Door Dennis. indeling  Schiphol en heenweg  De eerste schooldag en wat gedaan na school  De tweede schooldag en wat gedaan na school  Zaterdag  Zondag.

Slides:

Advertisements
Verwante presentaties
De entertainmentbranche bezoek aan een tv studio opname met publiek

De schaduw van Jan Harrie Geelen Querido.
Hoe het was op woensdag 16 januari 2013.
Terugblik Sevilla & Bezoek Spaanse twin aan Amsterdam
't was zo dat 't congres dus eigenlijk op zondag afgelopen was, maar op maandag moesten de kinderen weer naar school dus we moesten toch wel op uiterlijk.
Wij maakten een uitstapje naar: Het Centraal Station.
Beelden storm.
Opvoeding.
en toen werd ik weer wakker en toen hoorde ik ook gegrom, nou het was wel hmm, ik dacht hmm.
Bedrijfsbezoek Hakvoort Gemaakt door Tim, Enar, Tijn, Mitchell, Ike en Jimi.
Bezoek Spaanse twin aan Amsterdam. Inhoud van deze avond Korte terugblik naar verblijf in Valencia Onderwerpen: het programma, de regels in het gastgezin,
Van Maybel, Dewi, Sarah, Allysha, Karin, Tamia en Giselle van Maybel, Dewi, Sarah, Allysha, Karin, Tamia en Giselle.
Programma Curaçao 17 t/m 24 november Radulphus – Reggesteyn
Bezoek een sportief evenement:
Mijn Intake Kevin Lutgert Matchpoint. De Voorbereiding naar mijn opleiding Onderzoeken Beslissingen nemen Praten met Matchpoint Gesprek op.
Luna.
Zaterdagmorgen 17 mei 2014 om ca uur, aankomst op CS Amsterdam. We hebben een rondvaart gemaakt door de grachten, daarvan heb ik een powerpoint.
John Cabot Op weg naar Canada.
Dag 11 Dag 11 van het dagboek Hoi jongens en meisjes, Wat was het gezellig zondag!!! Ik ben er nog steeds van aan het nagenieten. Ik vond het wel heel.
Hey jongens en meisjes dit is de presentatie van Daan en Davey.
IKL project door: Kiki Pappers
Zeeklassen Noor Fie alicia.
The bad boys! Het was de laatste schooldag en de dag was halfweg. Het was de laatste keer dat we het kleine Bertje konden pesten.
ik goed even zeventigduizend voldeden bus brengt andere schotland hebben.
Antwoord op vraag SOPO1-4
De kleur blauw stond centraal in dit project Cuma-dag was wel leuk je kan der van alles doen, je kunt kleding ontwerpen, Voertuigen maken, muziek maken,
Paragraaf 3.5 Pompeii.
Wat overigens niet zo eenvoudig is, omdat 't in die zin toch wel echt 'n nationaal park is waarbij de commerciele voorzieningen tot een minimum beperkt.
Hij zocht tot aan de negende dag. Vaak liep hij rond het kasteel, maar hij kwam nooit te dichtbij.
met 'n bus bij 't bezoekerscentrum wordt je losgelaten en dan wordt gezegd dat je over twee uur terug moet zijn.
dat hebben wij, wij op vakantie naar kreta in september en wat hebben we, we zitten hier in de regen.
dus dat was 'n hele onderneming, maar wel erg leuk.
was ik alleen met m'n vader met 'n tourgroep waren we gewoon 'n weekje, hadden allemaal sites bekeken en zo.
't was 't tiende of 't vijftiende huis in 'n rij..
dus dat zag je inderdaad zo af en toe gebeuren. dus we gingen 's-morgens om zes uur in de bus en toen waren we daar dan om 'n uur of half tien bij die.
maar het uiteindelijk doel was canada, dus ben ik maar weer verder gegaan met de trein richting vancouver, ook een hele mooie stad, omringd door bergen.
toch via altijd dagen september afgelopen wordt opgelost m'n dus.
Glow.
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
Van groep 1 tot 8 Door: Sanne.
Het verdwenen paard Alisha en Melissa. Ja, hij is super lief. Wat een lief paard.
Het hele luxe 5 sterren hotel in de zomervakantie. Gemaakt door : Dylan, Sammy, Tess, Laura,Amber en Romy.
Power Point excursie Hallo lezers, dit is onze Power Point over de excursie naar het van Gogh museum.
By Jeffrey & Jeffrey.. Wat hebben we gedaan? Wij hebben gekozen voor een lamp te maken, dit is een oud examen werkstuk van hier naast hebben.
‘De Klomp Draait Door’ Rosalie Blok Klas CE2C.
Maandag De aankomst om Lunchen in aula B Om naar gastgezin Om Hollandse spelen in aula B Daarna lekker slapen bij gastgezin.
Weekend kring. Hilal Kaya 8B.
Gemaakt door: Jorn van Sisseren
nou dan kan je zo duitsland in, dat is wel aardig, maar aangezien wij niet meertalig zijn, hebben we altijd moeite met de taal, maar met gebaren kom je.
De legende van de partyhut
Het jungle feest.
De reis Om 6 uur vertrokken we met de bus naar Parijs. Het was zo’n 6 uur reiden met de bus voordat we in Parijs aankwamen. Toen de bus geparkeerd was.
K O E K J E S.
De afvaldetectives op bezoek bij McDonalds
De tocht van mijn leven!!! Geschreven door Scrotum. Mijn leven kwam pas op zondag 7 april tot leven, eerst leefde ik helemaal alleen op een dode boomstam.
Bloemschikken Modeshow bloemschikken in kleding.
Het is 3 oktober.Israa,Carmen en Loubna werden wakker en kleden zich aan. En gingen naar de winkel.
Pater Damiaan Door Valerie.
Kamp dag een Er was eens een klas groep 5/6 Die gingen op kamp in Helden.
Naam: Florian van Rijsbergen Groep: 8 Reis Noorwegen 27 mei-31mei 2015
Bedrijfsbezoeken 2015  Groenhart, Kluster, Ruiter en Eipie.
Werkwoorden in de v.t. Reeks 1.
Te laat, te laat 1 Te laat, te laat, alweer te laat op school
Techniek uitje 17 maart 2015 SBO het tangram. Prokal stoomtechniek bv We zijn bij de stoomtechniek geweest en we hebben geleerd wat stoom kan produceren.
Op Schiphol. we vlogen met maatschappij KLM. Dag 1- aankomst Toen we aankwamen was het 16 graden.
Ik ben 10 jaar Ja ik ga vandaag voor het eerst naar de heksen school. Het is ver lopen maar later kan ik vliegen en hoef ik niet meer te lopen. En later.
Hoe zag het plaatsje Ootmarsum er in de oorlog uit? Wij probeerden hier achter te komen en dat is ons gelukt. Wij gaan jullie er over vertellen.  Dit.
Hoi allemaal, ik zit achter de computer. Opa is jarig en ik wil hem feliciteren. Ik ga hem bellen via Skype.
Transcript van de presentatie:

