Idee voor App Rob Schuit © 2013 Rob Schuit 1 Didac 2013 - Rekenmagneet.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Sprint Jabbla.
Advertisements

Digitaal toetsen met de itslearning app voor Quayn
Bij een herhaald experiment, met telkens dezelfde kans op succes gebruiken we de binomiale kansverdeling Een binomiale kansverdeling wordt gekenmerkt door.
Klik 2x op om internet te openen.. Vul de website meldjeaan.antwerpen.be in en klik op.
Nieuwe website Vrouwen van Nu.
Klik op de app om de e-learningapplicatie te starten.
Leer de namen van de noten 1
10 Valkuilen van Digitaal Toetsen
Demonstratie gevaarlijke stoffen applicatie zorgsector 12 juni 2007 MPZ biedt zorginstellingen deze applicatie gevaarlijke stoffen U kijkt naar een korte.
foto's door Casper görannsson
Mijn gegevens op het web!?
VAVO in BRON 28 januari 2014.
Welkom bij het vak ICT … Van Muhammet. Opdracht Straks krijg je 5 dia’s te zien waar je zelf in kan typen. Jij moet alleen typen en zelf plaatjes toevoegen.
Net.Console Gebruikers handleiding.
Multatuli in SPBS Het fictiedossier uitgewerkt in SPBS.
Werken met een Adressenbestand
presentatie voor versie 3.0
Leer de namen van de noten 2
Klik op de berichtenbalk op Bewerken inschakelen,
Kolom aanmaken en cijfers invoeren in Grade Center.
Wetenschappelijk en significantie
‘Storybirds’ maken.
De tafel van:.
De vereniging Milieu Platform Zorgsector (MPZ) biedt u de gevaarlijke stoffen applicatie zoals ontwikkeld in samenwerking met een groep ziekenhuizen. De.
3600 feedback kwaliteit BPV Kwaliteitsspiegel
Werken met een adressenbestand in Word 2010 wo
Klik ergens op het witte deel van deze pagina om verder te gaan
Werken op de Muiswerkmanier. Onderzoek toont aan Didactische mode.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
Boomerang.
Exposantentool Handleiding. Stap 1: Start ! Ga naar de link die u via ontving van Sylvie Buydaert. Login met uw: Gebruikersnaam Wachtwoord.
Snelzoekgids voor audiogesprekken
Sjabloon Opdracht 2 Naam: Klas:. Plaats hier de foto Naam: Voornaam: Functie: Geboren op: Geboren te: Overleden op: Overleden te:
Een entingsprotocol in Veterin stap voor stap. Doelstelling gebruiker interactief een combinatie-enting laten samenstellen logische en eenduidige prijsstelling.
De oplossing optellen oefenen doorwerken verbeteren de oefening het huiswerk verkeerd.
QR Payment Dit is het startscherm van de app. De applicatie wordt ondersteund door het iOS platform en het Android platform. Ik wens u veel plezier met.
Presentatie resultaten monitor INFORMATIEVAARDIGHEDEN landelijk versus lokaal maart 2014.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Een contactpersoon toevoegen Via uw lijst met contactpersonen kunt u gemakkelijker communiceren.
Waarom het ouderportaal?
Lync-vergaderingen Deelnemen aan een Lync-vergadering
Stoomcursus Muiswerk Compleet
Zet de telefoon aan en voer je pincode in.
Welkom bij digiDUIF! Jouw school heeft gekozen om gebruik te maken van digiDUIF. Deze korte animatie helpt je met het aanmaken van jouw account en het.
Blond vs. Donker Juliane Palm Alexandra Bidler Hannah Kort
WINDOWS 8.1 VOOR BEGINNERS.  Windows 8.1 ontwikkeld voor touch, maar met de functionaliteiten van de vorige windowsversies  Zowel op desktops, laptops,
Magister voor ouders.
Hoe gebruik ik easy transfer?. Als je een nieuwe pc hebt gekocht, kun je met Windows Easy Transfer je bestanden, , foto's en instellingen overzetten.
Stoomcursus Zwolle. Agenda 1.Uw onderwijsvisie 2.Didactische uitgangspunten van Muiswerk 3.De Lerarenkamer 4.Voortgang monitoren, evalueren en bijsturen.
Workshop hele getallen 1
“video op Youtubekanaal” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sofie, ICT-verantwoordelijke.
Windows 10 Ben te Kulve Inhoud Waarom Windows 10 gemaakt? Waarom zal ik het installeren? Veel gestelde vragen. Kan mijn PC dat aan? Wanneer.
Wiskunde op het Cygnus OPEN HUIS.
Werken met JOIN UT Tom Buys Maart 2016.
Een enquête maken met Google Docs Je gaat leren hoe je een enquête kunt maken in Google Docs met een Formulier. De link kun je vespreiden zodat de vragenlijst.
Bingel.be: inloggen Via komt een leerling op het inlogscherm.
SharePoint Alles over versiebeheer In de Private en Public cloud.
Zelf een ruimte tekenen. Rechtsklik op een getal tussen de + en – – Pas de stap aan Of type de gewenste maat in en bevestig met enter of ga naar een.
SharePoint Versiebeheer
Het verschil tussen werkomschrijving en bestek?
Klik op een app voor meer informatie: -ZermeloZermelo -Its LearningIts Learning -OneDriveOneDrive -Kahoot!Kahoot! -QuizizzQuizizz -QuizletQuizlet -Aura.
Basis 1 Getallen. Basis 1 Getallen Paragraaf B1.1 Groeperen per 10.
Flitsbijeenkomsten November 2016 Ernie Schouten Harco Weemink
Overzicht: les 2 Het toetsenbord verkennen Apps installeren
Wetenschappelijk en significantie
Handleiding ABAX app rittenregistratie-systeem
Hoe speel je de Pizza Game?
Procedures aan begin van het jaar
Van minder naar meer Getallen 11 t/m 20.
Transcript van de presentatie:

