Welkom.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Het programma In voor zorg
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Ondernemen in de fysiotherapie is oorlog
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER. Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat.
TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Clubmiddag 16 april 2013 Ruud Vloeimans 2013 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands Cloud Computing.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
Project SOCIALE MEDIA Samen uitzoeken op welke wijze de sociale media werkt, geregeld is, wordt gebruikt…..
Integraal Gezondheids Management in het MKB Kansen en Weerstanden Horeca Gouda
Middenmanagement in positie VO Congres 2013
Netwerk en Innovatie ARK De Innovatie broedplaats.
Stelling 1 Zorgaanbieders moeten samen regie gaan voeren op de totale zorg in een regio. Waarom eens, waarom oneens. Daarbij zien wij de volgende kansen.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Ondernemen na je studie!
Tegel 1: Versterken preventie Tegel 2: Kennisinfra Tegel 3: Toerusten professionals Tegel 4: ZAT Tegel 5: CJG Tegel 6 en 8: Effectief portfolio Tegel.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Welkom. Algemene informatie Datum:Dinsdag 15 februari 2011 Doelgroep:Bedrijven met 2 tot 100 medewerkers Doelstelling:Kennisdeling, Beleven en Netwerken.
Samen werken aan een gezonde regio!
Dialoog gaat online verder
Europalaan 24 | 6199 AB Maastricht-Airport | T | www
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
(social) media monitoring bij De Nederlandsche Bank
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Kennismanagement & Sociale media
Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.
Online marketing Expert (in een week)
@tweetkliniek.
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
MEE Noord en Midden Limburg Ondersteuning bij leven met een beperking.
De WKR in de zorg: zorg voor belastingvoordeel Datum:6 juni 2014 Door:Martijn Thissen – Commercieel Manager.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
BRENGEN IN PLAATS VAN HALEN Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere stip focus en strategie.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Workshop ‘Ben ik tevreden?’ 9 januari Welkom Workshop ‘Ben ik tevreden?’ 9 januari 2012.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
1 Platform Rotterdam / A13 Woensdag 15 februari 2012.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Leergang ISO SQuaRE & DevOps
Investeren in mensen en middelen met Rendementsverhoging
“De vertaalsector zou verder
Informatiebijeenkomst Buurtteams Amsterdam & Aanvullende ondersteuning Wmo 9 en 18 september 2019.
Transcript van de presentatie:

Welkom

Luc Bronckers– Stayokay Maastricht

Tim Snijders– Jachtwerf Snijders

Raymond Gorissen – Gemini

Sprekers Dhr. Paul Smissaert Spreker GIBO Groep Mevr. Patricia Pijls Spreker Kamps van Baar Dhr. Michel brouwer & Mevr. Josine van de Nobelen Sprekers Job-Flow Dhr. Sjaco Verbaar Spreker Zuidstaete

Stelling 1 1. Hoe kunnen Twitter, Facebook en andere socialmedia financieringsmogelijkheden bieden mij te helpen groeien. 2. Het nieuwe werken bied kansen voor alternatieven financieringsmogelijkheden, hoe werkt dat dan voor mij als ondernemer.

Spelregels Discussieronde 1 Stap 1: Visitekaartjes uitwisselen Stap 2: Voorstelronde, discussiëren over onderwerp Stap 3: Vervolgafspraak maken met wie en waarom? Discussieronde 1

Spreker Dhr. Paul Smissaert Spreker GIBO Groep Groeien en Kapitaal-matching tussen vragers en aanbieders

Tafelwissel 1

Stelling 2 1. Groeien en samenwerken zijn geen juridische onderwerpen. 2. Uw organisatie is in juridisch opzicht niet klaar voor groei.

Spelregels Discussieronde 2 Stap 1: Visitekaartjes uitwisselen Stap 2: Voorstelronde, discussiëren over onderwerp Stap 3: Vervolgafspraak maken met wie en waarom? Discussieronde 2

Spreker Mevr. Patricia Pijls Spreker Kamps van Baar Groeien met Juridische uitdagingen van groei

Tafelwissel 2

Stellingen 3 Je moet in medewerkers investeren om verloop te creëren. Ik weet hoeveel bezoekers er op mijn website komen en ik weet ook wat ze er doen.

Spelregels Discussieronde 3 Stap 1: Visitekaartjes uitwisselen Stap 2: Voorstelronde, discussiëren over onderwerp Stap 3: Vervolgafspraak maken met wie en waarom? Discussieronde 3

Sprekers Dhr. Michel Brouwer Mevr. Josine van de Nobelen Sprekers Job-Flow Investeren in mensen en middelen met Rendementsverhoging

Tafelwissel 3

Stellingen 4 1. Op basis van een professionele risico-analyse, ben ik beter in staat om te bepalen; - wat voor impact deze risico's hebben op mijn bedrijf - welke risico's ik zelf moet dragen of moet overdragen (verzekeren) of moet elimineren. 2. Een samenwerkingsverband tussen professionals van verschillende beroepsgroepen zorgt ervoor dat mijn financiele- & operationele risico's beter inzichtelijk en daardoor beter beheersbaar worden. 3. Mijn bedrijf heeft risico's volledig inzichtelijk en beheersbaar gemaakt. Een calamiteit zoals brand, grote aansprakelijkheidsclaim, bovenmatig verzuim, arbeidsongeschiktheid van mijzelf of compagnon zullen mijn continuïteit niet in gevaar brengen.

Spelregels Discussieronde 4 Stap 1: Visitekaartjes uitwisselen Stap 2: Voorstelronde, discussiëren over onderwerp Stap 3: Vervolgafspraak maken met wie en waarom? Discussieronde 4

Spreker Dhr. Sjaco Verbaas Spreker Zuidstaete Groeien met inzicht en Risicobeheersing

Ballonvaart

Kennisdagen De interactieve Kennisdagen zullen iedere donderdag en vrijdag plaatsvinden vanaf eind april. Op verzoek zullen meerdere dagen, tijdstippen en specifieke thema’s beschikbaar worden. De thema’s worden behandeld in zeer kleine groepjes van maximaal 10 deelnemers, gedurende 4 uur, waarbij • interactie • samenwerken • kennisdeling • kennisverbreding (helder advies) • het versterken van uw netwerk centraal staan. Deze dagen worden op veler verzoek georganiseerd door ICTloket.nl. Het eerste thema dat zal aangeboden heeft betrekking op Strategische Marketing, met inzet en het gebruik van Social Media (Linkedin, Twitter, Hyves, Facebook) en Zoekmachine Marketing (Natuurlijke Zoekmachine Optimalisatie, Google en Youtube, local search, Adwords in mindere mate).

Bedankt

Netwerk Borrel