn hrm Bekijk vanaf 7 januari de filmpjes via het dossier op intranet Stel je vraag aan je leidinggevende Mail de projectgroep via: projectehrm@connexxion.nl 5/5