Idee voor App Rob Schuit © 2013 Rob Schuit 1 Didac 2013 - Rekenmagneet

cijfers en getallen t/m 20 oefenen door doen met staven en blokjes (MRB - Magnetische RekenBlokjes) eerst goed dan snel cijfers en getallen t/m 20 © 2013 Rob Schuit 2

startmenu kies je naam toets cijfers toets cijfers toets cijfers toets getallen toets getallen toets getallen toets getallen toets getallen toets getallen toets getallen de getalstructuur oefen cijfer oefen cijfer oefen cijfer oefen cijfer oefen getal oefen getal de menu-items in de App Rekenmagneet opzet van de App Rekenmagneet: toets  oefenen  toets instellen © 2013 Rob Schuit 3

v kies je naam kies je plaatje of je foto vrij kiezen kies je naam om de toets te kunnen maken en planning te starten resultaten zijn medebepalend voor de verdere planning met de optie vrij kiezen oefenen aan de hand van standaard planning kies je plaatje of je foto vrij kiezen v © 2013 Rob Schuit 4

startmenu kies je naam toets cijfers toets getallen oefen cijfer opzet van de toetsen: aan het begin als instaptoets na oefenperiode om de voorruitgang te meten toetst ook de deelaspecten scoort aantal goed en tijdsduur toets ook in groepen af te nemen. kies je naam toets cijfers toets getallen oefen cijfer oefen getal instellen © 2013 Rob Schuit 5

   toets getallen opdrachten van de toetsen worden uitgesproken antwoorden van de toets worden gecontroleerd door schriftherkenning opdrachten maken deel uit van de ontwikkelingslijn van de cijfers en getallen foute opdrachten worden in de planning opgenomen 1  ”schrijf het getal 17 in het vak”   2  ”schrijf het getal in het vak” 3  ”schrijf verder 7, 8, ...., …., …., ” © 2013 Rob Schuit 6

startmenu kies je naam toets cijfers toets getallen oefen cijfer opzet van het oefenen: uitgangspunt bij het oefenen is steeds het zelf doen resultaten van het oefenen worden ingezet bij het vervolgtraject oefenperiode kort en meetbaar kies je naam toets cijfers toets getallen oefen cijfer oefen getal instellen © 2013 Rob Schuit 7

     oefen getal gesproken opdrachten ‘leg het getal 17’ schriftherkenning bij het noteren van de getallen 3D grafische weergave van de getallen simulatie van het aan elkaar klikken van de MRB blokjes     © 2013 Rob Schuit 8

oefen getal het antwoord 17 zoals dat gemaakt moet worden opgave wordt automatisch nagekeken directe feedback als er fouten gemaakt zijn © 2013 Rob Schuit 8

startmenu kies je naam oefen cijfer oefenen getal toets cijfers het menu-item instellen is ook beschikbaar via een aparte applicatie op de computers in het schoolnetwerk opgeslagen gegevens kunnen eenvoudig worden bewerkt en afgedrukt oefen cijfer oefenen getal toets cijfers toets getallen instellen © 2013 Rob Schuit 9

instellen voornaam: piet achternaam: probeer naam piet probeer type je voornaam type je achternaam kies hier een plaatje of eigen foto. piet achternaam: probeer naam piet probeer © 2013 Rob Schuit 10

instellen piet probeer p.probeer@school.nl koppel naam aan school typ je e-mail adres voer het e-mail adres in koppel de leerling aan een school p.probeer@school.nl koppel naam aan school  Oud Sabbinge, cijferschool  Oud Sabbinge, getalschool naam in scorelijst leerling doet mee op scorelijst  ja © 2013 Rob Schuit 11

dank voor uw aandacht cijfers en getallen t/m 20 © 2013 Rob Schuit 12