Door Dennis

indeling  Schiphol en heenweg  De eerste schooldag en wat gedaan na school  De tweede schooldag en wat gedaan na school  Zaterdag  Zondag terugweg  Bijzonderheden van de omgeving  Bijzonderheden van het huis  Bijzonderheden van het gezin

Schiphol en heenweg  Op Schiphol namen we afscheid van onze ouders. We gingen door de douane en gingen een plek zoeken om onze spullen neer te zetten. We moesten 2 uur wachten voor we in het vliegtuig konden.

Schiphol en heenweg  In het vliegtuig was het leuk. Voor mij was het de eerste keer vliegen. Het was anderhalf uur vliegen van Amsterdam naar Oslo. Toen gingen we twee uur in de trein naar Tonsberg. Daarna gingen we met de bus naar hun school en ontmoette we ons gastgezin.

De eerste schooldag en na school  We gingen met de schoolbus naar de school. De school was heel groot met veel computers. De jongen van ons gastgezin moest met school rennen. Noah en ik kwamen op een onbekende school. Op school gingen we en collage maken.

De eerste schooldag en na school  We aten op school en hadden hele lange pauzes. Na school gingen we pannenkoeken bakken met hagelslag, helemaal mislukt. Daarna gingen we naar zijn band. Daarna hadden ze daar een soort disco en nog veel meer.

De tweede schooldag en na school  Op de tweede dag gingen we varen en het was heel leuk Er was ook een optocht waar ik niet van weet waarom. Na school gingen we naar the end of the world, een oude vuurtoren. Daar ging ik in ijskoud water lopen. Noah duwde mij per ongeluk in een plas met water waar de mensen plassen

Zaterdag  We gingen naar Tonsberg naar een vikingschip die werd nagemaakt op de oude manier. Daarna gingen we naar een oud vikingfort, de muren waren helemaal kapot, We gingen daarna naar een winkel centrum. Zaterdag gingen we ook nog varen met hun boten

Zondag terugreis  Zondag gingen we terug. We namen afscheid van ons gastgezin en gingen vanaf de school terug naar Oslo. De reis verliep hetzelfde. Toen kwamen we weer in Amsterdam aan en er waren meer mensen dan dat ik had verwacht reis naar Noorwegen was nu voorbij.

Bijzonderheden van de omgeving  Er waren veel heuvels en de huizen waren van hout  Er was veel water en alles was heel groot

Bijzonderheden van het huis  Het huis was groot met een kelder zo groot als het huis en er waren twee badkamers en huiskamers. Er was een grote tuin om het hele huis.

Bijzonderheden gezin  Ze aten laat en ze aten ook wat we in Nederland eten, alleen veel uitgebreider en voor de rest weet ik niets meer wat bijzonder was.

Einde reis naar noorwegen  Ik bedank het gastgezin heel erg voor de vijf hele leuke dagen  Dit was de reis naar Noorwegen beleeft door Dennis Verhagen